Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2404 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Wat is die website van Vinted trouwens traag! Maar voor sommige dingen vind ik hem wel handiger dan de app.
Naïef - het blijft een compliment
Ravintola schreef:
23-01-2026 00:23
Klinkt als een profiteur / oplichter. Hoe zijn haar reviews op Vinted?
4.7 sterren op 64 reviews en heel toevallig 2 slechte reviews in 2 maanden tijd over laarzen die kapot aankwamen vanwege haar slechte verpakking. Ook nog wat over tweedehands beddengoed als nieuw verkopen.

Ik heb foto’s aan moeten leveren bij Vinted van hoe ik het pakketje verzonden heb. Blijf er toch een vervelend gevoel aan overhouden. Wie neemt er nou een leeg kapot pakketje mee naar huis? Ik weiger het op het postkantoor of zou direct gaan bellen als ik bij de locker sta.
PickingUpThePieces schreef:
23-01-2026 14:58
4.7 sterren op 64 reviews en heel toevallig 2 slechte reviews in 2 maanden tijd over laarzen die kapot aankwamen vanwege haar slechte verpakking. Ook nog wat over tweedehands beddengoed als nieuw verkopen.

Ik heb foto’s aan moeten leveren bij Vinted van hoe ik het pakketje verzonden heb. Blijf er toch een vervelend gevoel aan overhouden. Wie neemt er nou een leeg kapot pakketje mee naar huis? Ik weiger het op het postkantoor of zou direct gaan bellen als ik bij de locker sta.

Wie ga je bellen dan? En hoe je een pakket van Vinted weigert is me ook een raadsel eigenlijk...
Such fun!1
Ik heb zonet een complete pagina met QR afhaal codes van mijn telefoon gewist :O
Liet me wel eventjes goed inzien dat ik verslaafd ben aan Vinted en dat het wel wat minder kan :$
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven