Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het was een nivea geld terug actie via de trekpleister Flashy. Je mocht 4 shampoos of conditioner kopen en zou het volledige bedrag terug krijgen. Maar omdat het zo'n succes was of om andere redenen geven ze nu ineens niet thuis voor veel mensen. Bij sommigen (zoals bij mij) zeggen ze dat ze de inzending niet hebben ontvangen en bij anderen zeggen ze dat het iban nr. Niet klopt of zoiets...in ieder geval best asociaal van zo'n bedrijf dat zelfs al kun je bewijzen dat je de producten gekocht hebt ze gewoon vertikken om uit te keren. Ik las vanmorgen dat nivea zo'n goede omzet gedraaid heeft. Ja, dat snap ik, over de rug van de consument
Alle reacties Link kopieren
Wat belachelijk zeg! Dat is geen goede reclame.
Even als tegengeluid, ik heb mijn geld keurig terug gekregen van Nivea. Wel zuur dat er zoveel problemen mee zijn, maar het is niet dat niemand zijn geld krijgt.
Alle reacties Link kopieren
De kruidvat heeft weer het wc papier in de aanbieding 3 voor 5 euro.

Ook niet verkeerd is de actie van Nivea 1+1 gratis.



ik wacht weer met smacht op een actie waarbij de Dove goedkoop is 1+1 of 2+2.......
had vorige week op 1 ochtend 23 euro bespaard bij 3 verschillende winkels.

Door de bon na te kijken.

Afgeprijdsde dingen voor zelfs meer geld dan de normale prijs (bijv notitieblokje. Normaal 10,95. Nu 6 euro. Op bon 14,95.). Of de 2 plus 2 niet erafgehaald. Nogal tijdrovend alleen omdat het 'uitzoeken' blijkbaar nogal veel tijd moet kosten.

Zou dat bewust zijn, dat expres steeds fouten in je nadeel?
Alle reacties Link kopieren
Kruisbekie, Dove is bij Trekpleister nu 2+1, maar dat kan beter natuurlijk .
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Kruidvat folder van deze week zitten kortingsbonnen van 20% die je ook mag gebruiken voor producten die al afgeprijsd- of in de aanbieding zijn. Ook 50% korting op Pampers. Je kan ze alleen vanavond inwisselen vanaf vijf uur.
quote:haakje schreef op 12 augustus 2014 @ 13:32:

had vorige week op 1 ochtend 23 euro bespaard bij 3 verschillende winkels.

Door de bon na te kijken.

Afgeprijdsde dingen voor zelfs meer geld dan de normale prijs (bijv notitieblokje. Normaal 10,95. Nu 6 euro. Op bon 14,95.). Of de 2 plus 2 niet erafgehaald. Nogal tijdrovend alleen omdat het 'uitzoeken' blijkbaar nogal veel tijd moet kosten.

Zou dat bewust zijn, dat expres steeds fouten in je nadeel?Nee, bij het wisselen van de actiedagen gaat het vaak fout. Promotiespul wordt bij kruidvat bijvoorbeeld op maandag opgehangen, maar op dinsdag gaat de folder pas in. Vaak staan de acties wel al in de kassa, maar nog niet compleet.
Alle reacties Link kopieren
Dove bij de Action t/m as dinsdag heel adntrekkelijk geprijsd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:gianna schreef op 10 augustus 2014 @ 19:45:

Dezer dagen: uien rapen, aardappels rapen en bramen plukken.



Vandaag uientaart gebakken, soort quiche, een topper hier.



150 gr bloem, 2 eetlepels olie, 1 ei, beetje zout, tot een deeg kneden en een lage taartvorm ermee bekleden (eerst invetten). Ik neem altijd een botertaartvorm.



Ondertussen 300 gr uien fruiten (stuk of 4/5), met zout, peper, (beetje kruidnagelpoeder, beetje laurierpoeder). Als de uien lekker glazig zijn mengen met een restje geraspte kaas en in de deegvorm verspreiden. Iets langer dan 20 minuten bakken, beetje kaas erover is lekker.



Serveren met een groene salade. Hier hadden we ook nog versgemaakte pompoensoep. Heerlijk! En die uientaart zelf kost dus echt heel weinig!Dat uien rapen is in elk geval niet hier, misschien handig als je de omgeving er bij noemt
quote:ronniemitchel schreef op 13 augustus 2014 @ 14:38:

[...]



Dat uien rapen is in elk geval niet hier, misschien handig als je de omgeving er bij noemt



Is dat niet gewoon overal waar boeren hun groenten oogsten en er uien ed blijven liggen?

Dat is door het hele land.

Overigens valt dat onder diefstal als er geen toestemming van de boeren is om de rapen van het land.
Alle reacties Link kopieren
Rapen mag overal hoor, als ze klaar zijn met oogsten. Als er iemand is, vraag ik het. Maar meestal liggen er allerlei kleine en kapotte aardappels en uien en dan mag je gewoon rapen. Je moet natuurlijk niet het land opgaan als ze nog bezig zijn of als er uien te drogen liggen, dan is het idd diefstal.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Gamma folder zitten deze week 2 kortingsbonnen voor 20% op een willekeurig product en 30% op alle verf als je een Gamma klantenkaarten hebt. Maar je krijgt ook als je 5 euro of meer besteedt, een pasje met 5 euro tegoed die je in september kunt gebruiken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:gianna schreef op 14 augustus 2014 @ 10:11:

Rapen mag overal hoor, als ze klaar zijn met oogsten. Als er iemand is, vraag ik het. Maar meestal liggen er allerlei kleine en kapotte aardappels en uien en dan mag je gewoon rapen. Je moet natuurlijk niet het land opgaan als ze nog bezig zijn of als er uien te drogen liggen, dan is het idd diefstal.



Wettelijk gezien blijft het diefstal als je geen toestemming hebt.

Wanneer het ook maar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 14 augustus 2014 @ 10:25:

Bij de Gamma folder zitten deze week 2 kortingsbonnen voor 20% op een willekeurig product en 30% op alle verf als je een Gamma klantenkaarten hebt. Maar je krijgt ook als je 5 euro of meer besteedt, een pasje met 5 euro tegoed die je in september kunt gebruiken.



was van de week bij de gamma en de jongen achter de kassa had de bonnen liggen en scande automatisch de korting terwijl ik geen folder bij me had. goede service van de gamma.

Bij de gamma ook nooit een probleem als je iets terug brengt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb één maand meegedaan met de bankgiroloterij voor dat dagje Amsterdam en mocht net een prijs uitkiezen. Ik heb een leuk kookboek genomen. In één maand ook nog een prijs winnen is helemaal mooi natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat pasje is weer niet geldig icm die coupons. Echt jammer, wilde misschien verfkopen maar dan zijn die coupons betere actie.
Alle reacties Link kopieren
O dan moet ik naar de action toe voor dinsdag!
Knuffeman was goed bezig afgelopen week we zouden naar een afscheidsfeestje gaan: treinkosten even 76 euro voor ons samen. Hij is op zoek gegaan, en met een aanbieding waren we niet eens de helft kwijt, en hadden we onderweg nog koffie met gebak ook Dat was dus makkelijk verdiend.



Verder zijn we druk bezig met marktplaatsverkopen, die gaan lekker hard, en een keertje met maar weinig moeite voor de verandering. En afgelopen zaterdag hebben we flink gekocht bij de kringloopwinkels hier: ik een bolero-achtig jasje (hoog maar kan wel dicht met knoopjes zeg maar) voor maar 2 euro, een schaakbord voor een euro, en een boek dat al jaren op mijn te-lezen-lijst staat voor 40 cent. Ik ben weer blij :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik als woonachtige in de VS, sta er altijd van te kijken hoe weinig korting hier in de supermarkten word gegeven.



Bij ons kan je Kortingsbonnen soms producten volledig gratis krijgen. Ook mogen bonnen vaak ik combinatie met elkaar gebruikt worden.



Ook worden in winkels, bij sportevenementen spullen bijna gratis tot gratis weg gegeven.



Mijn persoonlijk record van besparen in een supermarkt is 125 dollar betalen voor boodschappen ter waarde van 290 dollar, maar dat is nog niets!



Ook hebben we een stomme sticker achterop de auto zitten, in ruil kreeg vriend een speciale Nike shirte van zijn favoritisme sportclub.
Alle reacties Link kopieren
Dove nu 1+1 bij de Etos :-)
Alle reacties Link kopieren
Knuffeltijgetje, kreeg je één ticket voor 2 personen of twee tickets voor 1 persoon?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Heerlijk gevrekt bij Kruidvat net:



2+2 gratis Rexona deo

1+1 gratis Herbas Essences

En Elvive haarolie 50% korting (alle Elvive met een paar uitzonderingen geloof ik 50%)



Betaald ¤13,18 en bespaard: ¤13,18
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog mensen die mee willen doen aan enquetes via InVotes? Ze zoeken nu mensen:



Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar respondenten die in een van de volgende categorieën vallen;

- Ouders met kind(eren) in de leeftijd van 5 t/m 9 jaar

- Mannen van 18 t/m 25 jaar

- Mannen/vrouwen van 55 jaar of ouder

Kent u personen die in deze categorieën vallen? Geef ze dan op voor inVotes.

Maar uiteraard is iedereen welkom bij inVotes.



ePoints



Als u als panellid deelneemt aan de onderzoeken waar u voor uitgenodigd wordt, krijgt u per onderzoek als beloning een aantal ePoints. Deze ePoints verzamelt u en worden op uw ePoints-saldo bijgeschreven.



Een ePoint staat gelijk aan 1 eurocent.

Het woord "ePoints" is een anagram van "No Ties" + de letter "P" (van punten).



Op uw eigen inVotes home-pagina kunt u, door op het saldo-icoon te klikken, zien hoeveel ePoints u tot nu toe heeft verzameld. Op de saldo pagina kunt u uw punten, als u er genoeg verzameld heeft, ook uit laten betalen.



U ontvangt over het algemeen minstens 100 ePoints voor elke compleet ingevulde vragenlijst. Als de vragenlijst langer, of ingewikkelder of als de gewenste doelgroep moeilijker te benaderen is, dan krijgt u er meer. Een enkele keer zal het voorkomen dat u voor een klein aantal vragen een lagere vergoeding zult krijgen. Wij vermelden in onze uitnodiging hoeveel ePoints u voor een onderzoek ontvangt.



Als u buiten de doelgroep valt krijgt u, omdat u de vragenlijst niet in hoeft te vullen, een kleiner aantal ePoints. De gewenste doelgroep kan in de uitnodiging vermeld staan.

https://n0.noties.nl/invotes/





De punten kun je uit laten betalen in Bol.com/Bart Smit/tijdschriftenbon/Boekkado bon.



Je kunt je natuurlijk zelf inschrijven, via mij mag ook. Dan krijgen we allebei 100 e-points (stuur even een PB voor de aanmeld-link), maar nogmaals: zonder mij inschrijven is ook prima.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij de folders zat van de week een van de jumbo, met 50% korting-stickers. Vandaag hadden we dus kaas, vlees en groente voor de helft quote:perzika schreef op 19 augustus 2014 @ 19:22:

Knuffeltijgetje, kreeg je één ticket voor 2 personen of twee tickets voor 1 persoon?Twee tickets, allebei één zeg maar. En dan allebei een voor de koffie met taart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven