Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
chyou schreef op 29 mei 2012 @ 15:11:

Bedankt voor deze tip! Bestaan er ook speciale scharen voor?

Ik vind kip snijden namelijk vies, lastig en glibberig en dan duurt het zóóó lang.
Wij hebben zo'n messenblok van Zwilling waar een schaar in zit, die werkt daar prima voor. Daarvoor en daarna goed afwassen, maar ik knip er ook gewoon andere dingen mee. (We hebben wel nog een goedkopere schaar ook, maar die knipt minder fijn.)
sunfl0wers schreef op 29 mei 2012 @ 14:54:

Wat vinden jullie van de Persil super gel? (die laatst met gta was).

Ik vind hem zó sterk ruiken, echt niet lekker. Zal het opmaken maar daarna niet nog eens kopen. Net als met de Ariel excel tabs, vind de geur te sterk.
Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Normaal gebruik ik meestal Ariel, maar vind deze ook wel goed schoon wassen, dus zal hem wel vaker kopen. De geur vond ik ook niet overdreven sterk eigenlijk.
Ik vind dat wasmiddel allemaal prima eigenlijk.... Nog nooit iets gehad wat echt tegenviel en met al die GTA's ben ik hardstikke blij, mij hoor je niet klagen hoor ;) en als ik toch iets nodig heb en moet het zelf kopen dan is het vaak die van de aldi, maar ik vind het allemaal eigenlijk niet zoveel verschil maken.

Ik heb inmiddels van mijn moeder de bon uit de libelle gekregen en mijn vriend van zijn ouders de bon uit de veronica gids, dus we kunnen allebei een keer meedoen met de Dash GTA, en daar word ik dus superblij van! Die ariel tabs zijn nog niet eens op, de persil dus nog niet geprobeerd, maar de volgende actie komt er al weer aan, dat doet mijn vrekkenhartje goed ;).

En de houmous op mijn boterham vanmiddag met plakjes komkommer smaakte heerlijk hoor!
shoppingqueen schreef op 29 mei 2012 @ 13:09:

[...]

Zeg je toch gewoon dat je geen beltegoed hebt? :-$
En dat je daarom dus spullen verkoopt op marktplaats. ;-)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb het opgelost met de Marktplaatsman, gewoon gemaild dat ik de voorkeur aan mailen geef.

Hij stelde toen een vraag waarvoor hij écht niet had hoeven bellen....

Sommige mensen..
sunfl0wers schreef op 29 mei 2012 @ 14:54:

Wat vinden jullie van de Persil super gel? (die laatst met gta was).

Ik vind hem zó sterk ruiken, echt niet lekker. Zal het opmaken maar daarna niet nog eens kopen. Net als met de Ariel excel tabs, vind de geur te sterk.
Persil nog niet geprobeerd. (Hulde aan de GTA-voorraad). Maar de Ariel wel, ik vind het wel lekker ruiken als ik de was ophang. (Zo fris gewassen wasje!!!) Maar daarna verdwijnt de geur snel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh ben echt blij, nadat we nu een aantal jaren flink wat vakantiegeld kwijt waren aan de autokeuring en reparatiekosten zijn we nu naar een andere garage gegaan en kost het ongeveer 100 euro! Wat een opluchting, echt heel erg blij mee. Of het toeval is, gewoon geluk weet ik niet maar ben superblij.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb vandaag een pot met Stevia zoetstof gekocht van Natrena. Er zit een stickertje op waarmee je ¤ 2 terugkrijgt (code, dus je hoeft geen kassabon over te leggen).
Ik baal eigenlijk een beetje van die Stevia. Kan niet aan de smaak wennen. @-(

Kreeg het sampletje van Gucci, mist er gewoon eentje! :-(
Ik dacht dat het net zoals gewone zoetstof smaakte. Ben benieuwd of het erg verschillend is.
Heb al even niet meegelezen maar heeft iemand al een proefpakketje van Wiskas (die was het toch?) gekregen?
bankje schreef op 29 mei 2012 @ 13:35:

Ik kreeg een brief van Interpolis met een couponcode twv 35 euro.

Heeft iemand die ook gekregen en al iets besteld?

Ja die hadden wij ook vorige week, ik heb het pakket met rookmelder en branddeken besteld, leuke actie.

Verder hier ook de GTA van Dove en Page terug.
Amongst_the_Waves schreef op 29 mei 2012 @ 20:38:

Ik dacht dat het net zoals gewone zoetstof smaakte. Ben benieuwd of het erg verschillend is.
Nee het is een heel andere stof. Ander soort zoet dus, en veel zoeter.
Ik vind die Stevia van Natrena een vieze nasmaak hebben.
Hoe komen jullie aan die zegels dan?

Ik ben weleens in de AH geweest (België) maar hier geen zegels helaas! Hier lekker vrekkerig boeken verkocht bij de Sleghte.

Voor ¤22. Is niet veel maar beter dat dan niets en de rest verkoop ik wel op de rommelmarkt :)

Morgen naar de suup. Wil toch even kijken naar leuke kortingen/GTA's :)
AH heeft koopzegels, dus daar betaal je voor. Kun je bij de kassa erbij kopen, per bepaald bedrag (euro?) 1 zegel geloof ik.
Zou best kunnen dat die zegels in Belgie niet mogen.

Belgie is echt nog heel erg ouderwets wat reclame en sale enz betreft.

Die Himalaya producten gaan snel! ik had gister de laatste shampoo en vriendin de laatste bodylotion.
Zit die GTA van Dash in de Libelle van deze week? Misschien koop ik 'm dan, is nog altijd heul goedkoop wasmiddel dan toch?
Ja in de nieuwste Libelle (thema is Italie).
Bokito schreef op 29 mei 2012 @ 20:43:

Heb al even niet meegelezen maar heeft iemand al een proefpakketje van Wiskas (die was het toch?) gekregen?
Ik heb er een van Gourmet ontvangen en mijn poezen vonden hem erg lekker. Helaas heeft een van mijn katten struviet, dus heeft hij speciaal voer. Voor een keertje mocht hij lekker snoepen. Nu moet hij weer over op tonijn.
Vandaag 15% korting bij de Hema, in de winkel tussen 18:00 en 21:00 uur en online de hele dag.
Ook bij c&a vanavond, tussen 18.00 en 00.00 vipkoopavond online, en in de winkels van 18.00 tot 21.00. Moet je lid zijn van de nieuwsbrief geloof ik.
Ik heb mijn man gevraagd voor me naar de Etos te gaan. Daar hebben ze weer 1+1 gratis aanbiedingen en een aantal van mijn gading.
Ik heb me ingeschreven voor reclame op mijn auto, ik ben heel benieuwd of ik een reactie krijg en wat dat dan op gaat brengen!
Waar heb je je daarvoor ingeschreven, Lydiam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven