Wat is normaal?
dinsdag 11 september 2012 om 14:29
Ik heb net een huis gekocht wel samen.
Ik maak me wat zorgen over wat ik per maand over hou.
Als alle vaste lasten zijn betaald, hypotheek, gas, water en licht, telefoon, internet en schuld (van vorig huis vriend, met verlies verkocht), boodschappen, benzine en onderhoud dieren zit er ook bij in, houden we een kleine 900 euro over, waarvan we dan 500 sparen. Wel ieder op een eigen rekening.
Ik houd dan ongeveer 230 euro over en mijn vriend 130 euro. Dit is voor leuke dingen en kleding en sport o.i.d.
Is dit redelijk normaal of onder de grens?
Ik maak me wat zorgen over wat ik per maand over hou.
Als alle vaste lasten zijn betaald, hypotheek, gas, water en licht, telefoon, internet en schuld (van vorig huis vriend, met verlies verkocht), boodschappen, benzine en onderhoud dieren zit er ook bij in, houden we een kleine 900 euro over, waarvan we dan 500 sparen. Wel ieder op een eigen rekening.
Ik houd dan ongeveer 230 euro over en mijn vriend 130 euro. Dit is voor leuke dingen en kleding en sport o.i.d.
Is dit redelijk normaal of onder de grens?
woensdag 12 september 2012 om 11:43
woensdag 12 september 2012 om 18:06
Ik denk dat wij ook zo'n 900 euro per maand hebben.
Daar moet dan van betaald worden:
- de extra's (uit eten, vakantie, dagje weg enzo)
- kleding
- sparen
- reiskosten
- telefoon
- krant, tijdschriften
Kosten bij ons gaan dalijk wel omhoog denk ik met een baby. Maar ik vind niet dat wij iets te klagen hebben.
Daar moet dan van betaald worden:
- de extra's (uit eten, vakantie, dagje weg enzo)
- kleding
- sparen
- reiskosten
- telefoon
- krant, tijdschriften
Kosten bij ons gaan dalijk wel omhoog denk ik met een baby. Maar ik vind niet dat wij iets te klagen hebben.