Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

quote:tantepollewop27 schreef op 02 maart 2012 @ 13:26:

[...]

Lkkr brabants!!! Gij ok?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo ene ;)
quote:sweetfirefly schreef op 02 maart 2012 @ 15:41:

[...]

Ik wilde je code gebruiken maar hij was al gebruikt door iemand anders jeetje daar baal ik van. De volgende keer zet ik mijn mailadres neer en dan kan je daar naar mailen. Ik vind dat wat omslachtig maar het is niet anders. Jammer!
Echt wel, n echte!! Hihi
Niet echt gevrekt maar wel veel bespaard: de woningbouw is vandaag geweest. Hij raadde ons af op nu de zolder zelf te gaan isoleren want onze daken worden binnen nu en een aantal jaar vervangen. Moet de aangebrachte isolatie eraf worden gehaald scheelt dus weer een paar honderd euro:)
Zojuist mijn allereerste Yunomi pakket besteld! Leuk!!
Het aanmelden bij het marktbureau lukt me niet. Je moet invullen op welke dagen je beschikbaar bent, maar je kunt daarna niet doorklikken naar de volgende pagina.
quote:lydiam1 schreef op 02 maart 2012 @ 16:14:

Hier nog zo ene ;)En hier!
Ik heb vandaag uitermate goed gevrekt(vind ik zelf;) ).

Bij Kruitvat: Oral tandpasta, Oral tandenborstel, Persil vloeibaar(kado), Junior haarlak, Fa douche creme, en het Venus scheermesje (ook kado), allemaal samen voor 10,16 euro!

En... Ik krijg via GTA 6,10 euro terug van Oral B! Dus... net 4 euro voor alle bovenstaande!!! Ik helemaal blij!!!
Zó kunnen we de crisis wel te boven komen!!
Gaat nog steeds iets mis met mail :(

Verjaarskado voor neef morgen heb ik vier jaar geleden al betaald, zo kan ik ook eens vrekken
Voor een ieder die vastzitten aan stilzwijgend verlengde tijdschriftabonnementen, en die bij opzeggen te horen krijgen dat ze er nog tot eind van het jaar aan vast zitten, check even consuwijzer. Abo's die na 1 december 2011 zijn aangegaan of stilzwijgend zijn verlengd kunnen met een opzegtermijn van 1maand of 3 maanden (ligt aan soort tijdschrift) opgezegd worden. Ik kreeg in 2010 met sint een aantal tijdschriften bonnen en ondanks dat er staat dat het eenmalig is, wordt er door sommige (ook door Sa...a) gewoon stilzwijgend verlengd. Ik heb nu in korte tijd mn abo op een aantal tijdschriften kunnen opzeggen. en dat scheelt een hoop geld, omdat ik bij de meeste toch al van plan was om alleen maar een jaar af te nemen. In eerste instantie kreeg ik te horen dat dat echt niet kon, maar na een verwijzing naar de info op consuwijzer had ik ineens binnen 2 dagen een correctienota in de bus en bevestiging van de opzegging.
quote:Fame schreef op 02 maart 2012 @ 10:42:

[...]

Ja, sorry! Maar beter te vaak dan niet toch?

Overigens heb ik mij van de week voor een onderzoeksburo aangemeld en ik heb al 2 afspraken staan. Eentje individueel en eentje groepsgesprek. 32.50 en 65 euro! Ksjing!Dat lijkt mij ook wel wat! Zou je mij misschien ook willen mailen? Kan op vogel-vrij@hotmail.com. Dankjewel!
Hihi fame die van 32.50 móet ik ook doen volgende week denk ik, over eten ging het in het midden des lands?
Hallo dames, Zo ik ben net ook even lekker aan het vrekken geweest. Heb 10 kilo aardappels voor 1,-, 5 kilo uien voor 50 cent, 3 dozen eieren voor 3,- en een grote rode en een witte kool voor samen 1,-. O ja, ook nog een zak met voorgesneden hutspot voor 75 cent.

Gekocht bij een goedkope boerenwinkel in Roodeschool, tip voor de (noord-oost) Groningers onder ons. En ze staan ook 2x per week in Appingedam.
quote:Atelier_madame schreef op 03 maart 2012 @ 09:42:

Hihi fame die van 32.50 móet ik ook doen volgende week denk ik, over eten ging het in het midden des lands?Ja, op de trap kwam ik een mevrouw tegen die weg ging, en die zei dat ik m'n borst maar moest natmaken, want zij had er 3 uur (!) gezeten. Kom ik in een grote ruimte met allemaal laptops. Krijg wat te drinken en word achter zo'n ding geplempt. Iemand komt naast me zitten en voert mijn postcode in en nog wat muisklikken en toen zei ik dat ik het wel over nam want ik las sneller dan hij. 20 minuiten later was ik klaar. Tip, geef niet te veel op wat je hebt gekookt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:willemeen schreef op 03 maart 2012 @ 09:04:

[...]

Dat lijkt mij ook wel wat! Zou je mij misschien ook willen mailen? xxxxxxxxxxx . Dankjewel!Gedaan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:tess97 schreef op 03 maart 2012 @ 11:55:

Hallo dames, Zo ik ben net ook even lekker aan het vrekken geweest. Heb 10 kilo aardappels voor 1,-, 5 kilo uien voor 50 cent, 3 dozen eieren voor 3,- en een grote rode en een witte kool voor samen 1,-. O ja, ook nog een zak met voorgesneden hutspot voor 75 cent.

Gekocht bij een goedkope boerenwinkel in Roodeschool, tip voor de (noord-oost) Groningers onder ons. En ze staan ook 2x per week in Appingedam.

Roodeschool, of all places.

Nee, daar rijd ik écht niet naartoe, in elk geval niet met de huidige benzineprijzen.

Maar ik weet dat ze er zijn. We kopen ook wel eens gewoon aardappels langs de weg, bij een boerderij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Fame, helaas lukt het me nog steeds niet om aan te melden. Die site doet raar bij het invullen van de dagen dat je beschikbaar bent. Vind het echt jammer.
Waren "Geer en Goor" daar trouwens ook niet geweest toen ze een paar dagen voor de Zeehondencrèche werkten ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@Snoesje, Geer en Goor kijk ik eigenlijk nooit naar, dus dat zou ik echt niet weten. Ik kan me voorstellen dat je met de huidige benzineprijzen niet voor dit soort koopjes om kunt rijden.

Ik rij er ook alleen maar heen omdat we gezegend zijn met een benzinepasje, dus dan kan het wel uit en kost het me alleen een beetje tijd, anders zou ik het ook nooit gaan doen hoor.

Maar, misschien als je er wel eens in de buurt komt, dan kun je het combineren.
Bedankt voor de tips over Whiskas & Sheba, heb van beiden gebruik gemaakt. Ook heb ik een derde fles OMO wasmiddel bij Deen gekocht vandaag, heb er al eentje op mijn naam gedeclareerd, eentje op mijn moeder en nu is vriend aan de beurt . Toch elke keer vijf euro!
Hoi, leuk topic! ik heb hier nog een paar cosmetica tips! Ik gebruikte in het verleden best dure cosmetica producten.

Mijn gevonden vervangers, die het opnemen tegen Vichy:

derlon dagcreme, derlon nachtcreme, 1,89 euro per potje en te koop bij Vomar supermarkt.

derlon handcreme, slechts 99 cent per tube. Heerlijk spul!

derlon gezichtsreinigingsmilk, ook rond de 2 euro (ik gebruikte die van 8 euro van Oil of Olaz)

Mijn huid is best gevoelig, neigt naar droog. ben supertevreden over derlon!

Foundation had ik altijd van Loreal, 17 euro, kassa! Nu gebruik ik de tubetjes van Etos, de matt finisch, klaar voor 3 euro!

Ook de mascara koop ik van het Etos merk, zelfs de niet waterproof doorstaat een dag buiten zijn in de regen. Klaar voor 4 euro.

Bij DA drogist verkopen ze heel mooie kleurtjes oogschaduw van het DA merk, 3,15 euro per kleurtje. Dior en Bourjois laat ik even achterwege, want DA doet het net zo prima!

De lippenstiften van de Hema, de doorzichtige hulsjes van 3, 15 euro hebben bij mij de Boujois en de Dior vervangen.

Have fun! ;)
quote:jas schreef op 02 maart 2012 @ 10:23:

[...]9756 = 10% korting op alles en gratis verzendkosten. (geldig tm 4 maart)Bedankt, ik heb m gebruikt, evenals de code 1304 voor 5 euro korting. Nu krijg ik een tas thuisbezorgd voor 12.95 euro . Vorige week is mijn tas kapot gegaan door een ongelukje met een andere fietser, dus ik had dringend een nieuwe nodig.
quote:watervrouw2 schreef op 29 februari 2012 @ 22:58:

iemand toevallig ervaring met sim-only van simpel? bereik/service/snelheid van nr meeverhuizen/..

(de reclame is wel goed)

watervrouw, exLief en ik hadden allebei Tringg, Tring werd Simyo.

Abo ex al overgezet naar Simpel en de mijne volgt z.s.m.

Ik had eerst telefonisch info ingewonnen en de aanmelding toen gedaan via Euroclix (was toch weer 700 clix). Hoop op snel weer zo'n aanbieding, heb nu ruim 70 euro gespaard bij euroclix in ruim een jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven