Geld & Recht alle pijlers

Tas verpest, wat nu?

13-12-2008 14:46 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik een andere baan.

Van mijn vorige baas en collega's heb ik een geweldige, in mijn ogen peperdure, leren tas gekregen. Echt super, ik was er helemaal mee in de wolken!

Na 3 weken gebruik ging het slot kapot, het brak domweg af.

Voor een tas van 150 euro vind ik dat niet kunnen dus ben terug gegaan naar de winkel. (voor een tas van een tientje vind ik het ook niet kunnen trouwens, maar dat ter zijde)

Ik ben dus terug gegaan naar de winkel en de winkelier beloofde me dat de tas gerepareerd zou worden.

Inmiddels ben ik 7 weken verder en is mijn tas echt verpest.

Het slot zou uit Italie moeten komen en dat wordt niet eerder dan Januari. Om die tijd te overbruggen heeft de winkelier besloten om een tussen-oplossing te doen. Hij heeft het slot verwijdert waardoor er gaten en losse stiksels zichtbaar zijn, en daarna heeft hij er door de schoenmaker een leren band op laten maken met een ander slot. Die band is van een heel ander soort (zeer goedkoop en lelijk ogend) leer, lijkt ook een heel andere kleur. Bovendien is die band er aan de achterkant van de tas op gestikt en is er aan de voorkant in het midden een slot op gemaakt.

Dit kan er niet zonder rest-schade vanaf gehaald worden!

Ik heb het gezien, de tranen sprongen in mijn ogen.........echt foei-lelijk!

Inmiddels ben ik alweer 2 x terug geweest in de zaak. Ik heb gezegd dat ik het geld terug wil, of een nieuwe (maar dan ander model om dezelfde problemen te voorkomen) tas en heb helaas de eigenaar niet meer getroffen. De verkoopster mag er van de baas geen uitspraak over doen, en de baas belt me niet terug.

Ik wordt er niet vrolijker van.

Vanochtend heb ik de verkoopster gevraagd of ze weleens van het programma radar had gehoord, deze zaak verdient echt een koude douche inmiddels!

Maar goed, daarmee heb ik nog steeds geen tas!

Ik ga er straks maar weer langs, hopelijk tref ik dan de eigenaar, ik weet niet hoe dit gaat aflopen.
Fijn dat het in ieder geval nog redelijk opgelost is. Het is in ieder geval een oplossing. En wat je zelf al aangeeft, de kans op geld terug is een stuk kleiner en als je daar nog verder over zou gaan harrewarren met de winkelier doe je jezelf alleen maar extra stress aan en dat is het ook niet waard. Vooral omdat je al een nieuwe tas gevonden lijkt te hebben die je leuk lijkt.

Veel plezier met je nieuwe toekomstige tas!
Ik ga NU naar de tassenwinkel.

Wordt vervolgd.........
Jaaaaaaaa ik heb een nieuwe tas.

EINDELIJK!!

De verkoopster (niet de baas dus) was het helemaal met me eens dat dit veel te lang had geduurd.

De baas had een zelfde soort tas voor me ingekocht maar die heb ik niet genomen. Ik heb een heel ander model, iets groter, en iets duurder maar dat laatste is helemaal niet ter sprake geweest, ik kreeg 'm gewoon mee.

Ik ben blij dat het eindelijk opgelost is en ik weer een nette tas mee kan nemen naar mijn werk in plaats van mijn boodschappentas

Allemaal bedankt voor jullie meedenken enzo!!

Groetjes,

NannieB
.
GEFELICITEERD! de aanhouder wint, goed dat je je niet zo makkelijk laat afschepen. This immers een dure tas! Top!!!!

Geniet van je nieuwe tas!
Ik heb de laatste tijd zo'n hekel gekregen aan bedrijven, instanties en winkels die een slechte prestatie of kwaliteit leveren.

Ik bel altijd. Soms dagen achter elkaar. Het helpt wel. Ik heb al een aantal keer een schadevergoeding ontvangen. Ben blij dat het voor jou ook gelukt is om een nieuwe tas te krijgen.
Fijn zeg!

Goed dat je hebt doorgezet. De winkel is nog steeds stom, dit hadden ze veel eerder moeten doen, maar gelukkig heb nu weer een goede tas.
ik durf het bijna niet te vertellen.......

mijn tas is stuk........:(

De eerste de beste dag hang ik hem over mijn schouder en KRAK........

Gelukkig is het een kleinigheid, ik ga naar de schoenmaker om het te laten verhelpen, ik ga NIET terug naar die winkel........
quote:NannieB schreef op 29 januari 2009 @ 08:53:

ik durf het bijna niet te vertellen.......

mijn tas is stuk........:(

De eerste de beste dag hang ik hem over mijn schouder en KRAK........

Gelukkig is het een kleinigheid, ik ga naar de schoenmaker om het te laten verhelpen, ik ga NIET terug naar die winkel........Oh nee!!!
Jee zeg, hoe verzin je het.

Ik zou ook naar de schoenmaker gaan en NOOIT meer naar die winkel.
Ten eerst, na lang gedoe toch netjes opgelost. Maar wat voor tassen verkopen ze, die zo snel stuk gaan!? Het is geen tientjes tas van de markt!?
Nah dit is gewoon domme pech Carlice.

Het is een verbindingsstukje wat niet goed vast heeft gezeten, van metaal. Dat kan makkelijk verholpen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven