Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
maandag 20 oktober 2025 om 08:35
Raar want als koper sta je juist heel sterk.
Bij mij was er duidelijk iets kapot gegaan tijdens de zending met 1 van de 3 items. De ontvanger had gekozen voor de optie: Niet zoals omschreven ipv beschadigd tijdens transport.
Ja wtf, dus ik bezwaar maken dat het een zendingsprobleem was. Het was namelijk prima ingepakt met luchtkussens en al. Daar is overduidelijk mee gevoetbald, maar helaas... Koper heeft het geld gekregen en het pakketje. Het was de moeite niet waard om terug te sturen maar toch.
maandag 20 oktober 2025 om 08:52
Ik had ook zoiets bij de categorie wonen. Je hebt daar een categorie beelden. Ik zag daar veel van die kleine porseleine beeldjes. Ik dacht ik ga ook iets in die categorie zetten, maar inderdaad alleen de grote verzenooties. Ik heb mijn artikel in categorie overig oid gezet, kreeg ik de reguliere opties voor verzenden.Pochacco schreef: ↑19-10-2025 20:14Op Vinted wordt geadverteerd met 'verkoop nu ook jouw klein huishoudelijke apparaat'. Ik had nog een tosti ijzer, die niet wordt gebruikt, dus ik zet deze erop voor een paar euro, in de categorie grill apparaten.
Krijg ik een bericht van een Nederlandse koper: klopt het dat de verzendkosten €78 zijn?![]()
Ik kon bij uploaden alleen kiezen tussen klein/middel/groot gewicht. Het lijkt er op dat zelfs bij kleine apparaten de dienst 'Brenger' de enige optie is en je dus als koper €78 kosten krijgt te zien. Dus ik heb de advertentie maar weer eraf gehaald![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in