Gezondheid alle pijlers

Aankomen: opeens ook dikke borsten?

08-05-2018 15:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een wat gekke vraag. Ik ben sinds een tijdje door omstandigheden wat aangekomen. Nooit eerder gehad. Maar nu heb ik opeens ook veel grotere borsten. Kun je door aankomen ook grotere borsten krijgen? Ik heb altijd een redelijke voorgevel gehad. Maar nu zijn ze echt enorm :-| Vond ik niet zo nodig. Gaat dat er snel weer af als je afvalt?
Misschien een rare vraag, maar je bent niet zwanger? Ik herken het niet (krijg alleen een dikke buik en dikke benen en blijf een a-cup houden :| ), maar wellicht anderen wel?
Het komt een aantal keren in het leven van een vrouw voor dat de voorgevel groeit en nee, dat gaat niet meer weg.

Ik heb altijd B75 gehad en ben van een flinke C doorgegroeid naar E85. Vond ik ook niet om over naar huis te schrijven, maar het is niet anders.
Volgens mij is het genetisch bepaald. Helaas worden mijn borsten niet groter als ik aankom.
Mijn borsten zijn ook aangekomen, net als de rest...
Nu valt alles af en begint het nu ook eindelijk bij mijn borsten af te vallen!
Het kan.
Lijkt mij dat dat wel kan ja.

Edit: En of het er (snel) afgaat bij afvallen zou ik dan weer niet durven zeggen. Maar in principe als je afvalt, kan het overal afvallen (haha, dat klinkt wel raar zo).
Relaxingatthelake schreef:
08-05-2018 15:19
Volgens mij is het genetisch bepaald. Helaas worden mijn borsten niet groter als ik aankom.
Het komt voor als je steeds een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Mij is verteld dat het ongeveer 5 keer in een vrouwenleven gebeurt dat de borsten groeien.
Janis_Ian schreef:
08-05-2018 15:15
Misschien een rare vraag, maar je bent niet zwanger? Ik herken het niet (krijg alleen een dikke buik en dikke benen en blijf een a-cup houden :| ), maar wellicht anderen wel?
Nee, denk ik niet. Ben gewoon ongesteld geweest afgelopen maanden en gebruik ook voorbehoedmiddelen. Dus die kans is wel erg klein
Cateautje schreef:
08-05-2018 15:22
Het komt voor als je steeds een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Mij is verteld dat het ongeveer 5 keer in een vrouwenleven gebeurt dat de borsten groeien.
Echt? Wat apart. Bij welke leeftijden gebeurt dit dan?
Kan. Als ik aankom worden ze ook groter. Als ik afval helaas ook weer kleiner :cry:
Dat kan, is niet leuk. En vaak onhandig en je lijkt er alleen maar nog forser mee.Helaas.
Als ik aankom, dan mijn voorgevel ook. Val ik af, gaat het ook als eerste van mijn voorgevel af.
Coco87 schreef:
08-05-2018 15:24
Kan. Als ik aankom worden ze ook groter. Als ik afval helaas ook weer kleiner :cry:
Ja, ik kan me voorstellen als je er wel blij mee was dat het dan balen is als ze weer kleiner worden
Sinds ik geen ondergewicht meer had zijn mijn borsten inderdaad van AA naar A gegaan. Sinds ik echt wat zwaarder ben geworden zijn ze van A naar B gegaan.

Nu ik ongeveer drie vier kilo probeer af te vallen, is het eerste dat minder wordt mijn borsten :cry: helaas. Liever zag ik mijn laagje buikspek verdwijnen, mijn love-handles en mijn onderkin.
Yes hier ook als ik aankom groeien tieten mee, als ik afval val ik daar als eerste af. Weeg me nooit, maar merk aan mijn bh`s of ik aankom ;-)
Bumba2018 schreef:
08-05-2018 15:24
Echt? Wat apart. Bij welke leeftijden gebeurt dit dan?
In je dertigers twee keer, in je veertigers één of twee keer en dan daarna ook ook nog één of twee keer.

Vraag er maar eens naar in een goede lingeriewinkel, daar weten ze er alles van.
Grappig dat het bij vele als eerste afvalt.
Ik ben eerst ''overal'' afgevallen en nu begint, als laatst, de borsten.
Cateautje schreef:
08-05-2018 15:32
In je dertigers twee keer, in je veertigers één of twee keer en dan daarna ook ook nog één of twee keer.

Vraag er maar eens naar in een goede lingeriewinkel, daar weten ze er alles van.

Oh echt?! Er is nog hoop voor mij? :cheer2:
Cateautje schreef:
08-05-2018 15:32

Jeej, ik ben 28. Er is nog hoop. :proud:
FarFarAway schreef:
08-05-2018 15:38
Oh echt?! Er is nog hoop voor mij? :cheer2:
Ja, er is hoop voor je. Er is mij verteld dat de maat 5 keer veranderd tijdens je leven, dus je hebt nog een paar enorme prammen tegoed. ;-)
Cateautje schreef:
08-05-2018 15:39
Ja, er is hoop voor je. Er is mij verteld dat de maat 5 keer veranderd tijdens je leven, dus je hebt nog een paar enorme prammen tegoed. ;-D

Geweldig! Ik ga al nieuwe BH’s kiezen denk ik :proud:
FarFarAway schreef:
08-05-2018 15:41
Geweldig! Ik ga al nieuwe BH’s kiezen denk ik :proud:
Er is wel één maar: Kleine borsten blijven altijd pront en grote zijn afhankelijk van de zwaartekracht, dus het ligt er maar aan wat je belangrijk vindt
Ik groeide ook ruim een cupmaat toen ik aankwam. Nu weer terug naar oude maat maar die is een stuk groter dan toen ik 30 was ofzo.
Borsten bestaan uit een heel groot deel uit vetweefsel. Bij het aankomen gaat je lijf vet opslaan in vetcellen.

Heb je van jezelf grotere borsten, dan heb je ook veel meer vetcellen, en die kunnen zich dan mooi vullen. Net zoals het vetweefsel rond je middel en organen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja, ik ging met 20 kilo aankomen van 70D naar 75G, na afvallen weer terug op 70E. Ze bleven gelukkig hartstikke stevig ondanks dat gejojo.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 15:58
26.03% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven