Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Hier ook slechte ervaringen met Kwikfit... Duurste APK ooit en helaas niet foutloos uitgevoerd!
Ja daarom gaf ik al aan, reviews lezen want de ene garage is de andere niet! Had al gelezen dat er ook hele slechte kwikfit garages tussen zitten.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
mi-jo schreef op 30 mei 2012 @ 11:13:

Hoe lang hebben jullie moeten wachten voordat jullie het geld terug kregen van Dove? Ik heb alles een tijdje geleden al opgestuurd, maar nog niks terug. Van de andere acties die ik tegelijk opgestuurd heb, heb ik het geld wel allemaal al terug.

ingestuurd op 10-5 en had het afgelopen maandag binnen (18 dgn dus tussen posten en storten)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
lydiam1 schreef op 30 mei 2012 @ 15:38:

Hier lag ook een kaart van de kapper in de bus! Kom je toevallig uit het zuiden van het land Tess? ;) haha
Nee juist uit het hoge noorden, maar het is wel een concern wat verspreid is over meerder plaatsen in Nederland geloof ik.
Ik was yunomi weer even vergeten, maar heb nu weer even m'n best gedaan ;-) Nu volgende week nog een keer en dan hopelijk genoeg punten om dat pakket te bestellen!
Soppie300 schreef op 30 mei 2012 @ 11:32:

[...]

Bij de Etos is deze week eigen merk handzeep/douchegel/shampoo voor 1,-

Balen, ik heb nou net met mezelfs afgesproken niets meer van verzorgings spullen te kopen deze maand (ik pas namelijk niet meer zelf in de badkamer met die voorraad die ik heb haha!) Nouja normaal gesproken zal het niet veel duurder zijn toch?
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Fame schreef op 29 mei 2012 @ 17:40:

[...]

Persil nog niet geprobeerd. (Hulde aan de GTA-voorraad). Maar de Ariel wel, ik vind het wel lekker ruiken als ik de was ophang. (Zo fris gewassen wasje!!!) Maar daarna verdwijnt de geur snel.
Precies dit dus!
Ik heb net het boek van Teunie besteld bij bol (ik ben helemaal fan van haar), met gratis verzenden en ik bleek nog 55 cent open te hebben staan van een kadobon, ook maar meteen ingewisseld dus ;). toch een beetje gevrekt!
Ik ga maar gewoon door met vrekken vandaag denk ik; ipv de kachel aandoen omdat het hier ineens zo verrekte koud is na die prachtige warme dagen doe ik maar een warme trui aan en ga straks onder een deken zitten.
lydiam1 schreef op 30 mei 2012 @ 16:35:

Ik heb net het boek van Teunie besteld bij bol (ik ben helemaal fan van haar), met gratis verzenden en ik bleek nog 55 cent open te hebben staan van een kadobon, ook maar meteen ingewisseld dus ;). toch een beetje gevrekt!

van eenvoudigleven.nl?

Ik lees haar blog altijd, staan best leuke dingen in.
adios schreef op 30 mei 2012 @ 16:29:

[...]

Balen, ik heb nou net met mezelfs afgesproken niets meer van verzorgings spullen te kopen deze maand (ik pas namelijk niet meer zelf in de badkamer met die voorraad die ik heb haha!) Nouja normaal gesproken zal het niet veel duurder zijn toch?

Dat is dan toch een vreemde manier van vrekken, als je iets koopt omdat het in de aanbieding zit, niet omdat je het (snel) nodig hebt? @-(

Tegen de tijd je weer verzorginsproducten nodig hebt zitten ze vast wel weer ergens in de aanbieding.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
tess97 schreef op 30 mei 2012 @ 16:52:

Ik ga maar gewoon door met vrekken vandaag denk ik; ipv de kachel aandoen omdat het hier ineens zo verrekte koud is na die prachtige warme dagen doe ik maar een warme trui aan en ga straks onder een deken zitten.

Woon je in IJsland ofzo? ;-)

Hier staat de kachel al weken helemaal uit. Maar het scheelt misschien dat ik grote ramen heb op het zuidwesten, zelfs in de winter is het hier al snel lekker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef op 30 mei 2012 @ 17:36:

[...]

Dat is dan toch een vreemde manier van vrekken, als je iets koopt omdat het in de aanbieding zit, niet omdat je het (snel) nodig hebt? @-(

Tegen de tijd je weer verzorginsproducten nodig hebt zitten ze vast wel weer ergens in de aanbieding.
Ja dat klopt, daarom mag ik ook niets meer kopen... Qua dat soort dingen ben ik echt een beetje een hamsteraar!
himalaya schreef op 30 mei 2012 @ 17:37:

[...]

Woon je in IJsland ofzo? ;-)

Hier staat de kachel al weken helemaal uit. Maar het scheelt misschien dat ik grote ramen heb op het zuidwesten, zelfs in de winter is het hier al snel lekker.

Nee, niet in IJsland, maar het is hier in het noorden van NL echt ineens behoorlijk koud hoor vind ik. De hele dag al wat regenbuitjes ook, brrrrr, niks aan na dat warme weekend.

Ik stook trouwens ook amper hoor s winters, we liggen hier heel vaak onder een dekentje en hebben warme kleding aan. De kachel staat hier ook nooit hoger dan 19 graden als ie aan is.
Hier vandaag de mona boordevol actie gevonden en gekocht.

Daarnaast de nodige dingen van online bij de hema besteld met 15% korting. Het waren allemaal producten die we ook nodig hebben.
Ooo ik ben ook van het hamsteren.

Als bij de Etos iets in de aanbieding is (dingen voor 1 euro, 2e gratis of dingen die uit het assortiment gaan) koop ik ze.

Krijg ook nog 20% personeelskorting dus het scheelt heel veel.

Heb een behoorlijke voorraad doucheproducten, zeep, gel voor mijn man. Laatst was de Taft in de aanbieding. 2 voor 6.

Normaal is een pot 7 euro. Ik heb nog geen 5 euro betaald voor 2 potten en mijn man doet hier mee tot de volgende actie ongeveer.

Ik geef ook vaak dingen weg aan mijn (schoon) ouders.

We hadden zeep van Nivea afgeprijst een tijdje geleden, kost normaal 2,50 en nu 1 euro. Heb 4 flessen meegenomen, komt uiteindelijk wel op en ik vind ze erg lekker.

Doe het nu zelfs al met babyspullen.. Zoek in het actieplan tot hoever ik kan kijken en kijk wanneer de luiers/doekjes ed goedkoop zijn. Die haal ik dan vast.
net boodschappen gedaan en de gratis bodylotion bij de tuinen opgehaald.

kijk net op mijn kassabon van de appie

6x bonus

3x 35% korting

5x coupon

totaal meer dan 11 euro korting (25,9 %) daar wordt ik best vrolijk van en allemaal producten die we toch gebruiken, lekker vinden
Ik lees regelmatig hier mee en lees dat veel van jullie iets met yuomi doen. Nu vroeg ik mij af wat dat is en wat je dan moet doen? Ben even op hun site geweest maar het is mij niet geheel duidelijk. Zouden jullie daar wat over willen vertellen? Thanx :)
Hallo

Ik ben een tijdje niet op dit topic geweest.

Maar AH heeft weer voordeelcoupons en de mijne wil ik met jullie delen:

http://www.ahmb.nl/pdf/AH_OosterseWeek.pdf
Je kunt daar punten (nomi's) sparen voor een pakket met schoonmaakproducten, verzorgingsproducten of vanalles wat. (Nu is het geloof ik Dove, tandpasta, soep en majo)
Ik ben ook al aardig op weg met dat pakket, nog 60 punten nodig. Alleen heb ik begrepen dat het kwartaalpakket eruit gaat? Het is me alleen nog niet duidelijk of er iets voor terug komt...

Nog een mooie vrekactie: een restpartij gevonden van het servies dat ik thuis heb, een hele zooi diner/ontbijtbordjes en kommetjes voor ¤20. Nu kan mijn man er weer een paar vernielen. Op een of andere manier heeft hij het voorzien op de ontbijtbordjes: er zijn van een stuk of wat schilfertjes van de randjes, andere exemplaren heeft ie zelfs helemáál vernield met zijn onhandige acties...

Morgen even naar de AH, deze week zijn de vegetarische hapjes in de bonus, en ik hoop er een aantal te scoren met een 35%-sticker. Datzelfde geintje met de biefstuk beviel mij best... :D
Hier een meelezer, maar ik las een blog en moest meteen aan jullie denken.

Korting op een abonnement op Genoeg! De voormalige Vrekkenkrant.

linkje
Ook ik lees regelmatig mee. Er zijn zoveel mensen die slim met geld om gaan, fijn om hier elkaar tips te kunnen geven.

Moest even doordenken voordat ik wist wat GTA betekende :) Ik heb de Bolletje en Bertolli al ingestuurd. We (be)sparen waar we kunnen besparen!
leef je leven
heb een tegoedbon van zalando, Wie kan ik hier blij mee maken?

Ik mail je dan even de code, voor dat hij straks weg is net als met die optimelcodes.
Het is trouwens 10 euro!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven