Vrekkentopic - Deel V
woensdag 14 maart 2012 om 14:44
Lief hoor Himalaya!
Eens met Eendtje voor de rest, dat je voor je vriend en jou een GTA invult oke, maar 4x vind ik wel heel erg ver gaan, daar zijn die acties niet voor bedoelt.
Ik zit in twijfel, heb nu 3000 clix bij elkaar gespaard, met een koers van 125% krijg ik daar nu 37,50 van. Op dit moment zit ik heel erg krap dus zou het geld goed kunnen gebruiken. Ik vind het alleen zo jammer dat ik met 2000 clix meer 140% krijg.. Maar ja tegen de tijd dat ik die bij elkaar heb gespaard...
Eens met Eendtje voor de rest, dat je voor je vriend en jou een GTA invult oke, maar 4x vind ik wel heel erg ver gaan, daar zijn die acties niet voor bedoelt.
Ik zit in twijfel, heb nu 3000 clix bij elkaar gespaard, met een koers van 125% krijg ik daar nu 37,50 van. Op dit moment zit ik heel erg krap dus zou het geld goed kunnen gebruiken. Ik vind het alleen zo jammer dat ik met 2000 clix meer 140% krijg.. Maar ja tegen de tijd dat ik die bij elkaar heb gespaard...
woensdag 14 maart 2012 om 15:56
quote:Soppie300 schreef op 14 maart 2012 @ 13:46:
Ik doe niet meer aan Yunomi, ik vind het niet opschieten.
Echt? Ik heb die site uit dit topic, want ik had er nog nooit van gehoord hiervoor, maar ik ben erg tevreden.
Ik heb 3x op zondagavond 10 minuten besteed en toen moest ik de 4e week nog 50 punten geloof ik, dus dat was een minuutje (inloggen, op de chat link klikken en op die schoonmaakactie) en toen kon ik dat hele pakket bestellen. Vond het wel aardig voor iets dat je met paar minuutjes tijdens TV kijken kunt doen
Ik doe niet meer aan Yunomi, ik vind het niet opschieten.
Echt? Ik heb die site uit dit topic, want ik had er nog nooit van gehoord hiervoor, maar ik ben erg tevreden.
Ik heb 3x op zondagavond 10 minuten besteed en toen moest ik de 4e week nog 50 punten geloof ik, dus dat was een minuutje (inloggen, op de chat link klikken en op die schoonmaakactie) en toen kon ik dat hele pakket bestellen. Vond het wel aardig voor iets dat je met paar minuutjes tijdens TV kijken kunt doen
woensdag 14 maart 2012 om 16:18
Dit kwartaal ging het sparen voor mij ook supersnel maar voorgaande keren heb ik het ook vaak zat met de hakken over de sloot gehaald en werden er geen nomi's bij geteld wanneer het wel moest e.d.
Ook heb ik al eens gehad dat mijn pakket niet of heel laat werd bezorgd, ver na de eigenlijke datum.
Ik denk dat Zazu_ gewoon op een goed moment kennis maakt met yunomi.
Ook heb ik al eens gehad dat mijn pakket niet of heel laat werd bezorgd, ver na de eigenlijke datum.
Ik denk dat Zazu_ gewoon op een goed moment kennis maakt met yunomi.
woensdag 14 maart 2012 om 17:55
quote:Atelier_madame schreef op 14 maart 2012 @ 14:44:
Ik zit in twijfel, heb nu 3000 clix bij elkaar gespaard, met een koers van 125% krijg ik daar nu 37,50 van. Op dit moment zit ik heel erg krap dus zou het geld goed kunnen gebruiken. Ik vind het alleen zo jammer dat ik met 2000 clix meer 140% krijg.. Maar ja tegen de tijd dat ik die bij elkaar heb gespaard...Als je heel erg krap zit: uit laten betalen. Het duurt een eeuwigheid voordat je wéér 2000 clix hebt, en dan heb je maar 4,50 extra gespaard...
Ik zit in twijfel, heb nu 3000 clix bij elkaar gespaard, met een koers van 125% krijg ik daar nu 37,50 van. Op dit moment zit ik heel erg krap dus zou het geld goed kunnen gebruiken. Ik vind het alleen zo jammer dat ik met 2000 clix meer 140% krijg.. Maar ja tegen de tijd dat ik die bij elkaar heb gespaard...Als je heel erg krap zit: uit laten betalen. Het duurt een eeuwigheid voordat je wéér 2000 clix hebt, en dan heb je maar 4,50 extra gespaard...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 14 maart 2012 om 18:21
woensdag 14 maart 2012 om 20:13
Ik weet het niet meer hoor. Ik doe actief mee met alle vrekkentips en acties. Onze maandelijkse lasten zijn hoog (kan op dit moment niet aan getornd worden), maar is haalbaar met ons inkomen. En toch redden we het niet meer. Op dit moment weet ik even niet waar ik nog geld vandaan moet halen en ik snap echt niet hoe dat nu kan. We doen niet anders dan normaal, doen geen gekke dingen en toch lukt het niet meer. Dit weekend familie-uitje en ... ik heb het geld niet.... Zo k*t, had er geld voor aan de kant gelegd, maar had dat weer nodig voor de boodschappen. Dus pieker ik me suf. Nu eerst even een portie hutspot in de vriezer doen (hoe vrekkig). Zie even door de bomen het bos niet meer.
woensdag 14 maart 2012 om 20:29
De maandelijkse lasten hou ik goed bij. De dagelijkse uitgaven schrijf ik niet op. Wel een poosje gedaan en wat me opvalt is dat er af en toe een tegenvaller tussen zit. En het lukt me gewoon niet om een buffer op te bouwen voor onverwachte uitgaven (zoals reparatie auto). In mei komt mijn vakantiegeld en daarna belastingteruggave. Dan kan ik het 1 en ander rechttrekken. Maar op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen. Dit weekend gaat hoe dan ook door en daar zitten nog kosten aan verbonden.
woensdag 14 maart 2012 om 20:54
het leven is echt duurder geworden,dat merk ik ook goed.ben maar alleen en hou me aan mn budget,maar moet gewoon goede keuze,s maken.ik leef van 50 euro pwk.en dat is zonder brandstof.op eten zou ik nog wat meer kunnen bezuinigen,eet regelmatig goedkopere maaltijden,bv loempia (80cent2stk) pakje kipsate (30cent) wat augurkjes,gebakken uitjes,sambal.
of maak een omelet met restjes groenten,beleg erin.
zelf gemaakte soep met afbakstokbroodje.
diepvries spinazie,Apuree met kipworstje(4 voor 2,50)
of maak een omelet met restjes groenten,beleg erin.
zelf gemaakte soep met afbakstokbroodje.
diepvries spinazie,Apuree met kipworstje(4 voor 2,50)
woensdag 14 maart 2012 om 21:01
quote:Flinterke schreef op 14 maart 2012 @ 20:33:
Lila01, ik zou juist je dagelijkse kosten dus bij gaan houden om inzicht te krijgen. Dit zijn nu juist de kleine dingetjes waar het om gaat. Zo krijg je inzicht in hoe je je geld anders kunt besteden.Dat is waar Flinterke. Toch maar weer aan het kasboek dan...
Lila01, ik zou juist je dagelijkse kosten dus bij gaan houden om inzicht te krijgen. Dit zijn nu juist de kleine dingetjes waar het om gaat. Zo krijg je inzicht in hoe je je geld anders kunt besteden.Dat is waar Flinterke. Toch maar weer aan het kasboek dan...
woensdag 14 maart 2012 om 21:12
Tja, na mijn kleine 'ikzitzondergeld'-paniekaanval, nu toch maar een linkje. Hier kun je een stukje lezen uit het nieuwste boek van Marieke Henselmans:
http://www.simplifylife.n ... /Marieke%20Henselmans.pdf
http://www.simplifylife.n ... /Marieke%20Henselmans.pdf
woensdag 14 maart 2012 om 21:19
quote:Atelier_madame schreef op 14 maart 2012 @ 14:44:
Lief hoor Himalaya!
Hoezo niet? In feite doen zij zelf mee, maar geven ze de tabs aan mij. Ik bood nog aan om het hele hussie voor haar te regelen, dus dat zij gratis tabs had, maar dat hoefde niet, ze wilde het wel aan mij overmaken.
Het is niet dat ik adressen aan het verzinnen ben ofzo.
Lief hoor Himalaya!
Hoezo niet? In feite doen zij zelf mee, maar geven ze de tabs aan mij. Ik bood nog aan om het hele hussie voor haar te regelen, dus dat zij gratis tabs had, maar dat hoefde niet, ze wilde het wel aan mij overmaken.
Het is niet dat ik adressen aan het verzinnen ben ofzo.
woensdag 14 maart 2012 om 22:14
Als je zo krap zit, waarom dan een familie-uitje? En als het met meer familieleden is dan alleen je gezin, misschien gewoon open kaart spelen wat betreft je financiële situatie? Als je mijn zus was liet ik je echt niet het rood ingaan voor een uitstapje.
Kasboek werkt hier ook echt, vind het echt een aanrader. Alleen al door het op te schrijven ga je minder uitgeven.
Kasboek werkt hier ook echt, vind het echt een aanrader. Alleen al door het op te schrijven ga je minder uitgeven.
Zeg maar Spijker.
woensdag 14 maart 2012 om 22:19
Hmm, ik heb die pagina's uit dat boek gelezen maar wat een fluttips!
- koop geen nieuwe keuken maar zoek een huis waar de keuken je aanstaat
- koop geen dure 'cupjes'koffie maar zet je eigen
- huur geen personal organiser maar ruim je eigen huis op
Tjongejonge nu ga ik hard besparen, dat ik dáár nooit aan had gedacht zeg!
(nee, geef mij dan maar dit topic!)
- koop geen nieuwe keuken maar zoek een huis waar de keuken je aanstaat
- koop geen dure 'cupjes'koffie maar zet je eigen
- huur geen personal organiser maar ruim je eigen huis op
Tjongejonge nu ga ik hard besparen, dat ik dáár nooit aan had gedacht zeg!
(nee, geef mij dan maar dit topic!)
Zeg maar Spijker.
woensdag 14 maart 2012 om 23:11
http://www.stofzuigerzen.nl/
Over besparen en huishouden: soms onzinnige tips/open deuren, soms handige tips/downloads (en een nieuwsbrief).
Over besparen en huishouden: soms onzinnige tips/open deuren, soms handige tips/downloads (en een nieuwsbrief).
donderdag 15 maart 2012 om 01:11
Als ik nu alles zou cashen, heb ik 70 euro en nog iets van 200 clix over. Ik hoop het te kunnen laten staan tot half september. Dan is hier een 'evenement' waar ik graag een extraatje voor heb.
Ik wil ook nog overstappen van energiemaatschappij, maar nu te moe om dat uit te leggen/voor te leggen, dus dat komt nog we.
Ik wil ook nog overstappen van energiemaatschappij, maar nu te moe om dat uit te leggen/voor te leggen, dus dat komt nog we.
donderdag 15 maart 2012 om 10:04
Flashy, je krijgt mailtjes waar je op moet klikken en daar punten voor krijgt. Ook kun je meedoen aan enquetes, maar ze staan er om bekend dat je de nodige vragen moet beantwoorden en dan 'helaas' niet tot de doelgroep behoort, waarna je geen punten krijgt. Beetje flauw, want met jouw vragen hebben ze evengoed waardevolle informatie binnen gekregen.
Na een hele tijd sparen kun je de punten uit laten betalen en krijg je dus je geld gestort.
Kijk eens op Euroclix.nl en als je je wilt aanmelden, doe dat dan via een van de vaste schrijvers hier, die krijgen dan ook wer extra punten.
Na een hele tijd sparen kun je de punten uit laten betalen en krijg je dus je geld gestort.
Kijk eens op Euroclix.nl en als je je wilt aanmelden, doe dat dan via een van de vaste schrijvers hier, die krijgen dan ook wer extra punten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje