Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Moet je een bon printen om mee te sturen? Heb nl. geen werkende printer, best jammer voor veel dingen.
Heb een mail van yunomi dat als alle klachten behandeld zijn er een nieuw pakket verstuurd wordt, ben benieuwd!
@thee, je moet die bon van IGLO meesturen met je gegevens, voor 15 april.

Misschien iemand vragen de bon voor je te printen?

@Flashy, nog maar even geduld uitoefenen dus..

Hopelijk komt ie alsnog.

Ik ga morgen even kijken voor die bon van IGLO, ik vind die groenteburgers wel lekker maar ook best duur en ik twijfel of die maaltijden van hun echt lekker zijn dus dit is wel weer een leuke manier van uitproberen.

Afgelopen weekend ook de GTA van Ariel excell tabs ingestuurd.

Morgen gaat hier een nieuwe week in voor mijn boodschappengeld, heb vanalles in voorraad dus zal wel gaan lukken met mijn budget van ¤25,- anders heb ik nog een marge tot ¤ 37,50 totaal.

Dit is voor mij en 2 katers.
quote:Artemis schreef op 13 maart 2012 @ 10:14:

Ik kijk altijd aan het begin van de week online de folder van de Lidl na, maar deze week loopt de betreffende pagina vast. Ligt dat aan mijn pc, of hebben meer mensen daar last van?hier http://lidl.folderz.nl/lidl-folder.html werkt de folder wel!

Ik kijk ook altijd begin van de week de folders en lees hier altijd mee, maar heb meestal weinig toe te voegen, hopelijk hier nog iemand mee geholpen
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Noa_lynn, groenteburgers? Welke bedoel je precies?
quote:nellaaa schreef op 13 maart 2012 @ 18:13:

Noa_lynn, groenteburgers? Welke bedoel je precies?Zie de link: http://iglo.nl/nl-nl/assortment/groente ... teburgers/
bij de tv-gids een kortingscode voor peter hahn. 10 euro, minimale besteding 49 euro geldig tot 31/07/2012

5014488N
Hmm, voortaan doe ik geen GTA's meer op iemand anders' adres. Een vriendin van me leende me haar adres (en dat van haar vriend) zodat ik de Ariel tabs 4x kon indienen, maar nu heb ik al 3x gevraagd om dat geld (het staat erop, dat weet ik zeker want was bij mij ook en dat heeft ze gezegd) en ze vergeet het constant over te maken.

Nu gun ik haar die 6,50 ook best hoor, maar het voelt nu alsof ik nog steeds die tabs niet gratis heb gekregen...
Dankje Noa! En ik maar denken dat ik de hele site had doorgeplozen

Die groentesticks heb ik trouwens weleens gehad en zijn erg lekker!
Hebben jullie de Dove hair shampoo sample van Try Now al gehad? Ik had voor mezelf en nog een paar andere familieleden aangevraagd. Iedereen heeft hem al gehad maar ik zelf nog niet.
quote:Flashy schreef op 13 maart 2012 @ 09:51:

Yunomi heeft ook niet op mijn 2e mailtje gereageerd.......

Ik kan dus fluiten naar mijn verzorgingspakket Ik heb er al drie mailtjes aan gewaagd, maar geen reactie. Het volgende kwartaalpakket is ook al aangevraagd, benieuwd of ik die wel krijg...
quote:sunfl0wers schreef op 13 maart 2012 @ 18:56:

Hebben jullie de Dove hair shampoo sample van Try Now al gehad? Ik had voor mezelf en nog een paar andere familieleden aangevraagd. Iedereen heeft hem al gehad maar ik zelf nog niet.Mijn moeder en ik hebben hm van het weekend gekregen.
quote:noa_lynn schreef op 13 maart 2012 @ 19:22:

[...]

Mijn moeder en ik hebben hm van het weekend gekregen.Ik ook!
Gisteren de Dove shampoo gekregen, zometeen uitproberen.

Vandaag de senseo pads binnengekregen. De cappuccino choco is in ieder geval al erg lekker. Ben geen koffiedrinker normaal gesproken.
Hihi, mijn vriend vond de Senseo pads alledrie niet te z**pen.
Hé, een mail van Yunomi gekregen. Ze hebben geen betaalbevestiging van het pakket, dus of ik die even op wil sturen. Gedaan, en nu maar weer afwachten...
Ik heb de senseo pads nog steeds niet gekregen. Mijn buurvrouw heeft ze tegelijk met mij aangevraagd en die had ze vorige week al. Hopen dat het nog wel komt...
Wanneer gaat de volgende yunomi periode lopen? Ik denk dat ik toch maar eens een keer mee ga doen, na jullie enthousiaste verhalen. (hoewel ik hier de laatste tijd ook wat klachten over hen zie, maar wil het toch wel eens proberen)
Zeg maar Spijker.
quote:moonenz schreef op 13 maart 2012 @ 18:10:

[...]

hier http://lidl.folderz.nl/lidl-folder.html werkt de folder wel!

Ik kijk ook altijd begin van de week de folders en lees hier altijd mee, maar heb meestal weinig toe te voegen, hopelijk hier nog iemand mee geholpen Yeah! Dank je wel!
Ik heb de senseopads gisteren gekregen en ze zijn ook alweer op haha. Vond die met chocola niet zo, die met melk was wel lekker en de andere heeft mn dochter opgedronken.
Vraagje over de Iglo GTA: hebben jullie ook je IBAN- en BIC-nummer genoteerd?
@pinks: 1 april

@artemis: Ja, heb dat allemaal ingevuld. Ze zullen het vast niet voor niets vragen.
quote:sunfl0wers schreef op 13 maart 2012 @ 18:56:

Hebben jullie de Dove hair shampoo sample van Try Now al gehad? Ik had voor mezelf en nog een paar andere familieleden aangevraagd. Iedereen heeft hem al gehad maar ik zelf nog niet.Ook nog niet gekregen maar er raakt hier helaas wel vaker iets 'kwijt' met de post.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:nellaaa schreef op 14 maart 2012 @ 09:25:

@artemis: Ja, heb dat allemaal ingevuld. Ze zullen het vast niet voor niets vragen.

Bedankt, ik heb het net ook maar opgezocht en ingevuld, bedacht me ook dat ze het vast met een reden willen hebben.

Ik heb de Dove hair shampoo ook al gekregen een paar dagen geleden via PostNL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven