Geld & Recht alle pijlers

Vakantieveiling foute melding ?

12-12-2012 22:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie hoe dat zit ?

Ik heb een veiling gewonnen voor 22 euro Hier over kreeg ik een mail en heb dat dus afgerekend.. Van dit bod heb ik trouwens ook een bevestiging gekregen in de mail.

1 minuut daarna kreeg ik nog een mail dat een veiling met dezelfde naam ook had gewonnen voor 26,95. Van dit bod geen bevestiging gekregen in de mail

Ik heb 22 euro geboden. Nooit 26,95.. Als ik al bied bied ik altijd met ronde getallen.

Normaal zou het wel leuk zijn 2 keer het zelfde doen. Maar wat moet ik met 100 oliebollen .

Ik heb ze al gemaild en kan morgen pas weer bellen . Maar heeft iemand enig idee hoe dit zit ?
Administratie kosten waren een tijd geleden ¤4. Kan het zijn dat dit bedrag door de btw verhoging inmiddels ¤4,95 is geworden?

De administratiekosten komen bovenop het bedrag dat je geboden hebt. In het geval dat je ¤22 euro hebt geboden zou het dit wel eens kunnen zijn.
Er komen altijd administratiekosten bij..of hoe ze het ook noemen..
Ja ik heb bij elkaar van het bod van 22 euro 31,95 betaald administratie kosten en bezorgen.

Maar ik kreeg dus eerst dit :

Met je bod van ¤22.00 ben jij de hoogste bieder van de volgende veiling

En 1 minuut later kreeg ik dit :

Met je bod van ¤26.95 ben jij de hoogste bieder van de volgende veiling

Ik heb bij het mailtje over de 22 euro afgerekend . De ander niet omdat ik 1000% zeker weet dat ik dit niet heb geboden ,

Van het bod van 22 euro kreeg ik wel een bevestiging in mijn mail. Van het andere ( niet geplaatste bod) niet
Administratiekosten zijn 5 euro
Ja dat weet ik .

Ik heb naast de 22 euro

5 euro administratie kosten

4,95 euro voor het bezorgen.

Dus bij elkaar 31 , 95 betaald .

Maar ik vraag me dus af waarom ze 2 keer een mail sturen dat ik heb gewonnen met verschillende bedragen erin.

En in beide mails een optie om te betalen .
Misschien hebben ze extreem veel oliebollen & hopen ze er zo vanaf te raken?
Ja dat zou inderdaad best kunnen !!

Er staat wel elke 10 minuten een nieuwe veiling. Normaal doe ik zoiets nooit vooral niet met eten , Maar aangezien ik volgende week ook weer geopereerd word en ik sowieso de deur niet uit kan , Dan maar zo. Als ik vriend op stap stuur ervoor komt hij met halve bakstenen thuis. Nu is het tenminste me eigen fout als het niet lekker is
gewoon even mailen, zal op een of andere manier een bugje zijn
Ja ik had gelijk al gemailt ,

Maar daar komt pas over 2 dagen antwoord op ongeveer,

En kan pas morgen ochtend bellen .

Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier hetzelfde was overkomen en dat het zo hoorde
Enne.... je hebt niets gewonnen hoor...

Je hebt iets gekocht.

Eet smakelijk!
Hou er rekening mee, dat de "boete" extreem hoog is . Meer dan dan wat je aan het gekochte moet betalen.

Mochten ze je niet gelijk geven.
Ja klopt ,

Ik moet binnen 5 dagen betalen ,

Helaas vandaag vergeten te bellen dus hoop snel iets te horen,

En als het wel klopt betaal ik het wel gewoon en ga ik ze uitdelen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven