Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Rebecvk schreef op 12 maart 2015 @ 13:30:

[...]

Ik heb net met Bosch gebeld over de actie, maar alleen de modellen op de website doen mee en het model op otto doet niet mee. Erg jammer, had me er al op verheugd en bijna besteld, maar dacht laat ik toch even navragen of dit model ook deelneemt.

Raar volgens de site waar ik het van heb krijg je bij het invullen van het formulier gewoon 40 euro

als je de code van het model van otto invult.
quote:Rebecvk schreef op 12 maart 2015 @ 13:30:

[...]

Ik heb net met Bosch gebeld over de actie, maar alleen de modellen op de website doen mee en het model op otto doet niet mee. Erg jammer, had me er al op verheugd en bijna besteld, maar dacht laat ik toch even navragen of dit model ook deelneemt.Waar staan de actiemodellen dan op de site want de kan ik nergens vinden. Zou ik toch ook graa willen zien dan?
Die staan er ook niet.
quote:Flashy schreef op 12 maart 2015 @ 13:42:

Die staan er ook niet.hihi dacht al, heb het goed uitgezocht voor ik er een bestelde denk zal toch niks over het hoofd hebben gezien.
quote:gordijn87 schreef op 12 maart 2015 @ 13:47:

[...]

hihi dacht al, heb het goed uitgezocht voor ik er een bestelde denk zal toch niks over het hoofd hebben gezien.Ik heb net even fictief degene ingevuld die ik heb besteld. Ik krijg volgens de site 40 euro cashback.
Welke heb jij besteld flashy en hoe vul je die fictief in dan?

Ik heb de blauwe

http://www.otto.nl/produc ... 10036794549&q=tassimo&p=0
Waar ik de aanbieding heb gezien staat dat elke kleur een code heeft.

Die code vul je in.

Ik heb de roze.
Gevonden, zie als ik mijn code invul een flinke lijst met apparaten van Tas1201 t/m tas 5544 en mijne staat er ook bij dus moet goed komen.
Ik ben heel erg benieuwd
Kijk weet je het maakt in principe ook niet uit.

Tassimo zegt 40 euro retour te doen en otto blokker, mediamarkt of welke winkel dan ook bepalen een prijs voor het product. Dus staat volgens mij los van elkaar wat het nu kost etc. die ik gekocht heb staat op tassimo.nl geprijst voor 89.99 bijvoorbeeld. Otto betaald gewoon inkoopprijs. Tassimo krijgt dan gewoon z'n geld voor het product en voor welke prijs de winkel hem verkoopt maakt in principe niet uit. Tassimo heeft ingecalculeerd dat ze sowieso het risico lopen om voor alle verkochte producten tussen vandaag en 14 juni 2015 40 euro cashback te moeten geven. Het gaat waarschijnlijk om de hoeveelheid cups te vergrote want als iemand eenmaal een tassimo heeft zullen de cups ook veel meer gekocht worden. Maar goed zullen zien. Moesten toch een nieuw apparaat hebben:)
Het zal idd om de cups gaan
http://nl.pepper.com/aanb ... otto-6004?page=4#comments

pagina 4 reactie van kadir.pinarci

Zo en nu ga ik lekker van het zonnetje genieten.
Die cups zijn wel heel duur ja!
Bij Otto krijg je bij aanmelding op de nieuwsbrief nog 5 euro korting ook
quote:Letsongmon schreef op 12 maart 2015 @ 14:46:

Bij Otto krijg je bij aanmelding op de nieuwsbrief nog 5 euro korting ook Er was al een kortingscode je kunt maar 1 invoeren haha.
quote:Flashy schreef op 12 maart 2015 @ 14:54:

[...]

Er was al een kortingscode je kunt maar 1 invoeren haha.Ik zag het net, helaas ;)
ze hebben de actievoorwaarden ineens rap veranderd, dat het niet geld voor otto
Leuke actie van de Tassimo, maar in de voorwaarden staat duidelijk dat het niet bij alle winkels geldig is.. heb m toch maar niet besteld.

De actie is uitsluitend geldig op, bij Blokker, Marskramer of Media Markt

aangeschafte apparatuur.
oh lees net bericht van Vergeetmenietje, das ook bizar dat ze ineens de voorwaarden ineens aangepast hebben
Wat een naaiers, heb zo'n vermoeden dat heel veel mensen hun artikel bij Otto.nl annuleren. Ik zojuist wel gedaan hebben inderdaad de actievoorwaarden aangepast.
Ja ik heb het ook geannuleerd.
Actie is alleen geldig als je het niet bij Otto besteld ze hebben de voorwaarden aangepast.
joh je meent t

wel jammer voor Otto, want die zijn ineens dan veel duurder en als je perse het apparaat wil kan je m beter bij blokker halen.
Wat raar om die voorwaarden ineens aan te passen.

Ik heb het ding ook geannuleerd.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 12 maart 2015 @ 16:14:

joh je meent t

wel jammer voor Otto, want die zijn ineens dan veel duurder en als je perse het apparaat wil kan je m beter bij blokker halen.Als ik het zo had kunnen krijgen net als veel anderen had ik de cupjes wel uitgeprobeerd, nu dus niet meer, dom van Bosch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven