Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand misschien nog C1000 zegeltjes die je niet gebruikt? Je zou mij er heel erg blij mee maken!

Verder hopen dat mijn salaris vandaag gestort gaat worden. Ze zijn er telkens later mee. Maar afgelopen maand ging weer goed dus op naar een nieuwe vrekmaand!
Lydiam1! gefeliciteerd!!

ik ben pissig mijn vriend heeft de hele nacht de buitenkraan open laten staan
blink 2 bedoel je de uitzegels>? ik wil ze wel voor je bewaren maar heb nu nog maar 2 mss komen er nog meer bij
quote:lasagne schreef op 22 maart 2012 @ 23:32:

[...]

Dit is een andere gta van de Ariel tabs. Ik heb aan de gta van de Wat Handig van AH van begin dit jaar meegedaan. Die actie is volgens mij al afgelopen. Het staat niet in de voorwaarden van de huidige actie van Kruidvat, dus in principe horen ze het terug te betalen. Dit is een andere verpakking en een andere winkel. Bovendien was hier ook een forummer die ook twee keer dit terug heeft gekregen. Zware jongen die mij het geld niet teruggeeft. Maar die actie was toch verlengd? Stond deze maand weer in de Wat Handig van AH. Ik zit ook te twijfelen of ik de tabs zal meenemen, maar als ze niet betalen vind ik het zonde geld. Ik koop meestal Ariel vloeibaar bij de Makro in de aanbieding (meestal 13 euro voor 82 wasbeurten)
Blinck ik heb dr nu een, geen idee of er nog meer bijkomen maar zal ze voor je bewaren!

Ooh zo lekker die zon he, de temperatuur begint in huis ook eindelijk weer te stijgen! Scheelt weer in de verwarming!
Ik zit al enkele weken thuis na een ongeluk, waardoor ik lastig het huis uit kan en ik anderen boodschappen voor mij laat halen. Dat is goed vrekken, want er komt alleen binnen wat er op je lijstje staat, ik heb geen reiskosten voor woon-werkverkeer en mijn auto staat ook al weken stil.. Maar leuk is anders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb de senseo pads ook gekregen, vond ze wel lekker maar niet heel bijzonder ofzo. Daarnaast vind ik de pads niet echt milieuvriendelijk geproduceerd, in elke pad zit een enorm plastic ding met allemaal vakjes (haal zo'n ding maar eens uit elkaar). Alleen daarom zou ik ze al niet kopen zeg...

Vraagje voor de mensen die lid zijn van euroclix, MM ed: melden jullie je elke keer opnieuw aan nadat je punten hebt laten uitkeren om zo de aanmeldbonus weer te krijgen? Of heeft het voordeel om langer lid te blijven? Vrekkerige vraag zeg, haha!

Verder deze week GTA-producten gehaald: de bertollisaus en vla van friesche vlag!
quote:Fame schreef op 22 maart 2012 @ 18:26:

[...]

Dat adres is van een bedrijf die allerlei GTA's afhandelt.Weet ik, maar ook het referentienummer is bij deze acties hetzelfde, maar ik ga het proberen, we zullen zien ;)
En bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het heeft 5 maanden te koop gestaan, dus dat is nog helemaal niet verkeerd! (zelf werk ik wel bij een makelaar, dus ik zit er wel bovenop zeg maar, maar dan nog moet je maar een koper zien te vinden..)
Vraagje voor de mensen die lid zijn van euroclix, MM ed: melden jullie je elke keer opnieuw aan nadat je punten hebt laten uitkeren om zo de aanmeldbonus weer te krijgen? Of heeft het voordeel om langer lid te blijven? Vrekkerige vraag zeg, haha!

Nee dat doe ik niet...
quote:zenga schreef op 23 maart 2012 @ 10:45:

Nee. Vind ik veel te veel gedoe, en ik betwijfel of je je ook wel weer opnieuw kunt aanmelden met dezelfde adresgegevens.

Je kunt beter iemand aanmelden als lid, krijg je ook je bonus en ben je niet je restant parels kwijt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik gebruik gewoon altijd hetzelfde account voor al die acties. Veel te veel werk om steeds al die dongen af te melden en weer opnieuw aan te melden. Dan maar wat langer sparen Haha. Bij mij begint gfk consumerjury eindelijk ook eens op te schieten naar een bon van 15 euro :D
Ah okee, jullie zijn het hier wel met elkaar eens zo te lezen
quote:zenga schreef op 23 maart 2012 @ 10:45:

Verder deze week GTA-producten gehaald: de bertollisaus en vla van friesche vlag!Ik meld me niet elke keer weer opnieuw aan maar ben wel heel erg vrekkig bezig met 2 verschillende emailadressen, zo gaat het dus dubbelop hier.
Ik heb ook nog steeds Eftelingzegels voor de liefhebber hoor!
quote:Atelier_madame schreef op 23 maart 2012 @ 11:21:

Ik gebruik gewoon altijd hetzelfde account voor al die acties. Veel te veel werk om steeds al die dongen af te melden en weer opnieuw aan te melden. Dan maar wat langer sparen Haha. Bij mij begint gfk consumerjury eindelijk ook eens op te schieten naar een bon van 15 euro :DBij mij ook, vandaag 2 goede onderzoeken in kunnen vullen dus dat tikte lekker aan ;)
bij euroclix spaar ik gewoon door, want dan wordt de inwisselkoers gunstiger. Ik heb het geld niet direct nodig en de clix vervallen niet na een bepaalde tijd (aldus de klantenservice). Als iemand via jou lid wordt, krijg je extra clix, maar krijg je ook extra clix o.b.v. het aantal clix dat die persoon spaart. Weet ik niet zeker, want er heeft nog niemand zich via mij aangemeld: kandidaten kunnen zich natuurlijk melden

MM laat ik altijd meteen uitbetalen.

Binnenkort start nieuw kwartaal bij yunomi. ben benieuwd wat het pakket gaat zijn. Denk dat mijn moeder daar ook maar aan mee gaat doen
Nou ik ben grondig aan het bezuinigen. Zit nu in de ziektewet en krijg per maand veel minder. Afgelopen week het volgende al gedaan:

- gestopt met rijlessen

- auto verkocht (opkoper voor schijntje maar had al lang stil gestaan en weg is weg

Daardoor ook geen verzekeringskosten meer voor de auto

- postcode loterij stopgezet

- bon van bril gedeclareerd bij ziektekosten verzekering (al 10 jaar een bril en recht op teruggave nog nooit gedaan)

- ik krijg nog reiskosten van een instantie, 25 euro maar toch, nu al 3 maanden. Weer een mail gestuurd

- zojuist UPC gebeld. Minder MB voor internet en blijkbaar had ik een speciaal digitale tv pakket waar ik nooit naar kijk. Scheelt 20 euro per maand ook nog eens per automatische incasso aan laten passen waardoor ik weer 87 cent per maand bespaar en me de moeite van handmatig overmaken bespaar.

- Veronica gids stop gezet

Ik ga nog doen:

- aanvragen zorgtoeslag 2011 en 2012 blijk ik recht op te hebben

- spullen verkopen via marktplaats
Goed bezig ikbenikenikbenertrotsop.

Dat zijn een heleboel concrete stappen om flink te bezuinigen!

En beterschap gewenst natuurlijk.
Ik zag dat jullie het hier over dierenvoeding hadden. Voor degenen die konijnen of knaagdieren hebben en die goed voer geven; kijk eens op www.thehayexperts.co.uk Ik bestel daar altijd Science Selective brokjes voor mijn konijnen, dat scheelt (ondanks de extra verzendkosten) echt tientjes met Nederlandse sites/winkels.
Ikbenik, scheelt echt hoor, de auto eruit! Ik heb hem begin januari weggedaan en heb hem nog nauwelijks gemist. De bril heb ik ook nog nooit gedeclareerd, stom he? Ik merk dat ik ook veel voordelen laat liggen, gewoon omdat ik vreselijk ongeorganiseerd ben!

Ik heb weinig zuinig gedaan de afgelopen weken:verjaardagen, drukte, al blij dat ik tijd had voor alles. Nu wil ik wel graag alles weer wat meer op de rit hebben en consuminderen!
quote:zeester65 schreef op 23 maart 2012 @ 08:59:

blink 2 bedoel je de uitzegels>? ik wil ze wel voor je bewaren maar heb nu nog maar 2 mss komen er nog meer bijDat zou fijn zijn! Je mag me mailen op brabbel444@hotmail.nl. Ik zal de postzegel vergoeden natuurlijk. Als je nog meer krijgt mag je nog wel even verder sparen. Je kunt ze nog wel een tijdje inleveren. Alvast bedankt!
[quote]Atelier_madame schreef op 23 maart 2012 @ 10:25:

Blinck ik heb dr nu een, geen idee of er nog meer bijkomen maar zal ze voor je bewaren!

quote]

Dat zou fijn zijn! Je mag me mailen op brabbel444@hotmail.nl. Ik zal de postzegel vergoeden natuurlijk. Als je nog meer krijgt mag je nog wel even verder sparen. Je kunt ze nog wel een tijdje inleveren. Alvast bedankt!
Ikbenik, dat is idd heel wat waar je op kunt besparen! Vervelend dat het nodig is, maar gelukkig scheelt het je een heleboel!

Zeester, dat is idd niet grappig hele nacht de kraan aan! Dat gebeurd vast niet weer!
Heeft iemand hier nog belang bij een otto.nl kortingscode? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!

" U heeft onlangs een bestelling gedaan die wij niet volgens verwachting hebben kunnen bezorgen óf u bent nog in afwachting van uw bestelling. Wij kunnen ons voorstellen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor.

Om u tegemoet te komen willen wij u graag ¤ 5,95 korting aanbieden die u kunt gebruiken bij uw volgende bestelling. Laat bijvoorbeeld uw nieuwe outfit gratis bezorgen.

De kortingscode kunt u gebruiken t/m 29-03-2012. Uw code kunt u eenvoudig inwisselen op otto.nl of tijdens uw telefonische bestelling. Houd daarbij uw persoonlijke kortingscode 64672 bij de hand."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven