Gezondheid alle pijlers

'Hompje vlees' uit vagina

11-08-2013 01:48 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen,

Sinds ongeveer een halfjaartje hangt er een soort van hompje/stukje vlees uit mijn vagina. Het kwam er nadat ik voor de 1ste keer seks had gehad. De eerste keer ging moeizaam want mijn vagina is blijkbaar heel heel erg klein (?), na lang proberen lukte het toch maar ik bloedde veel en het was redelijk pijnlijk. Daardoor dat ik dacht dat er vanbinnen misschien iets gescheurd was en er daardoor nu uithangt? Een tampon inbrengen lukt niet want zelfs dat doet al pijn (voor dat het 'hompje' er hing ook al). En als ik aan het stukje vlees kom is het redelijk gevoelig, ik krijg er een onprettig gevoel bij. Nu vroeg ik mij af is dit gewoon normaal en is het mij gewoon nooit opgevallen of is dit toch iets waar ik me zorgen over moet maken..? Ik voel me er erg ongemakkelijk bij en wil liever niet naar de dokter.. :(
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2013 12:06
Reden: trollhunten
% gewijzigd
Het zou een baarmoederverzakking kunnen zijn. Ik zou als ik jou was toch zeker naar de dokter gaan. De dokter is dit soort dingen gewend hoor, daar zijn ze voor!
quote:MocyMoos schreef op 11 augustus 2013 @ 01:51:

Is het niet een hompje verzinsel?Ik zie niet in waarom ik zoiets zou verzinnen.. ?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2013 12:05
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2013 12:05
% gewijzigd
Hoi TO, ik zou langs de huisarts gaan. Misschien kan je op internet zoeken op 'septum'' of te wel tussenschot.
No one can make you feel inferior without your consent. - Eleanor Roosevelt
Ieuw niet normaal
quote:MocyMoos schreef op 11 augustus 2013 @ 01:55:

[...]

Nee ik ook niet. Maar vind het typisch dat je hier speciaal komt om dat als eerste te posten.Precies, ipv al 5 maanden geleden naar de huisarts zijn gegaan als je er zo mee zit/zorgen over maakt. *afwachten zou ik wellicht ook even* als het niet vanzelf weggaat.
Neem net een blokje kaas....schuift kaas weg
Zonde om naar de huisarts te brengen. Het wordt volgende week weer mooi weer. Op de bbq ermee!!
quote:matroesjka_ schreef op 11 augustus 2013 @ 02:25:

Zonde om naar de huisarts te brengen. Het wordt volgende week weer mooi weer. Op de bbq ermee!!och hemel
Poliep? Vleesboom?

Maak es een foto, dan doen we "raad het plaatje"
Kan het je schaamlip zijn, dat die wat ontstoken is?

Ja meer kan je zonder plaatje achter een pc niet weten. Ik zou echt even naar je huisarts gaan. En als je dat echt niet durft, maar even geen seks hebben en het met rust laten. Goed met water blijven schoonmaken.

Heb je goed contact met je moeder? (als die er natuurlijk is)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn nichtje had dit. Was een stukje wildvlees en het was een vrij kleine ingreep om het weg te halen. De seks (en tampons etc.) ging daarna een stuk makkelijker . Gewoon ff langs de dokter gaan.
quote:MocyMoos schreef op 11 augustus 2013 @ 01:55:

[...]

Nee ik ook niet. Maar vind het typisch dat je hier speciaal komt om dat als eerste te posten.Wie bepaalt toch wat je als eerste moet posten?? Ik vind dat trollhunten normaal al verwerpeljk, maar hier van een bijzonder laag niveau.
Gewoon naar de dokter pumpkin, die kijkt hier echt niet van op. Achteraf zal je blij zijn.
Ik kan niet zoeken want ik zit op m'n mobiel maar volgens mij is hier eerder een topic over geweest. En... Daar werd tenminste wel normaal op gereageerd. Pfff je zou er maar mee zitten als jonge meid en dan zulke reactie krijgen!

Meid, maak even een afspraak bij jouw huisarts,waarschijnlijk is het iets onschuldigs. Als het minder onschuldig is, is het natuurlijk noodzaak om er snel bij te zijn dus niet meer wachten, gewoon even naar laten kijken!

Dikke knuffel
Ik denk dat het een stukje hymenaalring (maagdenvlies) is dat ik gescheurd en nu naar buiten hangt. Als je er even mee naar de huisarts gaat, kan hij het verdoven en wegknippen. Niks om voor te schamen! Je vagina zal niet snel te klein zijn.
Ben je ooit bevallen? Het kan ook wild vlees zijn of littekenweefsel van de hechtingen.
Ik kan me daar niets bij voorstellen...een hompje vlees??

Zou je een foto kunnen maken ?
Toch even naar de huisarts, daar is hij/zij voor!
quote:vogelbekdiertje schreef op 11 augustus 2013 @ 08:04:

Ben je ooit bevallen? Het kan ook wild vlees zijn of littekenweefsel van de hechtingen.Ze heeft pas sinds een half jaar seks
Na de eerste keer sex, hmz.

Stukje maagdenvlies blijven hangen?

Vreemd verhaal eigenlijk
quote:lilyofthevalley schreef op 11 augustus 2013 @ 07:46:

[...]

Wie bepaalt toch wat je als eerste moet posten?? Ik vind dat trollhunten normaal al verwerpeljk, maar hier van een bijzonder laag niveau.

Inderdaad. Ik zat me ook al te ergeren bij het lezen.

Naar de dokter. Ik kan me voorstellen dat je over die drempel moet op die leeftijd maar gewoon gaan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven