Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 maart 2012 @ 10:53:

Ok, je krijgt snel mail. Haal maar weer weg!Dankjewel!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:Fame schreef op 02 maart 2012 @ 10:48:

[...]

Hedde gij een mailadres?

Ik wil ook wel (zo te horen kom je bij mij uit de buurt, haha!)

mijn e-mail: bladiebla, haal ik hem zo weer weg!
Fame: hedde gij da voor mij ok, da bureau. Volgens mij hedde gij het al een keer gegeven, mar ben het vergeten.

Mijn email is: xxx
quote:roosje4 schreef op 02 maart 2012 @ 11:20:

Fame: hedde gij da voor mij ok, da bureau. Volgens mij hedde gij het al een keer gegeven, mar ben het vergeten.

Mijn email is: xxxxxxxxEr komt mail aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lydiam1 schreef op 02 maart 2012 @ 11:18:

[...]

Ik wil ook wel (zo te horen kom je bij mij uit de buurt, haha!)

mijn e-mail: xxxxxxx, haal ik hem zo weer weg!Jij schijnt al lid te zijn. Hahaha. Sorry! Ken je nog een ander goed buro?
Ben ik al lid? nog nooit een marktonderzoek gedaan, haha! zal toch eens gaan kijken dan, welk bureau is dat? en hoe geef ik me op voor een onderzoek?
Fame, dank je wel. Ik hou mijn mailbox in de gaten. Snel verdiend.
quote:lydiam1 schreef op 02 maart 2012 @ 11:25:

Ben ik al lid? nog nooit een marktonderzoek gedaan, haha! zal toch eens gaan kijken dan, welk bureau is dat? en hoe geef ik me op voor een onderzoek?Iets met CG. Ze bellen me. Vroeger (lang geleden) deed ik ook wel aan dit soort onderzoeken mee, maar veel wisselingen van mobiele nummers en adres, dus verloren gegaan in hun systeem. Nu maar weer opnieuw iets gezocht, en jawel, bingo!
Mocht je toch genoodzaakt zijn om tijdens het vrekken bij de Hema te lunchen, dan zijn hier een paar kortingsbonnen:

https://twitter.com/#!/HEMA/status/1755 ... 29/photo/1
Zal nog eens kijken dan, want dat vind ik ook wel interessant!
de marktonderzoeken die ik doe/ga doen zijn ook via dat bureau. Als je inlogt op de site kun je zien of er onderzoeken zijn waar je aan mee kunt doen. Ik kreeg in ieder geval maar van 1tje een bericht in mijn mailbox, maar er staan er meerdere. Het loont dus om af en toe op de site te kijken.
Ik zie dus helemaal niks als ik inlog... geen onderzoeken in elk geval, maar misschien kijk ik wel verkeerd.
Oeps, gevonden, ik riep voor mijn beurt! Jammer alleen dat het door de weeks is, dat gaat dus niet lukken helaas.
@lydiam1: soms zijn de onderzoeken ook 's avonds of in het weekend. soms zijn de daadwerkelijke tijden ook anders dan die bij het onderzoek staan. Onderzoek dat ik in april ging doen stond dat het op zaterdagmiddag was, maar toen ik gebeld werd, was het ook 's ochtends (volgens mij doen ze de hele dag verschillende shifts bij dat onderzoek).
Ik heb de Ariel Tabs ook maar bij de C1000 gehaald. Ik was er naartoe gefietst voor de 1+1 acties en zag dat deze actie van Ariel zelf is en tot 1 juni duurt. Misschien toch een andere actie dan die van de Appie.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Na de reacties over kip te hebben gelezen wil ik graag weten hoe jullie het met de aankoop van vlees doen, volgens mij zijn die prijzen erg gestegen. Ik koop geen kiloknallers ed. Ik koop veel bij de Sligro en dat wordt dan in porties ingevroren. Maar kleinere verpakkingen bij de supermarkt vind ik best prijzig. Ik koop het soms als het afgeprijst is. Bij de slager koop ik ook, maar dan met name vleeswaren.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:roosje4 schreef op 02 maart 2012 @ 11:20:

Mijn email is: xxxLkkr brabants!!!
Jeeej, ik ben best wel trost op mezelf vandaag Moest daarnet in de stad zijn bij een interimbureau maar dit duurde spijtig genoeg langer als verwacht. Dus toen ik buiten kwam en de stad doormoest kon je langs alle kanten lekkere hamburgers ruiken, zag je mensen met broodjes en wat had ik toch een honger pff .. Maar ik heb de verleiding toch kunnen weerstaan en heb nu net lekker thuis gegeten Zooooveeel goedkoper en eigenlijk toch wel even lekker :D Vroeger had ik 100% zeker in de stad gegeten dus is echt wel een prestatie voor mij

En heb bij het kruidvat ook nog eens de dove douchegel gekocht twv 5,29 die momenteel in België wordt terugbetaalt
goed zo belgischmeisje en thuis was het waarschijnlijk ook nog gezonder!

Ik heb weer een optimel code. Iedereen mag hem gebruiken maar graag wel even hier melden als je hem gebruikt dat is wel zo netjes:

jbhsvmfr2
quote:sweetfirefly schreef op 02 maart 2012 @ 12:31:

Na de reacties over kip te hebben gelezen wil ik graag weten hoe jullie het met de aankoop van vlees doen, volgens mij zijn die prijzen erg gestegen. Ik koop geen kiloknallers ed. Ik koop veel bij de Sligro en dat wordt dan in porties ingevroren. Maar kleinere verpakkingen bij de supermarkt vind ik best prijzig. Ik koop het soms als het afgeprijst is. Bij de slager koop ik ook, maar dan met name vleeswaren.

Vlees is inderdaad altijd een dure kost tegenover de groenten of rijst die je erbij eet ..Ik koop zelf altijd vlees bij de turkse supermarkt hier in de buurt. De kip zit qua prijs ongeveer in de buurt van wat je in de aldi betaalt. Verder heb ik niet veel vergelijkingsmateriaal want mn turkse man eet alleen halal vlees dus heb geen mogelijkheid om dit bij de lidl ofzo te gaan halen.

Een trucje dat ik vaak probeer te doen is veel groenten enzo erbij verwerken zodat je een grote schotel krijgt waardoor je het vlees wel proeft ertussen maar je toch minder gaat gebruiken.

Op die manier kan je de porties wat kleiner maken.. Verder kom ik spijtig genoeg ook niet
Watervrouw, ik was inderdaad het cijfer vergeten. Als het goed is, heb je nu wel mail.
Ik koop biologisch vlees (sinds dit jaar zijn we echt over geschakeld). Ik haal het vaak als het in de aanbieding is, of als het is afgeprijsd.

Daarnaast ben ik van mening dat je geen grote hoeveelheden vlees hoeft te gebruiken.

Daarnaast is het hier in elk geval 1 dag vegetarisch en 1 dag vis.

Net bij een dumpwinkel vijf leggings gehaald voor dochter voor Euro 8,-!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 maart 2012 @ 14:47:

Ik heb weer een optimel code. Iedereen mag hem gebruiken maar graag wel even hier melden als je hem gebruikt dat is wel zo netjes:

jbhsvmfr2Ik wilde je code gebruiken maar hij was al gebruikt door iemand anders
De truc met veel groenten pas ik al toe bij eenpansschotels, maar bij een gewone hollandse hap; aardappels, groente, vlees, kom ik toch vaak bij kip, verse worst, saucijzen, stoofvlees/hachee of gehaktballen uit. Van kluiven houden we niet en ook niet van vlees met dikke vetranden (speklapjes en zo). Kant en klare vleesproducten als boomstammetjes en sateschijven of hoe dat soort dingen ook heten komen bij mij de pan niet in. Zit volgens mij erg veel troep in. En dingen als blinde vink of cordon blue koop ik heel af en toe, maar dan bij de slager.
Het duurt nog even, maar voor in de agenda: De laatste week van april heeft Kruidvat weer grote jaaruitverkoop make up. Alles voor 50%! Ik sla elk jaar mijn slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven