Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2014 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Probleem is dat sommige dingen er een jaar of langer op staan.
Dan kan het inderdaad gebeuren dat het naar de kringloopwinkel is gegaan, of je weet gewoon even niet meer waar het ligt.
Lemon_Pledge schreef:
26-10-2025 09:55
Probleem is dat sommige dingen er een jaar of langer op staan.
Dan kan het inderdaad gebeuren dat het naar de kringloopwinkel is gegaan, of je weet gewoon even niet meer waar het ligt.

Ja maar het laten staan van een artikel vind ik dan weer gek.
Such fun!1
Ik wacht weer vol spanning af
"Het pakket is onderweg naar pakketwinkel
07:40, maandag 13 oktober"

En sindsdien geen updates meer.
Zou het misschien gewoon niet gescand zijn in de winkel? Ik heb ook geen idee welke pakketwinkel het is, maakt het ook niet makkelijker
MarindaH schreef:
26-10-2025 10:01
Ja maar het laten staan van een artikel vind ik dan weer gek.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook nooit check hoelang mijn producten er al op staan..
Dubbel
Lemon_Pledge schreef:
27-10-2025 11:19
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook nooit check hoelang mijn producten er al op staan..

Als het er bij mij langer dan een paar maanden op staat haal ik het eraf en zet ik het er opnieuw op. Verkoopt het dan nóg niet dan gaat het naar de kringloop.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Ik verkoop wel eens producten die er al een jaar op staan. Of die krijgen opeens een like.
Helemaal als je nieuwe producten uploadt, dan kom je weer een beetje top of mind.

Wel handig als je dan nog weet waar ze liggen. :D En op een bepaald moment gaat het wel weg, blijf het niet eeuwig bewaren.
nootboek schreef:
25-10-2025 15:49
Inderdaad. Veel vertraging en inmiddels ook echt kwijtgeraakt. Baal altijd als iemand vintedgo als verzendmethode kiest. Ik vind het zo zonde als pakketjes kwijtraken... krijg mijn geld wel, maar het waren juist leuke items die ik een tweede leven had gegund. Nu eindigen ze waarschijnlijk alsnog als afval.
krijg je je geld wel? als ik op 4 november mijn pakketje niet ontvangen had dan zou ik volledige terugbetaling krijgen, dus ik verwacht dat de verkoopster dan ook haar geld niet ontvangen zou hebben
En doooooor!
Lemon_Pledge schreef:
ik ook niet, maar alles dat erop staat hangt/ligt bij elkaar apart voor als het verkocht is. doe ik iets tóch wel dan haal ik het van vinted
En doooooor!
broadway schreef:
27-10-2025 12:42
krijg je je geld wel? als ik op 4 november mijn pakketje niet ontvangen had dan zou ik volledige terugbetaling krijgen, dus ik verwacht dat de verkoopster dan ook haar geld niet ontvangen zou hebben

Je krijgt dan in principe allebei (terug)betaald. Maar voor verkopers zit er een maximumbedrag aan, geloof ik (€20?).

Ik heb het al een paar keer gehad. Het duurt lang, maar als Vinted het pakket eindelijk als vermist markeert, dan krijg je snel je geld terug.
Ravintola schreef:
27-10-2025 14:39
Je krijgt dan in principe allebei (terug)betaald. Maar voor verkopers zit er een maximumbedrag aan, geloof ik (€20?).

Ik heb het al een paar keer gehad. Het duurt lang, maar als Vinted het pakket eindelijk als vermist markeert, dan krijg je snel je geld terug.
ah ok! dat is wel fijn geregeld dan!
En doooooor!
PoesmetLaarzen schreef:
27-10-2025 11:21
Als het er bij mij langer dan een paar maanden op staat haal ik het eraf en zet ik het er opnieuw op. Verkoopt het dan nóg niet dan gaat het naar de kringloop.
Dat doe ik soms ook en ik geef ook nog wel eens iets weg. Of ik maak nieuwe foto’s en iets goedkoper. Mijn ervaring is dat dingen over het algemeen of heel snel (binnen een week) gaan of gewoon niet.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lemon_Pledge schreef:
Nee oke, maar als ik een product niet meer zou kunnen vinden en een koop daardoor zou moeten annuleren, dan zou ik de advertentie toch wel eraf halen.
Baggal schreef:
27-10-2025 18:07
Dat doe ik soms ook en ik geef ook nog wel eens iets weg. Of ik maak nieuwe foto’s en iets goedkoper. Mijn ervaring is dat dingen over het algemeen of heel snel (binnen een week) gaan of gewoon niet.
Ja dat is herkenbaar. Heel bijzonder dat het vaak zo snel gaat of anders gewoon niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven