28 dagen ongesteld
zondag 3 november 2013 om 11:19
Goedemorgen,
Wie herkent dit?
Ik heb 1 jaar geleden een miskraam gehad en sinds dien is alles ontregelt
De ene ongesteldheids periode ben ik 10 dagen te laat dan weer op tijd en sinds 2 maanden ben ik het langer.
Vorige periode 2 weken en nu ben ik al 28 dagen ongesteld,
Wie herkent dit of heeft dit ook mee gemaakt
Wie herkent dit?
Ik heb 1 jaar geleden een miskraam gehad en sinds dien is alles ontregelt
De ene ongesteldheids periode ben ik 10 dagen te laat dan weer op tijd en sinds 2 maanden ben ik het langer.
Vorige periode 2 weken en nu ben ik al 28 dagen ongesteld,
Wie herkent dit of heeft dit ook mee gemaakt
zondag 3 november 2013 om 11:33
ben eerst al naar de huisarts geweest omdat ik steeds te laat ongesteld werd(kinderwens) en hij gaf aan was niets vreemds
Vorige week weer bij de huisarts geweest toen ik 3 weken ongesteld was,vond hij ook niets vreems aan,nu zijn we 4 weken ongesteld maar durf niet weer terug naar hem toe.heb het idee dat hij het zeuren vind
Vorige week weer bij de huisarts geweest toen ik 3 weken ongesteld was,vond hij ook niets vreems aan,nu zijn we 4 weken ongesteld maar durf niet weer terug naar hem toe.heb het idee dat hij het zeuren vind

zondag 3 november 2013 om 11:50
Na mijn laatste miskraam bleef ik ook een maand bloeden, Cytotec gekregen (een soort pil) kuur van 10 dagen, daarna ongesteld geworden maar bleef maar bloeden. Op de echo niets te zien maar heb geëist dat ik een hysteroscopie kreeg (onderzoek baarmoeder) en daar bleek restweefsel te zitten... Dus ik zou me als ik jou was zeker laten onderzoeken!

zondag 3 november 2013 om 12:06
Vraag een verwijzing naar de gynaecoloog. Zonder verwijzing moet je alles betalen. Waarom neem je je partner niet mee naar de huisarts als je bang bent dat hij je weer met een kluitje in het riet stuurt?
Je mag best wat meer voor jezelf opkomen en echt dringend om een verwijzing vragen.
Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.
Je mag best wat meer voor jezelf opkomen en echt dringend om een verwijzing vragen.
Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.
zondag 3 november 2013 om 15:11
quote:single-lady schreef op 03 november 2013 @ 12:06:
Vraag een verwijzing naar de gynaecoloog. Zonder verwijzing moet je alles betalen. Waarom neem je je partner niet mee naar de huisarts als je bang bent dat hij je weer met een kluitje in het riet stuurt?
Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.Mijn ervaring is dat jouw eerste stelling niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook zonder verwijzing bij gyn gewewest, en verzekering heeft dat gewoon gedekt, huisarts zag geen noodzaak, die was er wel degelijk. Dus gewoon morgen evenbellen met gyn en met je verzekeraar.
Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.Mijn ervaring is dat jouw eerste stelling niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook zonder verwijzing bij gyn gewewest, en verzekering heeft dat gewoon gedekt, huisarts zag geen noodzaak, die was er wel degelijk. Dus gewoon morgen evenbellen met gyn en met je verzekeraar.
zondag 3 november 2013 om 17:42
Wat vervelend dat het zo onregelmatig is nu... Ik heb het ook gehad en toen moest ik 1 maand de pil slikken om de boel weer op regel te krijgen en daarna was het op orde.
Volgens mij heb ik ook gewoon een afspraak met de gyn gemaakt zonder tussenkomst van de huisarts.
Volgens mij heb ik ook gewoon een afspraak met de gyn gemaakt zonder tussenkomst van de huisarts.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 4 november 2013 om 13:58