Vrekkentopic - Deel V

vrijdag 24 februari 2012 om 09:23
vrijdag 24 februari 2012 om 09:23
hoeraaa! een nieuw vrekkentopic!
Ik ben weer van de partij, zal proberen eens wat vaker te posten.
Bij c1000 hebben ze nu ook weer een paar leuke aanbiedingen:
-allerlei soorten schnitzels met 50% korting
-aubergine, boerenkool en zakje met 2 paprika's 1 euro (per ding dan he)
-de kruimige aardappels zijn ook 1+1 gratis dus totaal 10 kilo
-de leerdammer kaas plakjes waren ook 1+1
Ik ben weer van de partij, zal proberen eens wat vaker te posten.
Bij c1000 hebben ze nu ook weer een paar leuke aanbiedingen:
-allerlei soorten schnitzels met 50% korting
-aubergine, boerenkool en zakje met 2 paprika's 1 euro (per ding dan he)
-de kruimige aardappels zijn ook 1+1 gratis dus totaal 10 kilo
-de leerdammer kaas plakjes waren ook 1+1
vrijdag 24 februari 2012 om 09:27
in het kader van de besparing ben ik ook druk bezig met bonnen bijhouden en een vast bedrag te pinnen per maand waar alle boodschappen van betaald moeten worden.
Dat is afgelopen maand echt heel goed gelukt waardoor we gewoon geld overhielden.
Zojuist heb ik een weekmenu samengesteld zodat er ook geen boodschappen bijgehaald hoeven te worden.
Dat is afgelopen maand echt heel goed gelukt waardoor we gewoon geld overhielden.
Zojuist heb ik een weekmenu samengesteld zodat er ook geen boodschappen bijgehaald hoeven te worden.
vrijdag 24 februari 2012 om 09:28
quote:Armaris schreef op 24 februari 2012 @ 00:13:
Hoeveel betaal je dan voor sparood?
Ik betaal voor eigen merk iets van ¤1,72 voor 6flessen, drink het echt me liters
Een 1,5 liter fles spa rood kost rond de 50 cent. Welk huismerk drink jij? Ik heb laats huismerk appie geprobeerd en dat vond ik toch tegenvallen.Halverwege de fles was ik alle prik kwijt. Dat gebeurt me bij spa nooit.
Hoeveel betaal je dan voor sparood?
Ik betaal voor eigen merk iets van ¤1,72 voor 6flessen, drink het echt me liters
Een 1,5 liter fles spa rood kost rond de 50 cent. Welk huismerk drink jij? Ik heb laats huismerk appie geprobeerd en dat vond ik toch tegenvallen.Halverwege de fles was ik alle prik kwijt. Dat gebeurt me bij spa nooit.
vrijdag 24 februari 2012 om 09:30
quote:zeester65 schreef op 24 februari 2012 @ 09:19:
in duitsland moet je wel statiegeld betalen voor de plastic flessen. vind ik een nadeel
wij kopen er heel veel. brandnetel en venkelthee. wcpapier en keukenpapier, potten groenten zo kan ik nog wel even door gaan hahahahahaha
Zeester, hier moet je toch ook statiegeld betalen voor de frisdrankflessen? De oosterburen voeren het alleen wat verder door en doen het ook op 0,5 liter flessen.
Ah, wc-papier. Goede om even naar te kijken.
in duitsland moet je wel statiegeld betalen voor de plastic flessen. vind ik een nadeel
wij kopen er heel veel. brandnetel en venkelthee. wcpapier en keukenpapier, potten groenten zo kan ik nog wel even door gaan hahahahahaha
Zeester, hier moet je toch ook statiegeld betalen voor de frisdrankflessen? De oosterburen voeren het alleen wat verder door en doen het ook op 0,5 liter flessen.
Ah, wc-papier. Goede om even naar te kijken.
vrijdag 24 februari 2012 om 09:36
De prik gaat er bij AH spa rood inderdaad een beetje af, deze flessen kosten 35 cent per 1,5 liter. Bij de aldi 6 halve liters voor 75 cent (waren tot 3 weken geleden 65 cent). Verdere prijzen weet ik niet uit mijn hoofd, maar drink er behoorlijk wat van ook. Het moet wel goedkoper kunnen dan die 35 cent bij de appie, want er staat geen "kleinste prijs" bordje bij bij de appie. Maar de aldi is ook niet goedkoper, dus waar het dan goedkoper kan...
vrijdag 24 februari 2012 om 09:41
Dank voor de tip Lydiam. Die zal ik eens gaan proberen. Al vind ik de grote plasticberg die je door de flesjes creeert wel een nadeel.
Iemand enig idee hoe duur de spa van de lidl is? Die in die blauwe flessen? Die heb ik jaren geleden weleens gedronken en was wel prima volgens mij. Zit alleen geen lidle zo in de buurt om even snel langs te wippen en te testen.
Iemand enig idee hoe duur de spa van de lidl is? Die in die blauwe flessen? Die heb ik jaren geleden weleens gedronken en was wel prima volgens mij. Zit alleen geen lidle zo in de buurt om even snel langs te wippen en te testen.
vrijdag 24 februari 2012 om 09:44
quote:flowerbombje schreef op 24 februari 2012 @ 09:30:
[...]
Ah, wc-papier. Goede om even naar te kijken.die 1/2 literflesjes bedoel ik idd die zijn hier gratis bij de aldie
[...]
Ah, wc-papier. Goede om even naar te kijken.die 1/2 literflesjes bedoel ik idd die zijn hier gratis bij de aldie
vrijdag 24 februari 2012 om 09:47
Wij wonen (redelijk) in de buurt van de Dirk van de Broek en daar gaan we eens in de paar weken in om wat in te slaan. Vaak dan pastasaus, sultana's, dat soort dingen, maar ook wc-papier, vlees, etc. 1 de beste is het huismerk van Dirk en is echt prima! Gewoon te vergelijken met andere huismerken, bv. van de Appie. Helaas zit de Dirk niet door het hele land verspreid. De Dirx (drogisterij van Dirk) heeft vaak ook goede aanbiedingen van deo, bv. Rexona 200 ml voor 1,79.
Laatst hadden we 4 volle grote shoppers en waren we nog geen 50 euro kwijt geloof ik. En daar zat ook kaas en vlees bij.
Laatst hadden we 4 volle grote shoppers en waren we nog geen 50 euro kwijt geloof ik. En daar zat ook kaas en vlees bij.
vrijdag 24 februari 2012 om 09:48
Duitsland is echt leuk om te shoppen. we moeten een dikke 3 kwartier rijden.
koop er ook vaak kleding krijg vaak complimenten over mijn kleding en het is er een stuk goedkoper dan hier . en je ziet niemand er hier in lopen
het stomme is. dat Duitsers vinden dat de kleding in nederland weer mooier is hahahahaha
koop er ook vaak kleding krijg vaak complimenten over mijn kleding en het is er een stuk goedkoper dan hier . en je ziet niemand er hier in lopen
het stomme is. dat Duitsers vinden dat de kleding in nederland weer mooier is hahahahaha
vrijdag 24 februari 2012 om 09:52
quote:Eefje1979 schreef op 24 februari 2012 @ 09:45:
Hmmm ik baal dat niet niet bij Duitsland in de buurt woon als ik het zo lees...Ik woon helaas ook niet super dichtbij... Is toch nog een dikke 70 km. verderop. Vrienden van me wonen op kruipafstand van de Duitse grens. Stiekem ben ik daar toch wel een beetje jaloers op.
Hmmm ik baal dat niet niet bij Duitsland in de buurt woon als ik het zo lees...Ik woon helaas ook niet super dichtbij... Is toch nog een dikke 70 km. verderop. Vrienden van me wonen op kruipafstand van de Duitse grens. Stiekem ben ik daar toch wel een beetje jaloers op.
vrijdag 24 februari 2012 om 10:10
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik wil graag 15kg kwijt, weet nu al dat de diëtiste gaat zeggen dat we stap voor stap moeten gaan, ik wil altijd te snel heb wel een verkeerd eetpatroon en zo iemand is ook een stok achter de deur
Heb even nagekeken voor de juiste prijs en het was ¤1,62 voor 6flessen van 1,5l. Deze waren eigen huismerk en komen van Colruyt ( Belgische winkel )
Maar de Makro heeft ook wel een goedkoop huismerkt ( aro ), dus als je er binnen kan is het wel de moeite waard om eens te kijken
Heb even nagekeken voor de juiste prijs en het was ¤1,62 voor 6flessen van 1,5l. Deze waren eigen huismerk en komen van Colruyt ( Belgische winkel )
Maar de Makro heeft ook wel een goedkoop huismerkt ( aro ), dus als je er binnen kan is het wel de moeite waard om eens te kijken
vrijdag 24 februari 2012 om 10:17
Dat is wel goedkoop, maar naar belgie rijden loont voor mij niet, ook al woon ik in het zuiden
. Voorlopig houd ik het maar even bij de aldie en appie eigen merk, hopelijk komt er nog eens spa rood van euroshopper... En ik zal nog eens wat andere huismerken vergelijken, maar bedankt voor de info, en succes met je 15 kilo natuurlijk!

vrijdag 24 februari 2012 om 10:53
quote:sunfl0wers schreef op 24 februari 2012 @ 10:35:
@ Eefje, ik ben wel benieuwd wat je als maandbedrag aanhoudt?ik hou 60 euro per week aan als budget voor de boodschappen. Daar heb ik in principe nog een tientje extra bij voor nood, maar die gebruik ik liever niet. Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan 1 in de luiers.
@ Eefje, ik ben wel benieuwd wat je als maandbedrag aanhoudt?ik hou 60 euro per week aan als budget voor de boodschappen. Daar heb ik in principe nog een tientje extra bij voor nood, maar die gebruik ik liever niet. Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan 1 in de luiers.

vrijdag 24 februari 2012 om 10:59
Hier worden de belastingpapieren dit weekend ook ingevuld, wij krijgen geld terug vanwege de hypotheek. Dat komt nu goed uit omdat we net een nieuwe cv hebben gekocht. Een uitgave waar je droevig van wordt:-)
We hebben de afgelopen jaren gemerkt dat hoe eerder je papieren invuld, hoe sneller je het geld terugkrijgt.
We hebben de afgelopen jaren gemerkt dat hoe eerder je papieren invuld, hoe sneller je het geld terugkrijgt.
vrijdag 24 februari 2012 om 11:01
quote:Eefje1979 schreef op 24 februari 2012 @ 10:53:
[...]
ik hou 60 euro per week aan als budget voor de boodschappen. Daar heb ik in principe nog een tientje extra bij voor nood, maar die gebruik ik liever niet. Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan 1 in de luiers.knap als dat lukt.
[...]
ik hou 60 euro per week aan als budget voor de boodschappen. Daar heb ik in principe nog een tientje extra bij voor nood, maar die gebruik ik liever niet. Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen, waarvan 1 in de luiers.knap als dat lukt.
vrijdag 24 februari 2012 om 11:03
als wij naar Duitsland gaan maken we er een dagje uit van, gaan meestal rond een uur of 9 weg en zijn vaak om een uur of 22.00 weer thuis
we gaan niet heel vaak ik denk 1 keer in de 2 a 3 maanden
wat ook aan te bevelen is zijn de kaas schnitzels uit de vriezer. 4 stuks voor 1.89 daar heb je er hier maar 2 voor
we gaan niet heel vaak ik denk 1 keer in de 2 a 3 maanden
wat ook aan te bevelen is zijn de kaas schnitzels uit de vriezer. 4 stuks voor 1.89 daar heb je er hier maar 2 voor