Geld & Recht alle pijlers

woonruimteverdeling zuid hollandse eilanden

27-04-2011 13:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, excuus alvast voor dit typen maar mijn enter toets doet het even niet dus ik typ alles aan elkaar. Heb me ingeschreven bij deze woningstichting en vroeg me af wanneer je kans maakt op een huis, weet dat het in Rotterdam lang kan duren dus ben benieuwd naar jullie ervaringen met de zuid hollandse eilanden, in het bijzonder in spijkenisse en een eensgezinswoning, hoelang duurde het?
Spijkenisse is toch geen Zuid-Hollandse eilanden? Dan moet je nog een stukje naar beneden volgens mij. Of is het de naam van een woningstichting?
1 check de website van je woningbouw, daar kan je vaak de wachttijden en slaagkans berekenen

2 vaak is het n beetje geluk hebben!
https://www.swze.nl/menu/verantwoording/

Kan je zien hoelang iedereen ingeschreven stond voordat ze een huis kregen.

Zonder urgentie ed volgens mij gemiddeld 3/4 jaar of je dan een huis hebt vraag ik me af. App. gaat toch iets sneller omdat daar meer verloop zit.
Op goeree-overflakkee heb je meerdere woningbouwcorporaties, oa Stichting Samen Sterk (is Sommelsdijk, Achthuizen en Den Bommel), Woongoed Flakkee (Middelharnis, Oude-Tonge, Nieuwe-Tonge), Goedereede. Bij allen is de wachttijd ongeveer 2 jaar, afhankelijk van je situatie wat langer of korter.

Wil je graag in Rotterdam wonen? Dan kan je ook eens kijken op www.wonenmetactys.nl Zij verhuren woningen in en rond Rotterdam (Schiedam, Hoogvliet) vanaf 500 euro voor een 3 kamer-appartement (Schiedam of IJsselmonde).
De wachttijden op flakkee zijn veel langer dan 2 jaar hoor

Middelharnis/sommelsdijk duurt 6 jaar voor je aan de beurt ben
Nee hoor, kan uit zeer betrouwbare bron zeggen dat de wachttijd ongeveer 2 jaar is. Tenzij je natuurlijk specifieke wensen hebt als bijv. maar 1 straat..
Spijkenisse heeft honderden leegstaande huizen... Daar heb je zo een woning

Spijkenisse ligt op voorne putten, naast Goeree. En is dus ook een van de zuid Hollandse eilanden.
Valt nog mee! Hier is de wachttijd zo rond de 14 jaar voor een eensgezinswoning ( midden Nederland). Mijn ex heeft met een wachttijd van 8,5 jaar een grotere flat kunnen krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven