Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 05 april 2012 @ 11:27:

[...]

Hm, bij mij ging het soepel. Moet je niet ook een nieuwsbrief aanklikken ofzo, of misschien is de site heeeeeeel traag?Bij mij ging die algemene voorwaarden wel goed, maar ik heb nu, een dag later, nog steeds geen mail voor die bon voor GTA, heb jij die al wel ontvangen? Edit: Laat maar, zat in spam. Toen ik dit postte, dacht ik laat ik daar eens kijken. Yunomi zit daar iig niet.

En ik heb ook geen mail om mijn kiala punt in te voeren op Yunomi, heeft iedereen die hier zo te lezen al wel gehad? Of zijn er meer die er ook nog op wachten?
quote:deegie schreef op 05 april 2012 @ 09:12:

[...]

Natuurlijk! Je hebt inmiddels een mailtje dus je kunt je mailadres weer weghalen.Dankje!
quote:eendtje schreef op 04 april 2012 @ 22:58:

[...]

Mi Jo heb je de paasrace kaart (ook) gemaild:)Ik heb het gezien. Dankje!
quote:layla1969 schreef op 05 april 2012 @ 12:44:

[...]

Dit had ik nou ook! Laat je het even weten als je een antwoord hebt gekregen?Doe ik!
hey dames ( en heer?),

ik ben al een tijd een trouwe meelezer maar kon door problemen op de pc geen account aan maken ( las mee via mobiel).

nu is het dus gelukt. ik ( wij) heb al veel aan jullie tips gehad. ben lid gewordne van yunomi en heb net mijn eerste pakket besteld, vriend en ik zijn dankzij een tip hier lekker goedkoop uit eten geweest tijdens de eetweek begin van het jaar, diverse gta's en nog veel meer.

als ik wat heb meld ik het hier ook natuurlijk.

ik zag dat een aantal van jullie de zegels van de c1000 sparen, ik zal ze daarom aannemen en als ik er wat meer heb laat het hier weten, heb er nu nog maar 1.

wij vrekken trouwens omdat het helaas moet. vriend gaat nog naar school en werkt ernaast. ik zit helaas sinds het begin van deze maand werkeloos thuis ( nog in de ziektewet met een knieblessure, wordt binnenkort geoppereerd).
italie_meisje welkom ;) Lief van je dat je C1000 zegels wilt sparen voor de vrekken hier die ze kunnen gebruiken.

Wanneer word je geopereerd? Wij vrekken ook omdat het moet. Af en toe kan dit voor veel stress zorgen, maar aan de andere kant ben ik er wel veel creatiever van geworden in het besparen en dergelijke. Ook hebben wij geleerd de kleine dingen en dingen die geen geld kosten meer te waarderen. Ik kan nu enorm genieten van bijv. een boswandeling voorheen genoot ik daar veel minder van. Toen 'moesten' de leuke dingen altijd geld kosten.
ik weet nog niet precies wanneer ik word geoppereerd, heb half april gesprek met de anesthesist en dan wordt de afspraak gemaakt, dus ik denk eind april begin mei.

wij hebben dat ook dat dingen die geen tot weinig geld kosten meer gewaardeerd worden.

vind het juist alleen maar leuker als ik iets gratis kan doen haha.
Deze post heb ik maar even verwijderd ivm herkenbaarheid. Mijn woonplaats was er uit af te leiden en dat hoeft van mij niet zo nodig
anoniem_125575 wijzigde dit bericht op 05-04-2012 16:04
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
quote:layla1969 schreef op 05 april 2012 @ 12:44:

[...]

Dit had ik nou ook! Laat je het even weten als je een antwoord hebt gekregen?

En het antwoord is:

Geachte mevrouw Artemis,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het Purina ONE 21 dagen programma is vanwege enorme belangstelling momenteel niet bereikbaar. Wij doen er alles aan om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Als u een Facebook account heeft, kunt u meedoen via:

http://www.facebook.com/PurinaONE.katte ... 4343914620

of via: www.facebook.com/purinaone.katten en dan op 21 dagen test klikken.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Vandaag twee onderzoekjes ingevuld op Euroclix, een van 100 en een van 150 clix! Zit nu al op bijna 1000 clix en ben ongeveer een maandje bezig. Gaat best lekker dus! Ik denk alleen dat het straks minder hard gaat. Heb me nu bijvoorbeeld geabonneerd op allerlei nieuwsbrieven voor clix, maar dat kan natuurlijk maar één keer.

Bij MM heb ik me op dezelfde dag ingeschreven en zit ik op ongeveer 4 euro, gaat dus minder hard.
Zenga, maar bij MM kun je op de lange duur harder sparen. Dat gaat bij mij echt harder. Daar kun je ook vaker op iets klikken heb ik het idee.

En er zijn veel meer onderzoekjes en testjes.
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 19:35:

Zenga, maar bij MM kun je op de lange duur harder sparen. Dat gaat bij mij echt harder. Daar kun je ook vaker op iets klikken heb ik het idee.

En er zijn veel meer onderzoekjes en testjes. Molly, heb je nog tips wat ik kan doen op MM behalve mails klikken en de onderzoekjes doen? En krijg je voor de onderzoekjes altijd een uitnodiging per mail? Bij Euroclix is dat in ieder geval niet zo heb ik gemerkt.
Ik heb ook MM. De onderzoekjes en enquêtes krijg je inderdaad via mail. Vaak zijn de gewone klikmailtjes, maar staat erbij vermeld dat je extra parels kunt verdienen met het invullen van de enquête. Iedere keer even goed lezen dus Verder kun je bij MM ook meedoen met Bingo in de hoop dat je iets wint :P.
Hier een meelezer ( af en toe )

Ik heb 2 kaarten gewonnen voor de betuwe fair, in de betuwe hihih

Nu ga ik hier zelf niet naar toe kan ik hier iemand blij mee maken??
quote:mi-jo schreef op 05 april 2012 @ 20:18:

Ik heb ook MM. De onderzoekjes en enquêtes krijg je inderdaad via mail. Vaak zijn de gewone klikmailtjes, maar staat erbij vermeld dat je extra parels kunt verdienen met het invullen van de enquête. Iedere keer even goed lezen dus Verder kun je bij MM ook meedoen met Bingo in de hoop dat je iets wint :P.

Ik bekijk de mailtjes wel bijna altijd maar zal nog beter opletten.

Met de bingo doe ik ook mee, tot dusver nog niks gewonnen helaas.
En hier ook een meelezer die nog 2 familiekaarten heeft voor de Paasraces in Zandvoort tweede paasdag.. Iemand belangstelling? Gratis natuurlijk!
rara70 ik voel me nu wel wat hebberig, maar zou ik ze mogen hebben? Dan kan een vriendin van mij ook samen met haar vriend, moeder en broertje met ons mee.

Mijn mailadres is: mir1988@hotmail.com

Mocht iemand anders ze willen hebben. Dan gaat die voor, omdat ik al kaarten van eendtje en deegie heb.
quote:zenga schreef op 05 april 2012 @ 20:25:

[...]

Ik bekijk de mailtjes wel bijna altijd maar zal nog beter opletten.

Met de bingo doe ik ook mee, tot dusver nog niks gewonnen helaas.Okidoki. Als het goed is heb je vandaag ook een mail gekregen waarmee je extra parels kunt verdienen. (titel Win een reischeque t.w.v. 450 euro). Of je extra parels kunt verdienen met de mail kun je ook in het overzichtje rechtsbovenin zien. Daar hoeveel parels je krijgt voor het klikken en hoeveel parels je kunt verdienen met de actie.
ik heb nog twee volle zegelkaartjes voor de efteling van de appie, iemand interesse? ik doe er zelf verder toch niks mee
I always tell the truth, even when I lie
quote:margriett schreef op 05 april 2012 @ 20:18:

Hier een meelezer ( af en toe )

Ik heb 2 kaarten gewonnen voor de betuwe fair, in de betuwe hihih

Nu ga ik hier zelf niet naar toe kan ik hier iemand blij mee maken??Hoi Margriett, je kunt er mij mee blij maken, als er nog geen andere gegadigde is.
Hoi Mi-Jo, ik heb je gemaild!
Ik lees nog steeds met jullie mee dames, ook doe ik graag mee met Yunomi! Ondertussen al een mail gehad om mijn kiala punt te reserveren

Ik zit nu even te dubben, mijn mobiel abbonement loopt af begin juli en ben al een beetje me aan het oriënteren.

Nu kreeg ik van provider 1 voor ¤15 60belminuten en smsjes

Van provider 2 krijg ik voor hetzelfde bedrag 120belminuten, smsjes én nog een mobiel internet.

Maar ik zit al jaren bij 1 en dat gaat goed, ik twijfel dus

Wat zouden jullie doen?
quote:mi-jo schreef op 05 april 2012 @ 20:47:

[...]

Okidoki. Als het goed is heb je vandaag ook een mail gekregen waarmee je extra parels kunt verdienen. (titel Win een reischeque t.w.v. 450 euro). Of je extra parels kunt verdienen met de mail kun je ook in het overzichtje rechtsbovenin zien. Daar hoeveel parels je krijgt voor het klikken en hoeveel parels je kunt verdienen met de actie.Ik heb in de verwijderde items van mijn mailbox gekeken en nog bij de mails op de site van MM, maar die mail staat er bij mij helaas niet tussen. Volgende keer beter!
@molly je mag me wel mailen op margriett86@live.nl

Ik heb de kaarten wel gewonnen maar nog niet in huis. Ik stuur ze dan op zodra ik ze heb.
Nou ik heb echt helemaal niet gevrekt de afgelopen week want ik heb een dure vakantie achter de rug! Was zo lekker! En nu is 't geld weer op, dus deze maand echt even voorzichtig doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven