Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Molly,

ik heb het boek besteld bij de vriendenloterij!

Bedankt
Hé Eefje, fijn dat het gelukt is! En ik heb nu nog 2 codes over, dus wie?
quote:Mugske schreef op 16 maart 2012 @ 10:42:

bij ah kun je weer sparen voor korting op efteling-kaartjes. Ik ga ze zelf niet gebruiken, dus als iemand ze wil hebben dan kan ik ze opsturen, mailen naar mugske at live . nlIk heb je gemaild.
@sonfl0wers: je hebt mail terug
quote:molly74 schreef op 16 maart 2012 @ 11:55:

Hé Eefje, fijn dat het gelukt is! En ik heb nu nog 2 codes over, dus wie? Hoi Molly, ik zou er blij mee zijn! Dus als je er nog 1 over hebt: eendtje @ versatel . nl
quote:deegie schreef op 16 maart 2012 @ 11:08:

AH let op de kleintjes, maar niet heus! Deze week adverteren ze in hun krantje met prijsverlagingen. Heel leuk, ze vermelden er alleen niet bij dat de prijzen aan de andere kant rap omhoog gaan. Ik haal altijd keukenrol van de Euroshopper. Deze week kwam ik toevallig een bonnetje uit november 2011 tegen: ¤ 0.77 voor 2 rollen. Nu betaal ik daar ¤0,99 voor.

Weet iemand een goedkoper alternatief? ik ben nogal een kliederkont dus het is hier een noodzakelijk kwaad.

De echte vrek drinkt natuurlijk geen senseo maar gewone koffie. Maar als je dan toch zo'n koffiepadgeval hebt, betaal je dan niet blauw aan de bijbehorende ontkalker. Ik zag het in een folder staan voor iets van ¤6,- en volgens mij was dat goed voor 2 keer ontkalken. Dat lukt ook prima met schoonmaakazijn.

Half water en half azijn in het reservoir, op laten warmen, op linker en rechterknop tegelijk drukken, tot de helft laten doorlopen, 10 min . pauze en weer verder. Na die tijd nog minstens 2 keer laten doorlopen.

Mijn tweedehands senseo doet het al jaren prima zo!Ik had 2 weken geleden 4 rollen keukenpapier bij de Action weg voor 0,99 cent.
Bij de aldi is het volgens mij ook 4 rollen voor 99 cent.
Ik ben hier al héél lang niet geweest, want bijna 7 weken geleden ben ik bevallen van een zoon . Dát heeft niks met vrekken te maken (nu ja, dat we zeg maar níet vrekken. Wat een geld zeg, zo'n baby...;)) maar vandaag ging ik aan de gang in mijn minituintje. Ik ging kijken hoeveel zaadjes ik nog had van vorig jaar en ik heb nog twee blikken vol! Dus binnenkort weer heeeeerlijke sla en courgettes en boontjes en radijsjes en weet ik het wat uit eigen tuin voor eigenlijk niks! (want vorig jaar gekocht, die redenering telt wel toch?).

Anderen ook al druk in de weer met de (moes)tuin?

Hé Eefje, fijn dat het gelukt is! En ik heb nu nog 2 codes over, dus wie? Je zei dat je zelf ook deelnemer van de vriendenloterij moet zijn, toch? Dan gaat mijn beurt voorbij..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gefeliciteerd Fes!

Dus kinderen kosten wél geld, in tegenstelling tot wat regelmatig op het forum hier gezegd wordt?

Leuk, het plantseizoen begint weer. Ik heb gisteren bij de Aldi voor 99 cent een rabarberplant gehaald, ze hadden ook nog andere dingen (weet niet meer wat) dus ik hoop van de zomer weer lekker rabarber-aardbeientaart te kunnen maken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gefeliciteerd Fes!!!
Haha, mijn kinderen kosten inderdaad wel geld hoor!

Fes, ik kijk ook uit naar mijn eettuintje! Ik heb gister met het mooie weer een metertje erbij gemaakt. Nu kan ik dus meer planten dan vorig jaar. Ik vind de aardbeiden erg dankbaar, net als mijn tomaten en sla, daar hebben we heel erg van genoten! Mijn aalbesjes mogen dit jaar wel gaan groeien, het eerste jaar zat er nog niets aan.

Ik had de gratis senseopads ontvangen. Ik heb de cappucino choco geproefd: heerlijk! Zoon heeft meegeproefd en vond hem ook lekker. Ik heb hem meteen opgezocht in onze super: duur! Ik heb hem nu meegenomen, maar dat ga ik niet zo vaak doen voor 3,19 per pakje van 10.

De plus gaf wel minizakjes chips weg met nieuwe smaken van conimex, 1 per klant. De Wibra gaf hier gratis chocoladekransjes met sinasvulling weg aan elke betalende klant.
Gefeliciteerd Fes! Geniet maar heerlijk van je kindje.

