Aankomen: opeens ook dikke borsten?
dinsdag 8 mei 2018 om 15:12
Misschien een wat gekke vraag. Ik ben sinds een tijdje door omstandigheden wat aangekomen. Nooit eerder gehad. Maar nu heb ik opeens ook veel grotere borsten. Kun je door aankomen ook grotere borsten krijgen? Ik heb altijd een redelijke voorgevel gehad. Maar nu zijn ze echt enorm
Vond ik niet zo nodig. Gaat dat er snel weer af als je afvalt?
dinsdag 8 mei 2018 om 15:22
Het komt voor als je steeds een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Mij is verteld dat het ongeveer 5 keer in een vrouwenleven gebeurt dat de borsten groeien.Relaxingatthelake schreef: ↑08-05-2018 15:19Volgens mij is het genetisch bepaald. Helaas worden mijn borsten niet groter als ik aankom.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:22
Nee, denk ik niet. Ben gewoon ongesteld geweest afgelopen maanden en gebruik ook voorbehoedmiddelen. Dus die kans is wel erg klein
dinsdag 8 mei 2018 om 15:24
dinsdag 8 mei 2018 om 15:29
Sinds ik geen ondergewicht meer had zijn mijn borsten inderdaad van AA naar A gegaan. Sinds ik echt wat zwaarder ben geworden zijn ze van A naar B gegaan.
Nu ik ongeveer drie vier kilo probeer af te vallen, is het eerste dat minder wordt mijn borsten
helaas. Liever zag ik mijn laagje buikspek verdwijnen, mijn love-handles en mijn onderkin.
Nu ik ongeveer drie vier kilo probeer af te vallen, is het eerste dat minder wordt mijn borsten
dinsdag 8 mei 2018 om 15:32
dinsdag 8 mei 2018 om 15:38
dinsdag 8 mei 2018 om 15:39
Ja, er is hoop voor je. Er is mij verteld dat de maat 5 keer veranderd tijdens je leven, dus je hebt nog een paar enorme prammen tegoed.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:43
Er is wel één maar: Kleine borsten blijven altijd pront en grote zijn afhankelijk van de zwaartekracht, dus het ligt er maar aan wat je belangrijk vindt
dinsdag 8 mei 2018 om 15:56
Borsten bestaan uit een heel groot deel uit vetweefsel. Bij het aankomen gaat je lijf vet opslaan in vetcellen.
Heb je van jezelf grotere borsten, dan heb je ook veel meer vetcellen, en die kunnen zich dan mooi vullen. Net zoals het vetweefsel rond je middel en organen.
Heb je van jezelf grotere borsten, dan heb je ook veel meer vetcellen, en die kunnen zich dan mooi vullen. Net zoals het vetweefsel rond je middel en organen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover