Geld & Recht alle pijlers

Uitkering.

12-05-2016 19:38 354 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey.

Mijn vriend en ik willen zo snel mogelijk samen wonen maar we lopen tegen een paar dingetjes.

Zoals word 1 van ons ingekort als we samen gaan wonen omdat wij allebij een uitkering hebben.

En kunnen wij wel samen wonen omdat we onder de 21 zijn?

Mijn vriend zit in de schuldsanering ik zelf heb (Nog) geen schulden.

Even wat informatie.

- Hij woont zelfstandig.

- Hij is 20 en ik ben 18

- Hij heeft wajong uitkering en ik heb een bijstandsuitkering

- Ik ben sinds 2 maand dakloos. Ik ben 2 maand geleden 18 geworden en heb sinds 2 maand bijstandsuitkering, maar omdat ik een paar dagen na mijn verjaardag op straat ben gezet komen mijn papieren te laat binnen en stuur ik het 'rofje' te laat op dus heb nog geen inkomen gehad, ik verblijf nu ook in een andere gemeente.

-Terug bij mijn ouders, familie of vrienden is geen mogelijkheid.

Ik kan niet bij hem inwonen, dus gaan we samenwonen waarschijnlijk particulier want dat is snel geregeld.

Hoe gaat dat dan met onze inkomen dan?

Ik moet mij zo snel mogelijk ergens anders inschrijven ook vanwege mijn inkomen wat kan ik daarin het beste doen?

Alvast bedankt!
quote:Goede-Fee schreef op 15 mei 2016 @ 14:16:

En wat is nu precies je punt mbt tot TO's topic?Dat heb ik al in een van mijn eerdere posts aangegeven, maar thanks for asking.
quote:Medina schreef op 15 mei 2016 @ 14:01:

[...]

Jij past de definitie niet goed toe, dat is het probleem. Je hebt als leek iets gezocht op internet en dan denk je het allemaal al te weten en probeer je Pejeka, mij en Castle_Witch de les te lezen over iets waar je geen benul van hebt. En ik reageerde op de post van Goede-Fee waarin zij vertelde dat zij zelf dakloos was, let daar even op. Goede-Fee haalde zichzelf erbij.

Bloem is allang vertrokken nadat ik door haar "3-nachten bij mijn vriend" verhaal prikte. Ze heeft daarna terecht niet meer gereageerd.

Natuurlijk, je hebt de fraudeur ontmaskerd

Ik vind het, na wat ik hier door de jaren van jou allemaal heb gelezen, trouwens wel zorgelijk dat jij jurist bent in uitgerekend dit rechtsgebied. Ik hoop maar dat je op een plek zit waar je anderen irl niet zo kunt beschadigen als jij hier op het forum regelmatig probeert.
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 mei 2016 @ 15:19:

[...]

Natuurlijk, je hebt de fraudeur ontmaskerd

Ik vind het, na wat ik hier door de jaren van jou allemaal heb gelezen, trouwens wel zorgelijk dat jij jurist bent in uitgerekend dit rechtsgebied. Ik hoop maar dat je op een plek zit waar je anderen irl niet zo kunt beschadigen als jij hier op het forum regelmatig probeert.Grappig, ik vind Medina juist één van de weinigen die nuchter en rationeel aan dit topic bijdraagt........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 15 mei 2016 @ 22:33:

[...]

Grappig, ik vind Medina juist één van de weinigen die nuchter en rationeel aan dit topic bijdraagt........Dat mag jij vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven