Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:netteklerenstress schreef op 23 februari 2012 @ 17:26:

Je kan een proefverpakking M&Ms regelen als je m&m nederland liked op FBgedaan! en straks als ik de verpakking heb ga ik vind ik niet meer leuk aanklikken
Ooow dat "unliken" kun je meteen doen hoor, heb ik ook gedaan en toch de proefverpakking gekregen.

@ Soppie: https://www.facebook.com/ ... nd?sk=app_213723705336913
quote:sunfl0wers schreef op 23 februari 2012 @ 18:43:

Ooow dat "unliken" kun je meteen doen hoor, heb ik ook gedaan en toch de proefverpakking gekregen.

@ Soppie: https://www.facebook.com/ ... nd?sk=app_213723705336913Dank, hij is aangevraagd!
En hoeveel punten kan je nou maximaal per dag sparen op Yunomi?
Morgen eindelijk weer meer dan de ¤ 2,65 op mijn rekening.:-)

Gelukkig had ik nog wat contanten in mijn portemonnee en heb ik zojuist nog even lekker gevrekt bij Kruidvat:

bodylotion Kneipp + douchegel Therme = 2 voor prijs van 1 (alle combi's mogelijk), dus ipv 12,48 nu 6,25.

3x nivea gezichtsmaskers à 1,89 = 2+1 gratis, dus ipv 5,67 nu 3,78. En hierbij een nivea douchegel cadeau (twv 3,39).

In totaal ¤ 9,50 betaald voor bovenstaande, ¤ 11,52 voordeel. De bodylotion (Kneipp) en douchegel (Therme) gebruik ik weer voor cadeautjes volgende week. De gezichtsmaskers gebruik ik zelf. En de nivea douchegel was voor mij een verrassing, maar ik denk dat ik die zelf ook ga gebruiken.

Misschien ga ik morgen nog een keer drie maskertjes kopen voor 3,78: krijg ik weer een douchegel erbij. Die maskertjes vliegen er bij mij altijd doorheen en geef ik ook vaak cadeau bij douchegel in een leuk pakketje.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
quote:zeester65 schreef op 23 februari 2012 @ 12:24:

doortje87 spannend!!!!

net weer gevrekt 2 wasgels van neutral gehaald 1 betaald scheelt toch weer 3.69 baal wel dat ik alleen over neutral kan. want het blijft duur

. het is maar 250 ml

gelukkig gaan we binnenkort weer naar Denemarken daar betaal ik voor 750 ml 3.75 . moet ik wel meer meenemen dan vorig jaarZeester, waar was de aanbieding van Neutral als ik vragen mag? Mijn zoontje kan ook alleen tegen deze en zijn douchegel is ook weer bijna op.
via www.parfuminderen.nl kon je een bon printen en dan kreeg je het 2de artikel gratis. heb laatst heel veel bonnen geprint

heb net op hun site gekeken en ik kan de optie van die bon niet meer vinden dus ben bang dat die actie weer voorbij is
herstel je moet nu een test doen en dan kun je een bon printen actie duurt nog maar tot 29 februari

tip print meer bonnen uit,. scheelt echt een hoop geld. je mag 1 bon per keer inleveren. maar hier doen ze daar niet moeilijk over
Ik heb nog een optimelcode in de aanbieding!

Tevens gaan er bij een hele boel AH winkels een wijziging van het assortiment plaatsvinden. Heel veel bodylotions ed nu met 35% korting.

De ariel kussentjes (weet niet hoe ze anders heten) zijn bij de Jumbo altijd €4,50 per 16 stuks. Overal verder € 6,50.
@ Mamavanthijs, ik heb wel interesse in de Optimel code. Kan ik je mailen?

Bij ons zijn er bij de AH ook heel veel producten met 35 % korting.
sunflowers heb ook een code voor je je kunt mij mailen op strandje@live.nl
@ Zeester, bedankt ik heb je gemaild.
wehkamp heeft de luiers in de aanbieding en geen verzendkosten!
Hiltje ik werk zelf bij Etos en wat wij meestal doen met actiegeuren die overzijn is doorlaten lopen voor de actieprijs.

Sowieso is Lanvin wel vaker in de actie.

Ik kan anders wel kijken of wij hem nog hebben als je hem heeeeel graag wil hebben?
Grappige actie: Tijdens de voorjaarsvakantie t/m 4 maart, organiseert Safaripark Beekse Bergen de ‘Rastafari’. Bezoekers met eigen rastahaar of dreads krijgen gratis toegang tot het park. Het moet wel je eigen haar zijn, geen pruik. Check de site van Beekse Bergen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Zo, deel 5 alweer.. ik vrek weer vrolijk mee!

Vandaag 2 skipulleys gehaald bij de ANWB voor 5,- per stuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Kuzu schreef op 23 februari 2012 @ 20:43:

Hiltje ik werk zelf bij Etos en wat wij meestal doen met actiegeuren die overzijn is doorlaten lopen voor de actieprijs.

Sowieso is Lanvin wel vaker in de actie.

Ik kan anders wel kijken of wij hem nog hebben als je hem heeeeel graag wil hebben?Ja, zoiets dacht ik al. Ik heb meerdere winkels in de buurt dus het zal wel lukken.
Jeetje, deel 5 alweer! Wat leuk

Ik ben tot mijn grote spijt nog geen ervaren vrek en heb vooral een boodschappengat in mijn hand. Ik heb nu maar besloten een maand alle boodschappen uitgaven helemaal uitgeplozen in excel te gaan bijhouden om te kijken waar het gat zich bevindt. Hebben jullie dit weleens gedaan?

Zaterdag ga ik even bij onze oosterburen shoppen (drogist en supermarkt). Hebben jullie nog tips van dingen die ik echt niet mag overslaan?
Bij mij zit het supermarkt probleem echt in het met lekkere trek naar de supermarkt toegaan
Daar zit ook een deel van mijn probleem inderdaad Ik ben alleen heel benieuwd hoeveel van dat probleem daar vandaan komt en hoeveel van andere ''vreemde" uitgaven. Ben heel benieuwd.

Zat net trouwens even te speuren in de Duitse folders van de supermarkt en het valt me op dat spawater daar zoveel goedkoper is. Kost geen drol daar om spa rood te drinken, terwijl het hier niet echt goedkoop (ook niet heel duur hoor) te noemen is.
Hoeveel betaal je dan voor sparood?

Ik betaal voor eigen merk iets van ¤1,72 voor 6flessen, drink het echt me liters

Zo ik heb ook weer gevrekt (Action) :

3 microvezeldoekjes

Pakketje van 2 staalwol

2x dweil

8 flessen wasverzachter 1l

1 fles voor donkere was 1l (??)

5l motorolie

3 tandenborstels van colgate

200ml colgate tandpasta

3 x maandverband kleine verpakking ( om te proberen )

2 douchegels waarvan 1 van kneipp

1 shampoo

2 koekenpannen van 28cm

En dat voor net geen ¤50, in een Belgische winkel ben je het dubbel kwijt

En...volgens mij ben ik nog wat vergeten qua artikelen maar kijk het morgen na

Ga nog eens langs kruidvat voor de Oral B actie en mijn gratis bodymilk ophalen

Vrekken of niet?? Ben er nog niet over uit maar...ik ga op dieet mbv een diëtiste, die moet je natuurlijk ook betalen maar anderzijds spaar ik wel snoep en andere ongezonde snacks uit + een gezonder lichaam

Is dat ook niet een vorm van vrekken??
Heel goed armaris hoeveel kilo wil je graag kwijt? Of is het puur voor een nieuw eet patroon?

Hier kan ik deze week weinig vrekken met boodschappen. De oudste is ziek dus wil zo snel mogelijk de boodschappen binnen hebben dus de winkels worden de aldi en plus.

Wat leuk een rastafarie mijn zwager is een echte zal het hem zeggen

En een btje laat maar een nieuw topic heel leuk!!!
@flowerbombje: bij de oosterburen komt altijd mijn wasmiddel vandaag, van die grote dozen. Geen idee wat dat kost, want mijn ouders halen dat voor mij (zij wonen in de buurt van de oosterburen)
Wat zijn we weer lekker aan het vrekken allemaal zeg!

Mijn vrekkenhartje was ook weer blij vanmorgen, ik heb namelijk nog een bon liggen om een streepjescode van Kleenex balsem fresh mee op te sturen, een geld terug actie. De Kruidvat aanbieding van vandaag is Kleenex 1+1 gratis en ik wacht al een paar weken op een 1+1 gratis actie van Kleenex om te combineren, en nu kan dat dus! Als het goed is heb ik dus vanmiddag 2x gratis Kleenex!

Die bon is trouwens ook nog te googelen hoor, mocht iemand nog niet aan die geld terug actie mee hebben gedaan en er ook gebruik van wil maken!
in duitsland moet je wel statiegeld betalen voor de plastic flessen. vind ik een nadeel

wij kopen er heel veel. brandnetel en venkelthee. wcpapier en keukenpapier, potten groenten zo kan ik nog wel even door gaan hahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven