21 & grijs
dinsdag 12 juli 2016 om 21:21
Hallo. Ik ben 21 jaar en heb sinds enkele maanden een aantal (stuk of 10, en het worden er steeds meer) grijze haren. Shocking!
Mijn ouders waren ook erg jong, een jaar of 24 (mama verfde haar haren altijd dus het kan zo zijn dat zij ook al eerder grijs was). Nu weet ik dat het genetisch bepaald is. Daarnaast heb ik ook wel een stressvolle periode achter de rug. Alleen, ik ken werkelijk niemand die zo jong als ik is en al grijs is.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ook zo jong grijs zijn geworden of dat ik echt uitzonderlijk ben.
Mijn ouders waren ook erg jong, een jaar of 24 (mama verfde haar haren altijd dus het kan zo zijn dat zij ook al eerder grijs was). Nu weet ik dat het genetisch bepaald is. Daarnaast heb ik ook wel een stressvolle periode achter de rug. Alleen, ik ken werkelijk niemand die zo jong als ik is en al grijs is.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ook zo jong grijs zijn geworden of dat ik echt uitzonderlijk ben.
woensdag 13 juli 2016 om 11:30
Ik heb ze vanaf 18, begon 'onderop' (dus er viel ander haar overheen). Nu ben ik 30 en zijn ze niet meer te verstoppen, maar dat doe ik ook niet. De rest van mijn haar is egaal donkerbruin dus ik vind het wel leuk, het breekt een beetje. Af en toe begint een kapper te miauwen over verf dit en dekking dat, maar no way, ik vind het juist wel tof.