Bij de Aldi hadden ze vorige week zakjes zaadjes voor 0,29 per zakje. Een dag later was ik bij de Intratuin, daar begonnen de zakjes vanaf 1,79 !!! Oké er zat wel 2 maal zoveel inhoud in, maar dan nog! Ik heb zelf veel zaadjes gekregen van mijn vader en ben ook al weer enthousiast bezig.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Hé Eefje, fijn dat het gelukt is! En ik heb nu nog 2 codes over, dus wie? Molly, als je met een code blijft zitten heb ik wel weer interesse. Maar aangezien ik vorige keer ook al met je mocht delen, snap ik het ook volkomen als je hem aan iemand anders geeft!
Heerlijk die cappuccinopads he! volgens mij heb ik ze jaren geleden al wel eens gehad van ah eigen merk, ook zon soort caramel twist eraan.
Fes, gefeliciteerd! Ik had al nog eens naar je gevraagd hier!

Ik ben zelf 2,5 week terug bevallen... En je hebt gelijk... Zelfs kleine baby's kosten veel geld!

Geniet van je kindje!
quote:himalaya schreef op 16 maart 2012 @ 15:26:

[...]

Je zei dat je zelf ook deelnemer van de vriendenloterij moet zijn, toch? Dan gaat mijn beurt voorbij..Inderdaad Him, anders pakt ie de code blijkbaar niet. Dat weet ik nog van de vorige keer en iemand hier op het topic (ben even kwijt wie) steeds een foutmelding kreeg.
quote:Bluebirds schreef op 16 maart 2012 @ 16:58:

Haha, mijn kinderen kosten inderdaad wel geld hoor!

Fes, ik kijk ook uit naar mijn eettuintje! Ik heb gister met het mooie weer een metertje erbij gemaakt. Nu kan ik dus meer planten dan vorig jaar. Ik vind de aardbeiden erg dankbaar, net als mijn tomaten en sla, daar hebben we heel erg van genoten! Mijn aalbesjes mogen dit jaar wel gaan groeien, het eerste jaar zat er nog niets aan.

Ik had de gratis senseopads ontvangen. Ik heb de cappucino choco geproefd: heerlijk! Zoon heeft meegeproefd en vond hem ook lekker. Ik heb hem meteen opgezocht in onze super: duur! Ik heb hem nu meegenomen, maar dat ga ik niet zo vaak doen voor 3,19 per pakje van 10.

De plus gaf wel minizakjes chips weg met nieuwe smaken van conimex, 1 per klant. De Wibra gaf hier gratis chocoladekransjes met sinasvulling weg aan elke betalende klant.

Aangezien er verder toch niemand gereageerd heeft, en jij dus de derde in rij bent, maakt het mij niet uit.

Blijkbaar doen er niet zo heel veel mee aan die actie. Dus ik mail je wel even die code (zag namelijk net dat je me al iets geschreven had).
Heeft iemand ervaring met het opzeggen van een spaarrekening bij MoneYou?

De beloofde parels krijg ik toch niet en ik las dat ze niet zo best scoren op de 'normen en waarden'-meter voor banken.

Kan echter nergens bij mijn rekening een knop 'opheffen' vinden...
@;Fes & Doortje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

@ Willemeen, ik heb mijn rekening bij Moneyou ook opgezegd vorig jaar, ik vind het zo onhandig, raakte steeds die iloggegevens kwijt. Volgens mij heb ik toen gewoon even gemaild naar de helpdesk en kreeg vrij snel antwoord.
quote:layla1969 schreef op 16 maart 2012 @ 20:46:

@ Willemeen, ik heb mijn rekening bij Moneyou ook opgezegd vorig jaar, ik vind het zo onhandig, raakte steeds die iloggegevens kwijt. Volgens mij heb ik toen gewoon even gemaild naar de helpdesk en kreeg vrij snel antwoord.Ah, dankje! Heb idd maar even gemaild ja. Lastig, bij Aegon kon ik gewoon zelf klik-klik alles opzeggen.
Ik ben tante geworden, dat kost ook geld, maar nu heb ik alleen de lusten en niet de lasten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:willemeen schreef op 16 maart 2012 @ 20:49:

[...]

Ah, dankje! Heb idd maar even gemaild ja. Lastig, bij Aegon kon ik gewoon zelf klik-klik alles opzeggen.Lastig? Je kunt toch gewoon zelf klik-klik alles opzeggen? 'Mijn gegevens>Rekening opheffen".
quote:molly74 schreef op 16 maart 2012 @ 19:21:

[...]

Inderdaad Him, anders pakt ie de code blijkbaar niet. Dat weet ik nog van de vorige keer en iemand hier op het topic (ben even kwijt wie) steeds een foutmelding kreeg.Even hierop in haken: ik heb al 2 keer een code van m'n schoonouders gehad en kon die verzilveren zonder dat ik zelf deel neem aan de vriendenloterij. Misschien dus we proberen?
Loont he de moeite endoet iemand het ook om bv alle prijzen van gangbare artikelen opteschsrijven?

bv de zonnebloemolie is in de ene winkel 89 cent en in de andere 1.29

tis giga veel werk en vind het een beetje stom om met een briefje in de winkel de bedragen op te schrijven,,maar zit zonder werk en moet nu nog meer bezuinigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven