Geld & Recht alle pijlers

telefoonnummer Ikea

28-07-2009 23:02 27 berichten
Omdat het toch komkommertijd is hier



Ik woon in Zwitserland en ik heb een paar weken geleden in Nederland een bed en matrassen gekocht bij Ikea in Nederland.

Nu werden wij van de week gebeld door de verhuizer die ons bed naar Zwitserland gaat vervoeren. Ikea had de matrassen bij ze bezorgd, maar met een gescheurde verpakking en 2 vlekken op een matras.

Nu heb ik van Ikea NL alleen maar een 0900 tel.nr. wat vanuit het buitenland niet te bellen is.

Wie heeft voor mij een normaal telefoonnr. van Ikea?
Ik zou ze even mailen, denk niet dat iemand een 'normaal' nummer voor je heeft. Succes
Ja, dat is ook een idee. Heb ik nog niet aan gedacht.

Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Die hebben ze niet.(iig niet zo maar bekend) Misschien kan je iemand vanuit Nederland laten bellen ofzo (de verhuizer??)



Je kan ze wel mailen, dan heb je binnen een aantal dagen wel een reactie. Maar dat zal wel te laat zijn.
Welke vestiging?
Vestiging Delft Sarah.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wat ik kon vinden op de sites voor alternatieven voor 0900 nummers: Anti-callcenter: Hengelo: [...] De info die daar staat klopt niet altijd, soms is het nummer niet (meer) in gebruik maar je kan het proberen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2018 12:18
Reden: intern nummer/privacy
6.96% gewijzigd
Hm niet bekend. Van Amsterdam is het dit nummer 020 6919546 misschien kunnen ze je doorverbinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je t niet erg vind Lapin, anders geef maar een gil dan haal ik t weer weg. Maar ik weet dat hier medewerkers van Ikea komen dus ik ben zo vrij geweest daar je vraag neer te zetten.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Zo irritant is dat als je een bedrijf vanuit het buitenland zo slecht kunt bereiken! Ik had vorig jaar behoorlijke problemen met Orange. Had ook een 'gewoon telefoonnummer' weten te bemachtigen, en voordat ik doorverbonden werd moest ik eerst altijd 10 minuten ruzie maken, omdat ze vonden dat ik wel kon mailen als ik geen 0900 kon bellen (terwijl ze mijn mails ook niet beantwoordden ).



Anyway, telefoonnummer van IKEA Delft is:



Inter IKEA Systems Holding B.V.



Olof Palmestraat 1

2616 LN Delft, Netherlands



015 2150750ý
Nah geweldig, hoe heb je die nou gevonden Visotsky?
Alle reacties Link kopieren
Fax: 015-2144448
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 28 July 2009 @ 23:20:

Nah geweldig, hoe heb je die nou gevonden Visotsky?Gegoogled in Google Maps op ' telefoonnummer Ikea Delft'
Hah ik ook via google maps, maar Ikea Delft kwam bij mij zónder telefoonnumer
Visotsky, hartstikke bedankt. En goed gevonden. Ik heb er ook op gegoogled maar ik kon niets vinden. Ik ga ze morgen bellen.
Laat maar staan hoor Babsjuh. Is prima zo. En heel erg bedankt voor de moeite.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 28 July 2009 @ 23:25:

Hah ik ook via google maps, maar Ikea Delft kwam bij mij zónder telefoonnumer Bijzonder ... De wegen van Google zijn ondoorgrondelijk...
Zal wel komen omdat ik in Duitsland zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 28 July 2009 @ 23:37:

Zal wel komen omdat ik in Duitsland zit



Ik zit in Ierland. Misschien heb ik wel een streepje voor omdat het Europese hoofdkwartier van Google hier gevestigd is



*vraagt zich af of ze hier misschien geld mee kan verdienen *
Haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg op die andere site een PB-tje:quote:Als je vriend via de site zijn of haar klacht door geeft en aangeeft hier graag telefonisch contact over te willen hebben, dan kan IKEA hem of haar bellen en het zo bespreken.



Ik kan je op z'n vroegst morgenavond een nummer doorgeven dat door klanten in het buitenland gebeld kan worden. Misschien ook een oplossing als je er via de andere nummers niet doorkomt.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
IKEA ís toch Zweeds? Waarom koop je hier matrassen die met een duur verhuisbedrijf weer naar daar vervoerd moeten worden?







Goed dat je het nummer hebt gevonden. Mijn ervaring is dat ze erg coulant zijn met retouren e.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:vederlicht schreef op 29 juli 2009 @ 13:02:

IKEA ís toch Zweeds? Waarom koop je hier matrassen die met een duur verhuisbedrijf weer naar daar vervoerd moeten worden?





TO woont niet in Zweden maar in Zwitserland
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, oeps, niet goed gelezen...

Nóg maar een kopje koffie dan...

Sorry!
Alle reacties Link kopieren
mosterd



leren lezen itsme
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven