Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:groentje1983 schreef op 21 december 2012 @ 20:12:

fame o dan gaat het niet goed idd, je had 4 waardebonnen moeten krijgen.

mi-jo, bij mij zij de caissiere dus dat ik al de bonnen in de envelop moest doen incl de kassabon. volgens mij jaren geleden al, heb ik dat toen ook zo gedaan en werd ook gewoon geaccepteerd.Oké wat vreemd en vervelend dat er overal wat anders word gezegd zeg.
Miss austen: dat is consumer scanner. Dat doe ik nu sinds augustus, alle boodschappen scannen por punten. Je krijgt 100 punten per week, soms extra met enquêtes op je scanner of vragenlijst online. 5200 punten is een VVV bon van 25 euro. Dus in een jaar zou je die moeten krijgen.

En als je onder de 30 bet krijg je 12 euro extra per maand vergoeding.

Ik ben er per keer 2 min mee bezig ofzo (wel meerdere keren per week). Wel leuk om te doen
Vroeger heb ik ook de consumerscan gedaan, maar toen moest je ook handmatig het betaalde bedrag invoeren en kende hij niet de aldi codes. Hoe is dat nu?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij kent bij mij alles behalve de stickers van groente en broodjes enzo. Die handmatig geplakt zijn. Je moet idd wel handmatig het bedrag invoeren maar bij mij is dat snel gedaan, ken veel prijzen uit m'n hoofd door het vele vergelijken haha.
Ik vond het voral vervelend bij de grote boodschappen, want dan moest ik eerst het totaalbedrag ingeven en daarna alle artikelen scannen + prijs, en als ik dan een cent verschil had moest het opnieuw. En als je dan noem maar wat 50 artikelen hebt......pfffff, dat was echt niet leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zit bij consumerclick, dat is ongeveer hetzelfde, alleen hoef ik alleen maar de winkel+totaalbedrag+de artikelen te scannen, ik hoef geen prijzen in te voeren, dus dat gaat wel een stuk sneller.

Af en toe kan ik mensen opgeven en dan krijg ik voor ieder aangebracht lid een VVV bon van 10 euro als het aangebrachte lid na 4 maanden nog steeds meedoet, allebei een VVV bon van 20 euro. Zo kreeg ik vorige week 60 euro aan VVV bonnen thuisgestuurd, daar heb ik mooi een keukenmachine voor gekocht bij Kruidvat, ik hoefde nog maar 20 euro zelf bij te betalen.
hmm t klopt deels, ze hebben gewoon de bordjes verkeerd geplaatst, of klanten..
Dankjewel dames voor alle reacties!

Ik bedoelde idd consumerclicks.

@layla1969: hoeveel punten krijg je voor het scannen van je dagelijkse boodschappen?
het schijnt dat je hier een Samsung tablet krijgt bij een zorgverzekering: https://www.unitedconsume ... ing/aanmelden/offerte.asp

Ik zou altijd eerst goed rekenen.

edit: reviews Samsung Galaxy 2: http://www.kieskeurig.nl/ ... 10_16_gb/reviews/1053774/
it's a big club and you ain't in it
quote:layla1969 schreef op 21 december 2012 @ 10:03:

[...]

Dat was bij de Aldi vd week ook, gelukkig maak ik de dozen ter plekke al open om te controleren op evt. breuk.misschien is er iets mis met de afvulmachines? :/
it's a big club and you ain't in it
United consumers is prima hoor met vgz. Ik ga er zelf weg omdat ik een ander soort vergoeding wil maar heb er twee jaar gezeten. Ik kies altijd voor de korting.
Miss Austen, ik weet niet precies hoeveel punten je krijgt, maar je krijgt ook punten voor onderzoeken etc. Ik doe nog geen jaar mee en heb nu bijna 6000 punten.

Over VGZ, ik ben al klant dus ik kan niet meedoen met United Consumers, maar ik krijg al korting via de vakbond.

Ik had vandaag mazzel bij AH. De Ariël 3D boosters waren in de bonus, maar ze waren verkeerd geprijsd. Het moest zijn 2+1 gratis, maar op de kaart die erboven hing stond 3 voor 4,50. Dus na het afrekenen naar de servicebalie gegaan en toen kreeg ik nog eens 4,50 terug.

Verder ben ik vandaag met de kids naar een concert geweest, kerst4kids, dankzij kaartjes op Vakantieveilingen.nl was ik maar 12 euro kwijt ipv 66 euro.
https://www.vouchervandaa ... &utm_campaign=gratis8pack

Je betaald alleen de verzendkosten.

