woonruimteverdeling zuid hollandse eilanden
woensdag 27 april 2011 om 13:53
Hoi dames, excuus alvast voor dit typen maar mijn enter toets doet het even niet dus ik typ alles aan elkaar. Heb me ingeschreven bij deze woningstichting en vroeg me af wanneer je kans maakt op een huis, weet dat het in Rotterdam lang kan duren dus ben benieuwd naar jullie ervaringen met de zuid hollandse eilanden, in het bijzonder in spijkenisse en een eensgezinswoning, hoelang duurde het?
woensdag 27 april 2011 om 14:02
https://www.swze.nl/menu/verantwoording/
Kan je zien hoelang iedereen ingeschreven stond voordat ze een huis kregen.
Zonder urgentie ed volgens mij gemiddeld 3/4 jaar of je dan een huis hebt vraag ik me af. App. gaat toch iets sneller omdat daar meer verloop zit.
Kan je zien hoelang iedereen ingeschreven stond voordat ze een huis kregen.
Zonder urgentie ed volgens mij gemiddeld 3/4 jaar of je dan een huis hebt vraag ik me af. App. gaat toch iets sneller omdat daar meer verloop zit.
woensdag 27 april 2011 om 14:35
Op goeree-overflakkee heb je meerdere woningbouwcorporaties, oa Stichting Samen Sterk (is Sommelsdijk, Achthuizen en Den Bommel), Woongoed Flakkee (Middelharnis, Oude-Tonge, Nieuwe-Tonge), Goedereede. Bij allen is de wachttijd ongeveer 2 jaar, afhankelijk van je situatie wat langer of korter.
Wil je graag in Rotterdam wonen? Dan kan je ook eens kijken op www.wonenmetactys.nl Zij verhuren woningen in en rond Rotterdam (Schiedam, Hoogvliet) vanaf 500 euro voor een 3 kamer-appartement (Schiedam of IJsselmonde).
Wil je graag in Rotterdam wonen? Dan kan je ook eens kijken op www.wonenmetactys.nl Zij verhuren woningen in en rond Rotterdam (Schiedam, Hoogvliet) vanaf 500 euro voor een 3 kamer-appartement (Schiedam of IJsselmonde).