Geld & Recht alle pijlers

Tips?

09-09-2019 01:55 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom ik tot woensdag uit met €12? Met eten en drinken.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
09-09-2019 10:37
Das niet zo moeilijk toch?

Boullionblokjes
Verschillende soorten groente
Handje vermicelli
2 liter water
Hoppa....SOEP

Brood in de aanbieidng

Water en thee om te drinken
Kind je houdt nog over
Doe er liever peulvruchten dan vermicelli in! Dat is vezelrijker en voedzamer ergo gezonder.
Alle reacties Link kopieren
zwanger010 schreef:
09-09-2019 12:00
Doe er liever peulvruchten dan vermicelli in! Dat is vezelrijker en voedzamer ergo gezonder.
Die lust ik echt niet
En dus kan volkoren vermicelli best (vind ik)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Conclusie na 3 pagina's viva forum:

12 euro voor 3 dagen is meer dan prima te doen. Ook zonder voorraadkast. Je kan gezond, vers en zelfs (medium) gevarieerd eten.

Zo unaniem zijn we zelden geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Pak rijst, zak wokgroenten, pindasaus , eieren, pindakaas, jam (of ander beleg) en brood kopen bij een goedkope supermarkt en van een goedkoop merk. Kun je 3 dagen prima van eten voor minder dan € 12,- Als je een supermarkt inloopt had je hier zelf ook achter kunnen komen, zo moeilijk is het niet.
Love is the meaning of life
Summerdance schreef:
09-09-2019 10:39
Oh is dat zo gek?
Ik geloof echt zo dat ik voor een week aan eten extra in de vriezer heb liggen
Wel voornamelijk soep maar ook wel een zak oven frites, vlees wat in de aanbieding was, en erwtjes en spinazie garnalen heb ik standaard in de vriezer liggen
Blijkbaar is het niet gek.
Maar wel in ons huishouden :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-09-2019 11:57
Nee hoor, ze bedankt één keer voor de tip, verder heeft ze geen reacties neergezet.
Jullie fantasie gaat me jullie op de loop, alsof het nog tien dagen duurt eer het woensdag is.
nee hoor
wij zeggen hier: doe normaal, stel je niet aan
en dat bedrag kan zelfs met 2 personen gemakkelijk
Treurniet12 schreef:
09-09-2019 11:14
Ga naar de markt, koop een paar zakken groente en fruit, 1 pak rijst, 1 pak yoghurt en je red het makkelijk. Man wij redden dat zelfs met 2 personen. Zo weinig is €12 niet voor 3 dagen. Lukt makkelijk.

In heel veel plaatsen is het slechts één keer per week markt. Als die markt nou pas donderdag is?
Blijf het wel lullig vinden van to dat een vriend haar om hulp vraagt hierbij en in plaats van hem uit te nodigen om mee te eten ze zegt: oh ik zal je helpen, ik open een topic op viva...
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
09-09-2019 12:38
Blijkbaar is het niet gek.
Maar wel in ons huishouden :)
:rofl:
Waar ik dan altijd wel een chronisch tekort in heb:
Vuilniszakken
WC papier
Tampons

Op wonderbaarlijke wijze krijg ik die 3 boodschappen gewoon niet lekker in mijn systeem om daar een voorraad van aan te leggen
Ik moet dus geregeld iets lenen bij de buren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ClumsyNinja schreef:
09-09-2019 12:54
Blijf het wel lullig vinden van to dat een vriend haar om hulp vraagt hierbij en in plaats van hem uit te nodigen om mee te eten ze zegt: oh ik zal je helpen, ik open een topic op viva...
Dit!
Indien 1 van mijn vrienden/ kenissen me zou zeggen dat ze nog 12 euro voor 3 dagen heeft zou mijn reactie zijn;
kom maar lekker hier bij mij eten. Ik zou met veel plezier en liefde een lekkere maaltijd koken voor die vriend(in)/ kennis whatever.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
09-09-2019 12:15
Conclusie na 3 pagina's viva forum:

12 euro voor 3 dagen is meer dan prima te doen. Ook zonder voorraadkast. Je kan gezond, vers en zelfs (medium) gevarieerd eten.

Zo unaniem zijn we zelden geloof ik.
Idd. Komt heel af en toe voor, op de relatiepijler. Bij een gevalletje ‘mijn vriend slaat mij en ons kind, ik ben zwanger van de tweede en oja, vriend is ook nog verslaafd aan wiet/drank/gokken, moet ik deze relatie nog een tweede kans geven?’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven