Gezondheid alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee?

04-08-2014 10:27 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Nieuwe week, en na het weekend waarin ik mezelf op foto's van een leuk feestje terug zag is de maat vol. Ik ben te dik, ik voel me te dik, en ik wil heel graag afvallen.

Ben 6 jr geleden aangekomen door kortstondig medicijngebruik, en het lukt me niet om alleen af te vallen.

Ik begin vol goede moed met bewegen, maar na een week, hooguit 2 is m'n smoothies en wandel enthousiasme over.

Ik ben ook geen snoeper of secret eater, ik denk alleen dat ik verkeerd eet, misschien zelfs te weinig, en ik heb een zittend beroep, waarin ik nauwelijks beweeg.

Ik ben 108 kilo, veel te zwaar dus, en de kracht kwijt hier aan te werken. Wel willen, maar niet doen. Heb de befaamde schop onder m'n billen nodig.

Wie is ook te zwaar en heeft zin om met me mee te doen, kunnen we samen afvallen en elkaar ondersteunen als de moed weer eens weg is :-)

Misschien bestaan deze topics ook al, maar ik ben hier nog niet zo lang actief.

Bedankt alvast en hoop de reacties tegemoet te zien!

En dan hopelijk ook leuke reacties, en niet dubbelzinnig en gemeen, daar barst het hier van heb ik wel gezien, zou ik jammer vinden.

Als zwaarder persoon krijg je onterecht al genoeg gemene reacties naar je hoofd.
Hoi Blossom,

Wat eet je nu zoal op een dag? Je zegt dat je denkt dat je verkeerd eet, wat bedoel je daar precies mee?

Verder wens ik je heel veel succes met het afvallen. Zelf wil ik ook wat kilo's kwijt en schrijf mee in het Gezonder, strakker, fitter topic.
Heel veel succes! Soms wordt er wel eens gemeen gereageerd op topics en topicstellers, maar nog veel vaker is dit forum een bron van goed advies en support.
Ik denk dat het met de reacties wel mee zal vallen hoor . Goed dat je wil beginnen! Een groep kan daar ontzettend goed mee helpen. Ik zou best mee willen schrijven, maar ik heb nog maar 6.5 van de 20 te gaan.

Er lopen idd ook een boel topics over dit onderwerp. Je zou je ook daar kunnen aanmelden.

Succes!
Ik doe graag met je mee. Ik ben zo'n 35 kilo te zwaar en natuurlijk ben ik mij hier bewust van maar toen ik mijzelf gisteren zag in het raam van de tuindeur kwam het ineens hard aan.
100+ en 100- We gaan weer verder!
Hoi

Ik wil wel met je meedoen. Wil er ook 25 vanaf. Ben 8 weken geleden bevallen en dit zit er nog aan (niet allemaal van de zwangerschap). Ben in 2007 al een keer 30 kilo afgevallen. Dat heb ik goed eraf kunnen houden. Maar ja gestopt met roken...+10 en voor de derde keer zwanger dus nu moet ik weer opnieuw beginnen.
Ik doe ook mee! Veels te zwaar na de geboorte van mijn zoontje erger geworden ben het zat! Wil leuk.met hem op de foto kunnen zonder me dood te ergeren aan mijn gewicht!
Life is like an hourglass glued to the table.
O ja heb een keizersnee gehad dus mocht 6 weken niks doen. Ben nu elke dag met de kinderwagen een uur aan t lopen (tempo zo'n 6 km per uur) en wil aan 30 day shred beginnen maar moet even kijken of ik dat al kan met mijn buikspieren.
Same here!

Voor een gezond bmi zou ik 17 kg af moeten vallen

Ben onlangs verhuisd en met deze nieuwe start zou ik hier heel graag mee willen beginnen.
Hartstikke goed dames!

ik doe niet met jullie mee, want ik hoef niet af te vallen, maar ik vind het wel heel knap dat jullie ervoor gaan.

Doel: een prettiger en gezonder leven.

Ik wens jullie heel veel doorzettingsvermogen, kracht, sterkte en natuurlijk een mooi resultaat!
Cupcakegirl wat is een 30dayshred??
Bedankt voor de reacties,

Volgens mij hebben we nu 4 dames die willen afvallen.

Bedankt Ephina, maar ik denk dat ik toch met een nieuw clubje wil beginnen ipv de dames die al zijn afgevallen. Wat uiteraard super super knap is! Echt goed van je!

Ik wacht de reacties nog even af, misschien kunnen we samen een plan van aanpak maken:-)
30 day shred is een fitnessprogramma dat 30 dagen duurt. Je kunt op youyube de filmpjes vinden. Je doet 10 dagen level 1, 10 dagen level 2 en 10 dagen level 3.
Wanneer wil je de 25 kwijt zijn? Binnen 3 maanden, 6 maanden, een jaar?

Ik moet 35 kilo kwijt voor een gezond BMI en ga na de vakantie starten, wellicht schrijf ik dan ook wel mee.

Ik wil WW gaan doen, online gewoon en minimaal 3 keer per week gaan sporten. Dat moet een gewoonte gaan worden, een levensstijl. Ik moet het gewoon leuk gaan vinden.

Ik kan nu wel gaan beginnen, maar ik ben nog even een struisvogel.
Ik wil ook meeschrijven!

In 2008/2009 veel afgevallen.

Helaas na een huilbaby, familie stress, overlijden van mijn zwager en een dierbare vriendin; buikoperatie waarbij ik zes weken niets kon/mocht doen (nu weer mijn conditie aan het opbouwen) alles er weer aan.... (ben een emotionele eter).
@blossom inderdaad even afwachten vooor.meer en dan samen brainstormen

@cupcakegirl ziet er goed uit die 30dayshred en makkelijk thuis te doe, sportschool is.moeilijk.ivm.met de kleine man maar dit kan ik zo doen als hij in bed ligt!
Ik wil ook graag met jullie meedoen.

Door medicijngebruik ben ik weer aangekomen en ik was al niet de dunste, dus maar weer een nieuwe poging gaan ondernemen om de kilo's er toch af te krijgen. Samen met een groepje werkt vast stimulerender dan alleen
De vorige keer ben ik 30 kilo afgevallen in 10 maanden.

Wil eigenlijk voor 1 april ze kwijt zijn. Ik heb de vorige keer erbij gesport in de sportschool. Dat is nu niet haalbaar met 3 kinderen waarvan de twee oudste (10 en 7) elke avond van de week clubjes hebben (om en om). Dus vandaar dat ik thuis aan de slag ga en veel ga wandelen.
En ik moet mijn bloed opnieuw laten prikken, want ik ben teee jaar tijd na het stoppen met roken zoveel aangekomen en de dokter vond dat te veel en mijn schildklier bleek te langzaam te zijn, maar ik moest nog een keer een maand later prikken.

Dat was 6 maanden geleden...

Ik moet nog prikken.

Dat wil ik dus wel doen voor de vakantie nog,
Ik weet trouwens wel zeker dat ik verkeerd eet. Niet qua snoepen ofzo, maar ik eet juist veel te weinig en dan misschien weer de verkeerde dingen.
quote:Zusenzoo schreef op 04 augustus 2014 @ 11:05:

Wanneer wil je de 25 kwijt zijn? Binnen 3 maanden, 6 maanden, een jaar?

Ik moet 35 kilo kwijt voor een gezond BMI en ga na de vakantie starten, wellicht schrijf ik dan ook wel mee.

Ik wil WW gaan doen, online gewoon en minimaal 3 keer per week gaan sporten. Dat moet een gewoonte gaan worden, een levensstijl. Ik moet het gewoon leuk gaan vinden.

Ik kan nu wel gaan beginnen, maar ik ben nog even een struisvogel.

Ik heb eigenlijk het streven om ongeveer een kilo per week af te vallen.

En je hebt gelijk. Het moet ook een levensstijl worden, echter is dat iets wat me maar niet lukt, ik hoop dat het lukt als we hier elkaar kunnen steunen, dan is het ook leuk om het te delen als je afgevallen bent.

Wie doet vanavond mee met een uur flink wandelen?

Afzonderlijk van elkaar, maar dan is het eerste begin gemaakt :-)
Cupcake, ik heb ook twee jongens met sport, dus sowieso drie avonden van de week lastig sporten en de zaterdag.

Ik ben alleen woensdag vrij, dus maandagavond, woensdagochtend en dan zondag. De rest doe ik dan thuis of ik ga wandelen.
Knap hoor cupcakegirl: 30 kilo in 10 maanden!
quote:Zusenzoo schreef op 04 augustus 2014 @ 11:10:

En ik moet mijn bloed opnieuw laten prikken, want ik ben teee jaar tijd na het stoppen met roken zoveel aangekomen en de dokter vond dat te veel en mijn schildklier bleek te langzaam te zijn, maar ik moest nog een keer een maand later prikken.

Dat was 6 maanden geleden...

Ik moet nog prikken.

Dat wil ik dus wel doen voor de vakantie nog,Ik ben ook getest op mijn schikdklier. Hier was niks mee aan de hand, ben benieuwd naar je uitslag, alstijd goed om dit te laten testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven