Gezondheid alle pijlers

´snor´

20-07-2010 22:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal maanden heb ik een soort van bruine verkleuring boven mijn bovenlip. Het zijn geen donkere haartjes, het zit echt op of in mijn huid. In eerste instantie dacht ik dat ik zwanger was, maar dit bleek niet het geval. Ik heb geen idee hoe ik er aan kom, maar belangrijker nog: hoe kom ik er van af? Iemand tips?
Ik heb het ook wanneer ik in de zon heb gezeten.

Sunblock wil misschien wel helpen.

Verder doe je er weinig tegen, het trekt vanzelf wel weer weg.
Nee het gaat niet meer over, er is hier ook al een ander topic over, weet even de titel niet.
missschien kleine pigmentvlekjes?
Vriendin van me heeft het ook behoorlijk erg.

Boven haar wenkbrauwen/op haar voorhoofd en op haar bovenlip, inderdaad een soort van snor.

Ik denk dat het bij haar van het vele zonnebanken komt, ze is zomer en winter altijd súper mooi bruin.

Ik ben lillek wit maar zie die bruine vlekken ook niet zitten dus dan maar wit.

Ben je een zonnebank liefhebber?
Ja, dit is een pigmentsnor. Uit de zon blijven!
Google maar even op melasma. Insmeren en uit de zon blijven.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Slik je de pil? Ik heb er geen last meer van sinds ik de pil niet meer slik ( en niet meer zwanger ben, toen was het nog een tikkie erger)
Dank voor jullie snelle reacties. Ik ga nooit onder de zonnebank: heb ooit een melanoom gehad en de dokter heeft me dit verboden. Verder zit ik ook niet veel in de zon. Had dit in de winter ook al. En ik slik al jaren geen pil meer. Ik zal ff googelen op melasma.
Een stuk onder dit topic staat het topic pigmentvlekken op bovenlip, dat gaat ook over dit probleem. En daar staan tips en wat sommigen geprobeerd hebben om ervan af te komen. Conclusie; je komt er eigenlijk niet meer vanaf. Bij sommigen gaat het vanzelf over, de lucky bastards.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven