Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En hoe heb je die OV-bezuiniging doorgevoerd Hans?
Benieuwd naar tijdschrift!

Verder geen tips...
Jee, fijne tip van dat tijdschrift, bedankt! Ik kom mee vrekken, wil graag gaan besparen.
Ik zit nu 2 weken op een ander adres, heb daar ook een tijdschrift aangevraagd
quote:Pil0u schreef op 21 december 2014 @ 10:48:

En hoe heb je die OV-bezuiniging doorgevoerd Hans?Ik heb 11 maandabonnementen vervangen door een jaarabonnement. Als ik het jaarabonnement (tussen woon- en werkplaats) in termijnen betaal, betaal ik 73 euro per maand.
World of Warcraft: Legion
Ik heb ook een tijdschrift besteld. Lekker lezen tijdens de kerstvakantie
Tip: vanaf zaterdag zijn de kerstkaarten afgeprijsd. Bij Blokker vorig jaar voor 0,99 een pakje gekocht met 16 dubbele kaarten en enveloppen. In een la of bij de kerstspullen op zolder en volgend jaar goedkope kerstkaarten.
quote:Leergierig schreef op 21 december 2014 @ 20:26:

Tip: vanaf zaterdag zijn de kerstkaarten afgeprijsd. Bij Blokker vorig jaar voor 0,99 een pakje gekocht met 16 dubbele kaarten en enveloppen. In een la of bij de kerstspullen op zolder en volgend jaar goedkope kerstkaarten.Niet alleen de kerstkaarten maar ook de andere kerstspullen geloof ik, bij de wibra in ieder geval alles voor de helft
Dat van die kerstkaarten heb ik vorig jaar ook gedaan. Ga ik dit jaar weer doen. Scheelt toch best veel
Tijdschrift zojuist ook besteld, Kek mama

Dank je wel voor de tip.

Mag ik me hier als beginnend vrek aansluiten?
Via www.topbloemen.nl met code KERST2014 10% korting op alles.
quote:milouda schreef op 22 december 2014 @ 10:57:

Mag ik me hier als beginnend vrek aansluiten?Er is hier geen deurbeleid hoor
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo... ik heb de 13e maand gekregen naast het gewone salaris. Ik had al iets te veel geld op de betaalrekening staan, dus mikte ik de dubbele salaris meteen op de spaarrekening! Mei en december zijn de financiële klappers voor mij, vooral vanwege vakantiegeld en 13e maand.

Dit extra geld wordt vrijwel niet besteed en belandt daarom op de spaarrekening.
Als je van tijdschriften houd maar het normaal te duur vind . Ik betaal 15 euro per maand voor 30 digitale tijdschriften( linda, viva, flair, grazia, Beau monde, Tina , flow donals duck, Margriet, libelle etc) Het is wel wennen op tablet lezen en als tijdschrift nog niet helemaal is gedownload en je wilt de tekst vergroten blijft het wazig. Dus eerst goed downloaden gewoon. Zou wel nog fijner zijn als je zelf de tijdschriften mag kiezen want zit er nu ook aantal tussen die ik niet lees. Maar ik ben op dit moment tevreden
Ik heb een financieel overzicht gemaakt van het jaar 2015. Ik heb ongeveer 10.000 euro te besteden. Daarvan zijn de voorspelbare vaste lasten al afgetrokken: huur, gas, water, licht, mobiel-internetabonnementen (voor smartphone en iPad), TV, World of Warcraft. Wat ik van die 10.000 euro moet betalen is: boodschappen, schoonmaakmiddelen, reparaties, schoeisel, onvoorziene uitgaven, vakanties, zakgeld, jaarnota energie (als dat meer is dan voorzien; anders is de jaarnota negatief en krijg ik daar nog extra geld van terug).
quote:schorpioen36 schreef op 26 december 2014 @ 10:12:

Ik betaal 15 euro per maand voor 30 digitale tijdschriften( linda, viva, flair, grazia, Beau monde, Tina , flow donals duck, Margriet, libelle etc)Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb wel gehoord van een digitaal abonnement bij kranten of betaalde downloads van bepaalde artikelen (die dan ongeveer ¤ 0,10 per artikel kosten, tenzij je bij die krant of tijdschrift een betaald digitaal abonnement hebt).
Ben ook benieuwd waar je het digitale abonnement hebt afgesloten.
Anna; tijdschrift.nl . Naast dit grootste pakket zijn er ook kleinere digitale pakketten van 5 of 6 tijdschriften per maand voor ¤10,-
when you wish upon a star...
heb net wederom een gratis tijdschrift aangevraagd, nu maar hopen dat ik het wel krijg, vorige keer niet gekregen.
Als je al een abonnement hebt op een van de 30 tijdschriften, dan kun je gebruik maken van het Megapakket voor abonnees... 7,50 euro per maand!

http://www.tijdschrift.nl/magapakket
Vervelend, ik heb een abonnement op Linda, maar die kan je niet koppelen en dus kan je geen gebruik maken van de aanbieding. Jammer hoor.
ik krijg denk ik nu wel mijn tijdschrift. Heb een mail gehad met bevestiging, dus als het goed is krijg ik mijn tijdschrift dinsdag. Ik heb de Beau Monde genomen.
Bij pickwick bepaalde soorten thee krijg je een gratis kaart inclusief postzegel bij Hallmark maar wel met maximale waarde. (Weet niet of het er al staat.) Je kan er heel persoonlijke fotokaarten mee maken.
ik heb mijn tijdschrift binnen, die ga ik zo lekker lezen.
Inschrijven voor de nieuwsbrief van MS Mode levert een kortingscode op van 5 euro en je maakt ook kans op shoptegoed van 250 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven