Geld & Recht alle pijlers

Twijfelkont (niet weten hoe cadeaubonnen te besteden)

18-12-2010 16:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enige tijd terug heb ik voor mijn verjaardag en later ook voor het halen van mijn diploma diverse cadeaubonnen gekregen. Zowel van de bijenkorf als Iris-bonnen (VVV). Ik ben al meerdere keren de stad in gegaan, maar kom steeds met lege handen thuis! Zodra ik in de winkel ben, weet ik gewoon niet meer wat ik met de bonnen wil. Wil ik kleding kopen (laatst nog wel allerlei kleding gekocht, dus dat vind ik dan weer 'zonde'..), of iets voor in huis (maar eigenlijk heb ik nu niets nodig), of lekker parfum (maar ik wilde eigenlijk eerst mijn vier 'oude' flesjes opmaken voor ik nieuwe koop), of lekkere (body)creme, maar er staan al zoveel flesjes en potjes in de badkamer...

Ik weet het, het is een luxe-probleem. Toen ik nog studeerde (tot september), kon ik geen genoeg krijgen van winkelen, maar toen had ik het geld niet. En nu heb ik een baan en dus genoeg geld, maar ook als ik nu voor kleding ga winkelen, dan weet ik het gewoon niet meer! Nu moet ik zeggen dat ik sowieso moeilijk kan combineren, heb daar geen oog voor.

Wie herkent dit? Moeilijk keuzes kunnen maken als het om aankopen gaat? Het is niet zo dat ik het zonde van het geld vind, of heel zuinig moet zijn.

Wie heeft tips? :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kerstbonnen zijn ook binnen : ) en ik ga deze week op pad voor een nieuwe rugzak voor de vakantie! Hopsakee!!! Maar als ik jou was, zou ik het lekker bewaren tot je iets nodig hebt.
Als ik geen noozakelijk dingen nodig zou hebben maar gewoon lekker vrij kon besteden, zou ik me helemaal te buiten gaan aan boeken en idd dvd's. Die bonnen heb je gedeeltelijk voor je diploma gekregen, maar juist daarbij zou ik denken: mezelf verwennen heb ik helemaal verdiend door het behalen van het diploma!
Ik gebruik mijn VVV bonnen vaak voor de sauna! Een heerlijk verwen dagje voor mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven