Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2428 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Iets verkocht verzonden. Kwam op pakketpunt ver weg voor koper. Pakket komt retour. Netjes met koper zo afgesproken. Zag in de vinted app dat pakket op pakketpunt is, maar nog geen bericht van dpd. Dag later bericht van dpd en vinted pakket is ontvangen door koper, ik krijg mijn geld. Vreemd.
Heb je geprobeerd het pakket op te halen of te bevestigen met koper dat die het echt heeft opgehaald? Vinted is nog weleens onduidelijk en zo’n bericht kan soms betekenen dat het allemaal te lang duurt en het automatisch als bezorgd wordt gemarkeerd.
Ik heb niet geprobeerd het pakket op te halen, want ik heb geen ophaalcode.
Er was eerder wel bericht dat het retour kwam en ik zie ook dat het pakket in beweging was, maar geen idee waarheen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven