Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 03 maart 2012 @ 07:47:

Voor een ieder die vastzitten aan stilzwijgend verlengde tijdschriftabonnementen, en die bij opzeggen te horen krijgen dat ze er nog tot eind van het jaar aan vast zitten, check even consuwijzer. Abo's die na 1 december 2011 zijn aangegaan of stilzwijgend zijn verlengd kunnen met een opzegtermijn van 1maand of 3 maanden (ligt aan soort tijdschrift) opgezegd worden. Ik kreeg in 2010 met sint een aantal tijdschriften bonnen en ondanks dat er staat dat het eenmalig is, wordt er door sommige (ook door Sa...a) gewoon stilzwijgend verlengd. Ik heb nu in korte tijd mn abo op een aantal tijdschriften kunnen opzeggen. en dat scheelt een hoop geld, omdat ik bij de meeste toch al van plan was om alleen maar een jaar af te nemen. In eerste instantie kreeg ik te horen dat dat echt niet kon, maar na een verwijzing naar de info op consuwijzer had ik ineens binnen 2 dagen een correctienota in de bus en bevestiging van de opzegging.

Ah, naar deze info was ik net op zoek. Kijken wat ik nu voor elkaar kan krijgen (was zelf te laat met opzeggen).

Denk je voor de info.
@Watervrouw: Zit mijn mail misschien in je spammap? (mailadres met 70 erin)

Bij mij is hij verzonden.
Geld terug actie van Bertolli Tradizionale of Basilica Pastasaus. Om de fles zit een groot geel label, dit samen met de aankoopbon opsturen en dan krijg je het bedrag teruggestort (2.19 euro bij AH.)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Net 2 enveloppen klaar gemaakt, 1 voor de Swiffer en 1 voor de Ariel excel tabs (had ik nog niet gedaan)

Nu toch maar wat meer op de GTA`s letten.
Optimel code voor de liefhebber:

TXHSBBLBH
quote:Flashy schreef op 04 maart 2012 @ 10:11:

Net 2 enveloppen klaar gemaakt, 1 voor de Swiffer en 1 voor de Ariel excel tabs (had ik nog niet gedaan)

Nu toch maar wat meer op de GTA`s letten.Mijn Swiffer actie liep via internet. Wat voor actie is dat van jou?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
gisteren leuk gevrekt, we zijn met z'n 2en naar de bios geweest voor ¤ 1,25.

Volgens ons klopte het bedrag niet maar bij de bios beweerde ze dat het wel klopte, dus dan doen wij niet moeilijk.

We hadden nl een muppetkaartje, 2de voor de helft van de prijs, kaartjes waren ¤ 9,50 per stuk. Voor 2 kaartjes is dat ¤ 19,-, we kregen via de muppetkaartje ¤ 4,75 korting. Kom je op een bedrag uit van ¤ 14,25 wat we eigenlijk moesten betalen. Vriendlief had nog een bioscoopbon twv ¤ 10,-. Dat zou neerkomen dat we ¤ 4,75 moesten betalen, maar dat werd dus ¤ 1,25 volgens de bios.

Zo wil ik wel vaker gaan.
quote:moonian schreef op 04 maart 2012 @ 10:48:

Optimel code voor de liefhebber:

TXHSBBLBHDe code was alweer gebruikt door iemand anders. :(
Mijn tip blijft, geen codes hier neerzetten. Heb nu zelf even geen codes voor iemand maar in geval van, zet ik mailadres neer voor 'wie eerst komt, eerst maalt' maar dan wel voor forummers die ik 'ken'.
quote:thee schreef op 04 maart 2012 @ 15:07:

Mijn tip blijft, geen codes hier neerzetten. Heb nu zelf even geen codes voor iemand maar in geval van, zet ik mailadres neer voor 'wie eerst komt, eerst maalt' maar dan wel voor forummers die ik 'ken'.Ach, het maakt me niet zo veel uit wie 'mijn' code krijgt. Of het nou een forummer is of iemand die 'm van google plukt, uiteindelijk maak je toch iemand blij met iets wat je zelf niet gebruikt. Ik ken hier toch niemand....
Wat kun je met die codes dan? Gaan wekelijks aantal optimelverpakkingen doorheen hier in huis, laatste ligt nu in kliko. Wordt er iemand blij van als ik de codes hier neerzet? Dan zal ik er even op letten voortaan....:-) Mij ontgaan dat soort dingen altijd.
Je kunt sparen voor korting op producten, sauna bezoekjes, musicals of hotel overnachtingen. Producten is echt vanalles. Op de optimel site kan je het zien, onder eurosparen staat alles.

Ik spaar ze en ik koop er ook geregeld iets mee. Dus als je er weer hebt en ze zelf niet nodig hebt wil ik ze graag!
quote:Fame schreef op 04 maart 2012 @ 11:41:

[...]

Mijn Swiffer actie liep via internet. Wat voor actie is dat van jou?De code uit de verpakking invoeren en dan kreeg ik een formulier, uitprinten en invullen en dat samen met de kassabon opsturen.
quote:flyaway schreef op 03 maart 2012 @ 13:01:

Hoi, leuk topic! ik heb hier nog een paar cosmetica tips! Ik gebruikte in het verleden best dure cosmetica producten.

Mijn gevonden vervangers, die het opnemen tegen Vichy:

derlon dagcreme, derlon nachtcreme, 1,89 euro per potje en te koop bij Vomar supermarkt.

derlon handcreme, slechts 99 cent per tube. Heerlijk spul!

derlon gezichtsreinigingsmilk, ook rond de 2 euro (ik gebruikte die van 8 euro van Oil of Olaz)

Mijn huid is best gevoelig, neigt naar droog. ben supertevreden over derlon!

Foundation had ik altijd van Loreal, 17 euro, kassa! Nu gebruik ik de tubetjes van Etos, de matt finisch, klaar voor 3 euro!

Ook de mascara koop ik van het Etos merk, zelfs de niet waterproof doorstaat een dag buiten zijn in de regen. Klaar voor 4 euro.

Bij DA drogist verkopen ze heel mooie kleurtjes oogschaduw van het DA merk, 3,15 euro per kleurtje. Dior en Bourjois laat ik even achterwege, want DA doet het net zo prima!

De lippenstiften van de Hema, de doorzichtige hulsjes van 3, 15 euro hebben bij mij de Boujois en de Dior vervangen.

Have fun! ;)Inderdaad, derlon is fijn spul voor een fijn prijsje, ik heb veel merk vervangen door dat spul. Een andere tip is ook Biocura, verkrijgbaar bij de aldi, de dag en nachtcreme zijn in Groot-Brittanie al meerdere keren uitgeroepen tot beste ofzo..
Hee, is deze al genoemd?

mijnpensioenoverzicht.nl

Je logt in (DigiD) en ziet meteen hoeveel pensioen je opbouwt en waar.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-03-2012 21:26
Reden: spam
% gewijzigd
Opzouten, stomme spammert.

Tip om op ergernis te besparen.

Nergens op klikken als jipenjanneke123 het aanraadt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jipenjanneke123 zit ook op andere topics!
Vanaf nu heeft Etos elke zaterdag een dagactie.

Aankomende zaterdag zijn alle mascara's de 2e gratis.

De week erop alle douchegel 2e gratis.

Voor wie wat nodig heeft, misschien het wachten waard.
Hier bij de C1000 geen actieverpakkingen van Bertolli te vinden. Morgen eens bij de AH kijken.
Even over de Optimelactie; ik wilde van daar dekbedhoezen van Walra bestellen. Ik kwam het dekbed wat ik wilde kopen echter bij de Trendhopper in de aanbiedingenbak tegen voor dezelfde prijs, dus houd ik de optimeleuro's mooi over voor iets anders :-)

Overigens zijn die dekbedden via google ook goedkoper dan de adviesprijs te vinden.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Yunomipakket is besteld. Het zijn ook de produkten die mijn hulp altijd gebruikt dus dat is dubbelfijn.

De Lidl heeft nu de Noorwegen-week: heerlijk, zalm en die lekkere gehaktballetjes. Dus daar ga ik alles dubbel van inslaan en dan in de vriezer. Altijd gemakkelijk als je iets snels op tafel wil hebben.
@Watervrouw: Ik heb je nog een keer gemaild. Ik hoop dat de mail aankomt.
Vandaag leuk gevrekt. Ik had bonnen thuisgestuurd gekregen voor het uitproberen van wat babyvoedingproducten, waaronder melkpoeder. Bij die (gratis) melkpoeder kreeg ik bij de Kruidvat gratis een pyjamapapje erbij. Dubbel mazzel dus. Thuis kwam ik er wel achter dat de bonnen naar een postbusnummer gestuurd moeten worden. Ik heb nu maar een mailtje naar de fabrikant gestuurd dat dit geen 'gratis' uitproberen is. Op elke bon staat hetzelfde adres, maar je moet er verschillende termen op vermelden. Strikt genomen zou ik dus drie enveloppen moeten versturen à 50 cent per stuk. 1,50 noem ik niet gratis! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren...
@beertje: idee: 1 envelop met daarin drie kleinere enveloppen / op bon adressering schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven