Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Net weer alle reclameblaadjes doorgekeken met als favoriet de kruidvat.



Luiers weer 2+1 gratis . Meestal duurt die actie 2 weken dus dat wordt inslaan!



(Vind pampers niks dus die laat ik lekker bij de etos ;) )



Ook vandaag in de stad bij een hoop winkels de laatste sale rondes gezien dus veel goedkope kleding ! Heb me alleen schuldig gemaakt aan een paar hippe sneakers voor ¤20
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer eens vrekwaardig inkopen gedaan bij een Duitse drogist. Scheelt toch wel, deo is er bijvoorbeeld bijna de helft goedkoper.

o.a.

Elvive shampoo 1,95 per stuk.

Dove deodorant 1,85

Fles Ariël wasmiddel 3,75 (die is bij de AH 6,99 )
quote:detulp050 schreef op 25 juli 2014 @ 20:23:

10 euro korting bij drogistplein.nl



minimale besteding 25euro

geldig tot 31 oktober 2014

code is niet uniek



ZA86GR982

Dank je wel detulp!!! toevallig was wat ik nodig had ook nog in de aanbieding! 20 digitale ovulatietesten voor 31 euro ipv 51. Hoera! (10 euro aanbieding, 10 euro code)
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of deze al is geplaatst. Bij tijdschrift.nl kun je een gratis digitaal tijdschrift aanschaffen, kortingscode: tsdigigratis14



Ik heb net de app gedownload en leest erg fijn op de tablet!



Niet echt goed voor de portemonnee...want nu kan ik wel erg makkelijk een tijdschriftje kopen
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn topic is dit!

Ik ben voor mijn ouders, die financieel op dit moment in erg zwaar weer zitten, aan het rondkijken waar ik ze waar mogelijk kan helpen.

tijdens het rondsnuffelen kwam ik deze tegen



https://www.kortingisleuk.nl/gratisoptimelkwark



ik hoop dat jullie er iets aan hebben



Ondertussen ga ik nog even verder snuffelen, elke euro is mooi meegenomen op dit moment.
zusvanmijnbroer wijzigde dit bericht op 06-08-2014 22:23
Reden: foutje verbeterd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand z'n krant al ontvangen? Ik nog steeds niet..
Saywhat, thanks, ik heb een leuk gratis tijdschrift voor in het vliegtuig nu ;)
Alle reacties Link kopieren
Saywhat, dank voor het delen van de code!
Saywhat, thnx!



Ik krijg iedere week de Linda vn mijn ontzettend lieve vriendin maar miste er 1 en die heb ik nu alsnog!
Alle reacties Link kopieren
http://abonnementen.cosmo ... x-abonnees-nieuwsbrieven/



vorige x ook gedaan met het rituals pakket.Wel gelijk opzeggen anders zit je er een jaar aan vast.Maar wel leuk een heel jaar lang wassen met andrelon.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen Andrelon helaas.

Ik zal dat Rituals pakket weer eens opzoeken dat heb ik nog staan.



Vandaag bij een kringloop gekocht:

5 boeken;

3 lp`s

2 suske en wiskes;

2 coca cola glazen van de mc d van paar jaar geleden (daar hadden wij al 2 van).



Voor ¤10,40

(10 cent laten zitten ) das niet gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:(10 cent laten zitten )Big spender!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 09 augustus 2014 @ 20:24:quote:(10 cent laten zitten )Big spender!!
Alle reacties Link kopieren
Ook altijd een goede vrekkentip: klagen over dingen die niet goed zijn. Vandaag de dure slippers van zoon (14.95) bij de schoenenwinkel teruggebracht (gingen na een maand kapot, terwijl ik dacht dat het handig was een keer dure slippers van een sportmerk te kopen. Ik baalde!) Maar ik kreeg zo mijn geld terug. Daarna slippers bij de HEMA gekocht voor hem, voor 1,50. Beter. Verder zakje beschimmelde geraspte kaas bij Lidl geruild voor een nieuwe. Zakje was nog een maand houdbaar en bij opening al beschimmeld. Ruilen geen probleem. Verder ben ik bezig een best prijzige tas die bovenmatig snel slijt van een nieuw stukje stof te voorzien, wat ik gekregen heb van de ontwerpster. Nog even uitzoeken hoe en wat maar ik denk dat ik dat zelf ga doen. Hoe dan ook: het is beter om dingen die tegenvallen te melden en er iets anders voor in de plaats te regelen, dan zomaar je verlies te nemen en dat te 'verbijten' is mijn ervaring.



Mijn klapper van vandaag? Een Oilily sjaal/pareo, de laatste uit de bak bij de AH, zonder prijsje. Kreeg ik mee voor 4 euro. Kostte een paar weken geleden 17,95 meen ik. En toen mocht ik er van mezelf alleen kwijlend langslopen..
Alle reacties Link kopieren
O ja: kringloop: sportjas voor jongste 4 euro, (rits van zijn huidige jas is momenteel twijfelachtig en een rits is hartstikke duur, ook al ben ik handig). T-shirt middelste zoon 3 euro ( niet per se goedkoop, wel leuk) en de klapper: flippers om lekker te zwemmen in precies de goede maat voor jongste voor 1 euro. Ik ga daar elke week langs en meestal neem ik wel weer iets handigs mee.
Leuk voor wie nog op vakantie gaat, of gewoon van luisterboeken houdt: storytel. Luisterboeken op je smartphone.

Je kunt nu twee weken gratis proberen. Opzeggen voor de laatste dag en dan zit je er niet aan vast. Veel keus en je kunt er vijf offline beschikbaar maken.




Albelli 20% korting



Promotiecode: ZOM20ER

Geldig t/m zondag 31 augustus 2014
Doet iemand aan Eurosparen van Campina of bij Appelsientje/Goeudappeltje eurosparen voor Efteling?



Heb een paar codes.
Alle reacties Link kopieren
Kwam ik tegen in het Entertainment Forum



Codes voor gratis tijdschriften



Codes voor gratis tijdschriften om te lezen op je tablet..
Alle reacties Link kopieren
Dezer dagen: uien rapen, aardappels rapen en bramen plukken.



Vandaag uientaart gebakken, soort quiche, een topper hier.



150 gr bloem, 2 eetlepels olie, 1 ei, beetje zout, tot een deeg kneden en een lage taartvorm ermee bekleden (eerst invetten). Ik neem altijd een botertaartvorm.



Ondertussen 300 gr uien fruiten (stuk of 4/5), met zout, peper, (beetje kruidnagelpoeder, beetje laurierpoeder). Als de uien lekker glazig zijn mengen met een restje geraspte kaas en in de deegvorm verspreiden. Iets langer dan 20 minuten bakken, beetje kaas erover is lekker.



Serveren met een groene salade. Hier hadden we ook nog versgemaakte pompoensoep. Heerlijk! En die uientaart zelf kost dus echt heel weinig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Die uientaart ga ik maken.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 01 augustus 2014 @ 11:37:

heb nivea gemaild en ze zeggen dat ze mijn inzending niet ontvangen hebben. Kan, maar ik lees op een ander forum dat dat bij meer mensen zo is en dat vind ik vreemd (hoeveel kan er in de post kwijt raken?)Ik heb hetzelfde te horen gekregen Mugske. Heb vervolgens de scan ingestuurd maar ze vertikken het om uit te betalen of zelfs maar te reageren. Ze spelen daar een heel raar spelletje. Heb ook al een bericht op de facebook pagina gezet [net als anderen] en daar wordt ook niet op gereageerd. Vorige week dan maar een mail aan beiersdorf nl. gestuurd, die hebben wel een mail terug gestuurd dat er naar gekeken wordt bij post.nl [dûh, je gelooft toch niet echt dat die zoveel post kwijt maken] en bij het handlingsburo.[ Zelf denk ik dat daar de boefjes zitten!] Ze vroegen om geduld, maar dat raakt zo langzaamaan wel op bij mij. Er zijn mensen die al aan radar hebben gemaild en eventueel moet dat dan maar want ik baal van die oplichtingspraktijken. Je moet het er in ieder geval ook niet bij laten zitten hoor! Mail anders ook even naar Beiersdorf.nl
Alle reacties Link kopieren
Bij Groupon kun je voor 1 euro een bon kopen die 33% korting geeft op alle hema fotoboeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat was dat voor nivea actie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven