aangekomen na stoppen met de pil
maandag 26 september 2011 om 22:15
Hallo allemaal,
2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Nu 2 maanden verder ben ik maar liefst 9 a 10 kilo bijgekomen!! Ik wist maar niet waarom!! Toen praatte ik vandaag met een vriendin en zij zei dat het waarschijnlijk komt omdat ik ben gestopt met de pil. Kan dit? en kan ik nu het beste weer beginnen met de pil, om mijn gewicht weer stabiel te krijgen?
Mijn eetpatroon is juist beter geworden, dus daar kan het niet aan liggen, daarom vond ik het ook zo raar.
Liefs
Klavertje
2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Nu 2 maanden verder ben ik maar liefst 9 a 10 kilo bijgekomen!! Ik wist maar niet waarom!! Toen praatte ik vandaag met een vriendin en zij zei dat het waarschijnlijk komt omdat ik ben gestopt met de pil. Kan dit? en kan ik nu het beste weer beginnen met de pil, om mijn gewicht weer stabiel te krijgen?
Mijn eetpatroon is juist beter geworden, dus daar kan het niet aan liggen, daarom vond ik het ook zo raar.
Liefs
Klavertje
maandag 26 september 2011 om 22:19
volgens mij kan het inderdaad komen omdat je met de pil bent gestopt, maar andersom heb ik het ook gehoord; juist aankomen als je met de pil bent begonnen.
Om hier nou weer voor aan de pil te gaan.... je lichaam heeft waarschijnlijk even tijd nodig om weer in balans te komen dus ik zou even afwachten.
Om hier nou weer voor aan de pil te gaan.... je lichaam heeft waarschijnlijk even tijd nodig om weer in balans te komen dus ik zou even afwachten.
dinsdag 27 september 2011 om 09:42
nou weet je, veel mensen zeggen namelijk dat ik grotere borsten heb gekregen en ik ben zoals gezegd bijgekomen. toen ben ik idd een test gaan doen die dus negatief was. maar ik krijg de kriebels ervan omdat ze het hier in de buurt zeggen, maar ook jullie ermee komen. toen de test negatief was ben ik er maar van uitgegaan dat het niet zo was, dus moest het wel van de pil komen.
woensdag 28 september 2011 om 10:10
quote:klavertje123 schreef op 27 september 2011 @ 18:01:
toch donderdag ff een test doen bij de dokterJa hoor hé. Als je in mei voor het laatst seks hebt gehad en bang bent zwanger te zijn dan is een thuistest echt genoeg. Die zou bij zwangerschap inmiddels dan wel een doorslaggevende uitslag moeten geven.
toch donderdag ff een test doen bij de dokterJa hoor hé. Als je in mei voor het laatst seks hebt gehad en bang bent zwanger te zijn dan is een thuistest echt genoeg. Die zou bij zwangerschap inmiddels dan wel een doorslaggevende uitslag moeten geven.
dinsdag 4 oktober 2011 om 16:06
Vervelend!!! Ik vond de volgende website, nadat ik ook 6 kilo ben aangekomen in korte tijd. Misschien staat er iets tussen dat op jou slaat? Bij mij bleek het uiteindelijk een allergie te zijn.
http://www.geocities.ws/lucasvo/overgewicht.html
http://www.geocities.ws/lucasvo/overgewicht.html
zondag 17 februari 2013 om 09:03