Geld & Recht alle pijlers

Tikkieleed: wat is de vreemdste Tikkie die jij kreeg?

29-06-2020 10:54 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren had ik een grappig gesprek met vriendinnen over Tikkies. Het is nu een paar jaar dat je Tikkies kan sturen en ontvangen, en over het algemeen is het ontzettend handig en daarmee ook heel snel ingeburgerd. Maar inmiddels hadden we ook allemaal al een paar keer vreemde/ongepaste tikkies ontvangen, of per ongeluk naar de verkeerde persoon gestuurd.

Wat zijn jullie gekste Tikkies?

Ik zal aftrappen:

Ik was een keer op date met een man die graag de gedronken drankjes wilde beten achteraf, ook al bood ik aan om te splitten. Hij dronk 2 cocktails en ik 2 colaatjes. Na de date kreeg ik een appje dat hij het heel leuk had gevonden en voor herhaling vatbaar. Ik liet hem weten het ook gezellig te hebben gevonden, maar dat er wat mij betreft geen vervolg zou worden. Hierop volgde na 5 minuten een Tikkie voor de helft van de rekening! :-D . Ik moest eigenlijk alleen maar lachen. Heb de Tikkie betaald en de man geblokt. Heel blij dat ik daar niet verder mee gedatet heb.


Jullie ook zulke dingen meegemaakt?
fridaynight2020 wijzigde dit bericht op 02-07-2020 10:28
21.23% gewijzigd
wis wis
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 22:13
Reden: Pffff sorry geen zin in een of ander artikeltje te verschijnen
96.61% gewijzigd
AbsoFabso schreef:
04-07-2020 21:29
Totaal offtopic. Ik las mee in dit topic en heb nu eens dat stukje van Lise gelezen.
Wat is dat voor totaal kinderachtige introductie? Hoe oud is die Lise, dertien ofzo?

"VIVA's Lise gelooft in een poederroze planeet ergens hier ver, ver vandaan, waar Justin Bieber en Idris Elba samen president zijn en het altijd glitter giet. Zolang die planeet nog niet gevonden is, houdt Lise zich bezig met millennial perikelen en entertainment."

Tenenkrommend.
Ik dacht even dat ze iets van mij gejat hadden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
03-07-2020 22:35
Tijd voor een tikkie naar de Viva redactie om onze gage als freelance tekstschrijver voor hun feestboek te eisen.
En vertel ze dan meteen dat de verleden tijd van verbergen verborg is, en niet verbergde. in"Snel verbergde ik mijn zuigzoenen"
Ook wel een tikkie waard
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
https://www.linda.nl/nieuws/tikkie-te-v ... ieuwsbrief
Alle reacties Link kopieren
Nou, beter goed gejat dan zelf slecht bedacht, zullen we maar zeggen. Pfft, wat een armoede.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven