Gezondheid alle pijlers

aangekomen na stoppen met de pil

26-09-2011 22:15 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Nu 2 maanden verder ben ik maar liefst 9 a 10 kilo bijgekomen!! Ik wist maar niet waarom!! Toen praatte ik vandaag met een vriendin en zij zei dat het waarschijnlijk komt omdat ik ben gestopt met de pil. Kan dit? en kan ik nu het beste weer beginnen met de pil, om mijn gewicht weer stabiel te krijgen?

Mijn eetpatroon is juist beter geworden, dus daar kan het niet aan liggen, daarom vond ik het ook zo raar.

Liefs

Klavertje
volgens mij kan het inderdaad komen omdat je met de pil bent gestopt, maar andersom heb ik het ook gehoord; juist aankomen als je met de pil bent begonnen.

Om hier nou weer voor aan de pil te gaan.... je lichaam heeft waarschijnlijk even tijd nodig om weer in balans te komen dus ik zou even afwachten.
Ik ben juist aangekomen toen ik met de pil begon.. Hoor er inderdaad verschillende verhalen over. Afwachten dus!
Van zwanger zijn, wordt je ook zwaarder.....
quote:SeptemberGirl schreef op maandag 26 september 2011 22:22 Van zwanger zijn, wordt je ook zwaarder.....Jij zegt t en ik denk t
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:Sjors1988 schreef op 26 september 2011 @ 22:23:

[...]

Jij zegt t en ik denk tIk las de topictitel en dacht: 1 + 1 is nog altijd 2!
jongens hou op, jullie geven me de kriebels. ik heb in mei voor het laatst seks gehad, dus ik denk het niet... dan zou je het wel aan meer moeten zien..
Ik ben juist meer dan 5 kilo afgevallen toen ik met de pil stopte en ik eet veel meer!!!
Tsja.... onbevlekte ontvangenis? Of misschien dat je toch zwanger kan raken van een vieze wcbril?

Ik denk wel dat je hormoonstelsel even weer op orde moet komen... (stabiel worden). Je hebt je lijf zo lang gefopt met nephormonen....
Ik ben ook aangekomen toen ik met de pil ben gestopt.

Ben alleen er nooit meer mebegonnen dus weet niet of ik dat af zou vallen.
en ik ben ook al 2 maanden niet meer ongesteld geweest... pfffff.

ik ga de pil toch ooit weer slikken, dus volgens mij kan ik hem beter morgen gewoon gaan halen.
en ik heb 2 thuistesten gedaan en waren beide negatief, dus ik denk het niet.
??????? eerst krijg je de kriebels en denk je aan de laatste x sex in mei dus had je meer moeten zien en nu heb he al getest? ik volg het niet helemaal
nou weet je, veel mensen zeggen namelijk dat ik grotere borsten heb gekregen en ik ben zoals gezegd bijgekomen. toen ben ik idd een test gaan doen die dus negatief was. maar ik krijg de kriebels ervan omdat ze het hier in de buurt zeggen, maar ook jullie ermee komen. toen de test negatief was ben ik er maar van uitgegaan dat het niet zo was, dus moest het wel van de pil komen.
toch donderdag ff een test doen bij de dokter
quote:klavertje123 schreef op 27 september 2011 @ 18:01:

toch donderdag ff een test doen bij de dokterJa hoor hé. Als je in mei voor het laatst seks hebt gehad en bang bent zwanger te zijn dan is een thuistest echt genoeg. Die zou bij zwangerschap inmiddels dan wel een doorslaggevende uitslag moeten geven.
morgen krijg ik een echo

bloed is ook al geprikt
echo was goed, bloed was goed

snapt er niks van:s
Vervelend!!! Ik vond de volgende website, nadat ik ook 6 kilo ben aangekomen in korte tijd. Misschien staat er iets tussen dat op jou slaat? Bij mij bleek het uiteindelijk een allergie te zijn.

http://www.geocities.ws/lucasvo/overgewicht.html
Hai, ik ben 7 maanden gestopt met de pil, na de eerste maand tot nu 7 kilo aangekomen.Heb nog nooit boven de 68 gewogen. Ik snapte er ook niets van,tot iemand gister tegen me zei dat sinds zij gestopt was met de pil ze ook zoiets was aangekomen. Vorige week test gedaan maar nog niet zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven