telefoon bij arrestatie
zaterdag 24 september 2011 om 03:44
Daar zit ik dan. Midden in het centrum. ik zou bij een oud collega slapen maar die zegt nu gearresteerd te zijn wegens rijden onder invloed. Ze ging een andere collega naar het station brengen.
Later smst collega waar ik ging slapen dat ze in de cel zit. Ik geloof er geen hol van. Als je in de bak zit wordt toch alles afgenomen?
Ik kan niet meer rijden.. En dus niet naar huis. Kan wel ergens terecht maar dat maakt nu niet uit.
Iemand die meer duidelijkheid kan geven omtrent eigendommen?? Dit verhaal klopt toch niet?
Later smst collega waar ik ging slapen dat ze in de cel zit. Ik geloof er geen hol van. Als je in de bak zit wordt toch alles afgenomen?
Ik kan niet meer rijden.. En dus niet naar huis. Kan wel ergens terecht maar dat maakt nu niet uit.
Iemand die meer duidelijkheid kan geven omtrent eigendommen?? Dit verhaal klopt toch niet?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 24 september 2011 om 16:41
@ neele, dat ik ergens anders moest slapen was geen probleem. En ja, al je genoemde opties waren mogelijk. Dat was het probleem ook niet. Ik wilde gewoon weten of je je telefoon mag houden in de cel. Ik heb daar 0 ervaring mee. Vandaar dit topic.
En mijn vraag was idd naar aanleiding van eerdere sterke verhalen. Ze is een schat maar heeft soms dingen waarvan je denkt uhh ok?
En ik dacht echt goeie afspraken gemaakt te hebben... Niet iets alledaags dit natuurlijk. Het is geen wildvreemde, het is iemand die ik redelijk goed ken.
En mijn vraag was idd naar aanleiding van eerdere sterke verhalen. Ze is een schat maar heeft soms dingen waarvan je denkt uhh ok?
En ik dacht echt goeie afspraken gemaakt te hebben... Niet iets alledaags dit natuurlijk. Het is geen wildvreemde, het is iemand die ik redelijk goed ken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 24 september 2011 om 18:05
zondag 25 september 2011 om 10:59
quote:biol schreef op 24 september 2011 @ 09:10:
Ik hoop echt dat ze zo'n onwijs hoge boete krijgt! Ik vind het zo stom en onverantwoord!Heb je haar erna nog gesproken? Gezegd hoe je erover denkt? Of lees ik daar nou overheen?
Ik hoop echt dat ze zo'n onwijs hoge boete krijgt! Ik vind het zo stom en onverantwoord!Heb je haar erna nog gesproken? Gezegd hoe je erover denkt? Of lees ik daar nou overheen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 26 september 2011 om 08:59
quote:elninjoo schreef op 24 september 2011 @ 08:50:
Een boete gaat altijd naar 't adres waar de auto geregistreerd is ipv naar de bestuurder.
?
Onzin, als je geflitst wordt gaat de boete naar de kentekenhouder,
bij staande houding bijvoorbeeld ivm drank gaat de boete
naar de persoon die achter het stuur zit de politie heeft dan
namelijk, anders dan bij flitsen, de mogelijkheid de identiteit
van de bestuurder vast te stellen.
Over de telefoon het volgende, mogelijk moest ze na het blazen
mee naar het politieburo voor verdere controle of bloed afnemen.
Je telefoon mag je dan gewoon houden, ga je daadwerkelijk voor
een overnachting de cel in pakken ze alles af.
Een boete gaat altijd naar 't adres waar de auto geregistreerd is ipv naar de bestuurder.
?
Onzin, als je geflitst wordt gaat de boete naar de kentekenhouder,
bij staande houding bijvoorbeeld ivm drank gaat de boete
naar de persoon die achter het stuur zit de politie heeft dan
namelijk, anders dan bij flitsen, de mogelijkheid de identiteit
van de bestuurder vast te stellen.
Over de telefoon het volgende, mogelijk moest ze na het blazen
mee naar het politieburo voor verdere controle of bloed afnemen.
Je telefoon mag je dan gewoon houden, ga je daadwerkelijk voor
een overnachting de cel in pakken ze alles af.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.