Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 21 december 2014 om 19:36
zondag 21 december 2014 om 22:30
quote:Leergierig schreef op 21 december 2014 @ 20:26:
Tip: vanaf zaterdag zijn de kerstkaarten afgeprijsd. Bij Blokker vorig jaar voor 0,99 een pakje gekocht met 16 dubbele kaarten en enveloppen. In een la of bij de kerstspullen op zolder en volgend jaar goedkope kerstkaarten.Niet alleen de kerstkaarten maar ook de andere kerstspullen geloof ik, bij de wibra in ieder geval alles voor de helft
Tip: vanaf zaterdag zijn de kerstkaarten afgeprijsd. Bij Blokker vorig jaar voor 0,99 een pakje gekocht met 16 dubbele kaarten en enveloppen. In een la of bij de kerstspullen op zolder en volgend jaar goedkope kerstkaarten.Niet alleen de kerstkaarten maar ook de andere kerstspullen geloof ik, bij de wibra in ieder geval alles voor de helft

maandag 22 december 2014 om 15:54
Via www.topbloemen.nl met code KERST2014 10% korting op alles.
maandag 22 december 2014 om 20:17
Zo... ik heb de 13e maand gekregen naast het gewone salaris. Ik had al iets te veel geld op de betaalrekening staan, dus mikte ik de dubbele salaris meteen op de spaarrekening! Mei en december zijn de financiële klappers voor mij, vooral vanwege vakantiegeld en 13e maand.
Dit extra geld wordt vrijwel niet besteed en belandt daarom op de spaarrekening.
Dit extra geld wordt vrijwel niet besteed en belandt daarom op de spaarrekening.
World of Warcraft: Legion

vrijdag 26 december 2014 om 10:12
Als je van tijdschriften houd maar het normaal te duur vind . Ik betaal 15 euro per maand voor 30 digitale tijdschriften( linda, viva, flair, grazia, Beau monde, Tina , flow donals duck, Margriet, libelle etc) Het is wel wennen op tablet lezen en als tijdschrift nog niet helemaal is gedownload en je wilt de tekst vergroten blijft het wazig. Dus eerst goed downloaden gewoon. Zou wel nog fijner zijn als je zelf de tijdschriften mag kiezen want zit er nu ook aantal tussen die ik niet lees. Maar ik ben op dit moment tevreden
vrijdag 26 december 2014 om 10:20
Ik heb een financieel overzicht gemaakt van het jaar 2015. Ik heb ongeveer 10.000 euro te besteden. Daarvan zijn de voorspelbare vaste lasten al afgetrokken: huur, gas, water, licht, mobiel-internetabonnementen (voor smartphone en iPad), TV, World of Warcraft. Wat ik van die 10.000 euro moet betalen is: boodschappen, schoonmaakmiddelen, reparaties, schoeisel, onvoorziene uitgaven, vakanties, zakgeld, jaarnota energie (als dat meer is dan voorzien; anders is de jaarnota negatief en krijg ik daar nog extra geld van terug).
vrijdag 26 december 2014 om 10:25
quote:schorpioen36 schreef op 26 december 2014 @ 10:12:
Ik betaal 15 euro per maand voor 30 digitale tijdschriften( linda, viva, flair, grazia, Beau monde, Tina , flow donals duck, Margriet, libelle etc)Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb wel gehoord van een digitaal abonnement bij kranten of betaalde downloads van bepaalde artikelen (die dan ongeveer ¤ 0,10 per artikel kosten, tenzij je bij die krant of tijdschrift een betaald digitaal abonnement hebt).
Ik betaal 15 euro per maand voor 30 digitale tijdschriften( linda, viva, flair, grazia, Beau monde, Tina , flow donals duck, Margriet, libelle etc)Ik wist niet dat dat bestond. Ik heb wel gehoord van een digitaal abonnement bij kranten of betaalde downloads van bepaalde artikelen (die dan ongeveer ¤ 0,10 per artikel kosten, tenzij je bij die krant of tijdschrift een betaald digitaal abonnement hebt).

vrijdag 26 december 2014 om 22:14
Als je al een abonnement hebt op een van de 30 tijdschriften, dan kun je gebruik maken van het Megapakket voor abonnees... 7,50 euro per maand!
http://www.tijdschrift.nl/magapakket
http://www.tijdschrift.nl/magapakket