Altijd handig,ik hoop alleen maar dat het goede borsteltjes zijn.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
@miss austen: volgens mij krijg je alleen voor het klikken 75 punten in de week. Ik heb nu ongeveer 2500 punten volgens mij en doe mee vanaf 1 juni of juli dacht ik.
quote:jennie77 schreef op 22 december 2012 @ 23:15:

Altijd handig,ik hoop alleen maar dat het goede borsteltjes zijn.Ik heb een tijdje terug zulke borsteltjes besteld, en het zijn best nare dingen. Het borstelkopje gaat steeds losser zitten, waardoor er gisteren telkens stukjes vel (binnenkant wang) tussen kwamen.
quote:jennie77 schreef op 22 december 2012 @ 23:15:

Altijd handig,ik hoop alleen maar dat het goede borsteltjes

zijn.Krijg jke voucher opgestuurd en dan via die website bestellen of krijg je de opzetborstels al opgestuurd?
quote:betoverend schreef op 23 december 2012 @ 12:11:

[...]

Krijg jke voucher opgestuurd en dan via die website bestellen of krijg je de opzetborstels al opgestuurd?

Je krijgt ze gelijk opgestuurd.

Ik zie wel wat de kwaliteit ervan is anders 1 x en nooit weer,voor die 5,95 kan ik het altijd wagen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Pff kersboodschappen blijven duur hoor. voor vanaaf en 1e kerstdag eten (en 1e én 2e kerstdag brunch) en ook wel wat gewone boodschappen (en weet zeker dat we nog voor dagen restjes hebben) toch weer bijna 60 euro kwijt. Gelukkig 70 van familie gekregen, dus nog klein beetje over voor oud&nieuw

en dan hadden we nog wel budget eten en bij 3 supermarkten en over 2 dagen en allemaal dingen met korting omdat het op de datum is.

vorig jaar (of jaar daarvoor, weet niet meer) waren we 80 kwijt weet ik nog, normaal toen 40 voor gewone boodschappen, dus 40 voor de kerst. dus valt dit jaar ook wel mee, 60 totaal ook voor wat gewone boodschappen. maar toch, blijft veel geld hoor, poeh.
Ik begin altijd al minimaal 6 weken vantevoren te hamsteren voor de feestdagen. Heel veel dingen kun je invriezen (vlees/vis) of langer bewaren (drank/snoeperij etc) . Als je iedere week iets extras meeneemt bij je wekelijkse boodschappen, dan valt het niet zo op in de kosten. Bijkomend voordeel is dat je goed de aanbiedingen kunt uitzoeken en dan je niet op een drukke dag naar de suup hoeft. Vandaag is man alleen nog wat sla, champignons en vleeswaren halen. De rest ligt al klaar in de (koel)kast en vriezer.

Ander vraagje: wie heeft er ervaring met de voordeelpas van Kruidvat? Heb je er wat aan?
ik heb zo'n kruidvat voordeelpas, maar ik koop niet vaak dingen daar. Dus die punten sparen voor gratis producten loopt niet erg snel. Wel krijg je aanbiedingen vie de mail die je dan op je pas kunt activeren. Daar zitten soms handige dingen bij. En omdat ik zo'n pas heb, krijg ik zo'n zwangerschapsdoos.
quote:mariap schreef op 24 december 2012 @ 09:48:

Ik begin altijd al minimaal 6 weken vantevoren te hamsteren voor de feestdagen. Heel veel dingen kun je invriezen (vlees/vis) of langer bewaren (drank/snoeperij etc) . Als je iedere week iets extras meeneemt bij je wekelijkse boodschappen, dan valt het niet zo op in de kosten. Bijkomend voordeel is dat je goed de aanbiedingen kunt uitzoeken en dan je niet op een drukke dag naar de suup hoeft. Vandaag is man alleen nog wat sla, champignons en vleeswaren halen. De rest ligt al klaar in de (koel)kast en vriezer.

Ander vraagje: wie heeft er ervaring met de voordeelpas van Kruidvat? Heb je er wat aan?

jep doe ik meestal ook, maar dit jaar geen geld voor om alvast vantevoren in te slaan. maar nog wel wat vantevoren gekocht. vandaag indd ook alleen groente enzo gekocht.

ik heb die kruidvatkaart maar nog steeds niet geactiveerd. je spaart dan punten elke keer als je er wat koopt. afhankelijk van hoe vaak je er wat koopt kun je dan met die punten voor leuke kado's sparen, parfum ofzo.
Wat voor kersttoetje is het uiteindelijk geworden ringklokje?
http://shopping.groupon.n ... ands-BV-/?categoryIndex=0

ik vraag me af of dit echt een aantrekkelijke prijs is.

Is incl verzendkosten.

Ik denk dat ik alles wel zou gebruiken, maar koop normaal merken van de lidl.
quote:bo1988 schreef op 24 december 2012 @ 14:00:

http://shopping.groupon.n ... ands-BV-/?categoryIndex=0

ik vraag me af of dit echt een aantrekkelijke prijs is.

Is incl verzendkosten.

Ik denk dat ik alles wel zou gebruiken, maar koop normaal merken van de lidl.Is niet goedkoop hoor, ik gebruik bijna alle producten, maar koop ze in de aanbieding als het bijv, 1+1 gratis is, en dat is dan een stuk voordeliger.
Geld terug actie op vleeswaren van Campofrio: http://www.campofriotapas.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven