Zalando
zaterdag 23 maart 2013 om 17:52
Ik had laatst bij Zalando een bestelling (3 artikelen) van boven de 50 euro en een kortingscode gebruikt. Jurkje was iets te klein, dus die wilde ik ruilen. Moest ik jurkje dus terugsturen en een nieuwe bestellen. Omdat de nieuwe bestelling lager dan 50 euro was verviel mijn kortingscode ook weer en kreeg ik dus een tientje minder teruggestort. Dit terwijl ik exact hetzelfde jurktje had gekocht!
Ik vond het zo klantonvriendelijk dat je niet gewoon kon ruilen, maar terugsturen en nieuwe bestelling doen. En weken wachten voordat het bedrag (minus korting) terug was gestort.
Ik vond het zo klantonvriendelijk dat je niet gewoon kon ruilen, maar terugsturen en nieuwe bestelling doen. En weken wachten voordat het bedrag (minus korting) terug was gestort.
zaterdag 23 maart 2013 om 18:44
quote:Tuorrebout schreef op 23 maart 2013 @ 18:09:
Euh zalando is over het algemeen duurder dan de winkel/webshop van het merk zelf. Laatst vergeleken en er zat ruim 10 euro verschil in de jasjes van expresso en zalandoMaar als je 5 euro verzendkosten moet betalen, twee maten besteld en zelf het retouren moet bestellen á 6,75 kan het al snel uit. Zeker als je meerdere items van verschillende merken tegelijk besteld.
Euh zalando is over het algemeen duurder dan de winkel/webshop van het merk zelf. Laatst vergeleken en er zat ruim 10 euro verschil in de jasjes van expresso en zalandoMaar als je 5 euro verzendkosten moet betalen, twee maten besteld en zelf het retouren moet bestellen á 6,75 kan het al snel uit. Zeker als je meerdere items van verschillende merken tegelijk besteld.
zaterdag 23 maart 2013 om 20:50