Geld & Recht alle pijlers

Webwinkel

16-09-2013 18:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik maak voor mijn hobby armbandjes en wil ze graag verkopen. Nu gaat het redelijk via-via, maar ik wilde graag alles online gooien zodat mensen contact met me kunnen opnemen en ze dan kunnen bestellen. Dus ik wil een normale website maken met foto's en prijzen erbij. Maar geen webwinkel dat je ze online kunt bestellen en dat ze dan ook betaald kunnen worden, en soort zalando zeg maar.

Maar nu mijn vraag. Mag dit? Of moet je dan perse geregistreerd staan als bedrijf?
De kans dat iemand van de belasting iets bij je bestelt, om je erbij te lappen is niet zo groot.

Grotere kans, dat in je vriendenkring iemand je een keer een hak zet.

Maar de tip om gewoon via facebook te beginnen, is een goeie hoor. Kost niks, en je hebt veel ruimte voor foto's.
quote:marvdw schreef op 16 september 2013 @ 19:46:

[...]

Ik neem mezelf zeer serieus. Ander kom ik niet met deze vraag. Maar je snapt denk niet wat ik bedoel. Ik heb deze hobby nog niet zo lang en het is gewoon te duur om er een bedrijf mee te beginnen. Maar als je geen zin hebt om me te helpen. Reageer dan gewoon niet. Ik heb daar namelijk niks aan.Als je niet naar de antwoorden wilt luisteren open dan geen topic
ik heb zelf een website gemaakt via wix.com

is gratis, en makkelijk zonder kennis van het bouwen van sites

er staan templates van voorbeeldsites op die je kan gebruiken en aanpassen zodat je niet vanaf 0 een hele site in elkaar hoeft te zetten. er staat onderaan op de pagina wel vermeld dat de website is gemaakt via wix, maar verder heb je er geen "last van"

belasting / kvk etc.... geen idee, geen verstand van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven