Gezondheid alle pijlers

28 dagen ongesteld

03-11-2013 11:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wie herkent dit?

Ik heb 1 jaar geleden een miskraam gehad en sinds dien is alles ontregelt

De ene ongesteldheids periode ben ik 10 dagen te laat dan weer op tijd en sinds 2 maanden ben ik het langer.

Vorige periode 2 weken en nu ben ik al 28 dagen ongesteld,

Wie herkent dit of heeft dit ook mee gemaakt
Tijd voor de dokter, is er wel gecontroleerd of de miskraam helemaal uit je lichaam was?
ben eerst al naar de huisarts geweest omdat ik steeds te laat ongesteld werd(kinderwens) en hij gaf aan was niets vreemds

Vorige week weer bij de huisarts geweest toen ik 3 weken ongesteld was,vond hij ook niets vreems aan,nu zijn we 4 weken ongesteld maar durf niet weer terug naar hem toe.heb het idee dat hij het zeuren vind
Was het voor de miskraam wel helemaal regelmatig? Het lijkt mij inderdaad niet kloppen dus ik zou toch naar de dokter gaan hiermee.
Hmm, is er wel gecontroleerd na de miskraam of inderdaad alles weer 'schoon' was vanbinnen?
ja voor de miskraam had ik een cyclus van 28 dagen en 5 dagen ongesteld
ja na de miskraam naar de verloskundige geweest en alles was schoon.konden een poging doen om weer zwanger te worden,maar zo lukt dit nooit
Ik zou morgen even contact opnemen met de gyn. Wellicht dat je zonder doorverwijzing van je huisarts mag komen? Zo onregelmatig ebn lang ongesteld lijkt me niet gezond.
Wat Gizz zegt lijkt me dan verstandig! Sla dan die huisarts maar gewoon over :-)
dat was ok onze vraag eigenlijk of je ook naar een gyn. kon gaan zonder verwijsbrief,vinden dit ook ongezond

en ik ben nu 28 dagen ongesteld,maar zo veel dat ik ook niet verwacht dat het snel stopt
Na mijn laatste miskraam bleef ik ook een maand bloeden, Cytotec gekregen (een soort pil) kuur van 10 dagen, daarna ongesteld geworden maar bleef maar bloeden. Op de echo niets te zien maar heb geëist dat ik een hysteroscopie kreeg (onderzoek baarmoeder) en daar bleek restweefsel te zitten... Dus ik zou me als ik jou was zeker laten onderzoeken!
ga kijken of ik toch terecht kan zonder verwijsbrief
Vraag een verwijzing naar de gynaecoloog. Zonder verwijzing moet je alles betalen. Waarom neem je je partner niet mee naar de huisarts als je bang bent dat hij je weer met een kluitje in het riet stuurt?

Je mag best wat meer voor jezelf opkomen en echt dringend om een verwijzing vragen.

Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.
quote:single-lady schreef op 03 november 2013 @ 12:06:

Vraag een verwijzing naar de gynaecoloog. Zonder verwijzing moet je alles betalen. Waarom neem je je partner niet mee naar de huisarts als je bang bent dat hij je weer met een kluitje in het riet stuurt?

Je mag best wat meer voor jezelf opkomen en echt dringend om een verwijzing vragen.

Je verloskundige kan niet goed beoordelen of je baarmoeder schoon is na een miskraam.Mijn ervaring is dat jouw eerste stelling niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook zonder verwijzing bij gyn gewewest, en verzekering heeft dat gewoon gedekt, huisarts zag geen noodzaak, die was er wel degelijk. Dus gewoon morgen evenbellen met gyn en met je verzekeraar.
Wat vervelend dat het zo onregelmatig is nu... Ik heb het ook gehad en toen moest ik 1 maand de pil slikken om de boel weer op regel te krijgen en daarna was het op orde.

Volgens mij heb ik ook gewoon een afspraak met de gyn gemaakt zonder tussenkomst van de huisarts.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
ik heb vandaag de huisarts gebelt,geen verwijs brief gekregen en ook kan ik niet terecht bij de gyn. zonder verwijsbrief,heb nu medicijnen gekregen om het te stoppen.

Maar tja wanneer word ik dan nu weer ongesteld is een verrassing.

we wachten af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven