Ademtherapie
maandag 30 oktober 2017 om 10:31
Al een aantal jaar heb ik last van chronische hyperventilatie. Op dit moment zit ik thuis met een burnout, en weet ik niet meer wat eerst komt: een verkeerde ademhaling, nare gedachten, fysieke klachten.
Aangezien chronische hyperventilatie zoveel vage klachten met zich meebrengt en ademen toch je basis is, lijkt het me slim mijn ademhaling een soort van te resetten
Ik heb zitten googlen op ademtherapie, maar ik vind er weinig over. Wát ik vind is wel heel positief.
Heeft iemand van jullie er ervaring mee? En nog tips om op te letten bij het zoeken van een goede therapeut? (Iemand waarschuwde me voor "wildgroei" op het gebied van therapeuten).
Aangezien chronische hyperventilatie zoveel vage klachten met zich meebrengt en ademen toch je basis is, lijkt het me slim mijn ademhaling een soort van te resetten
Ik heb zitten googlen op ademtherapie, maar ik vind er weinig over. Wát ik vind is wel heel positief.
Heeft iemand van jullie er ervaring mee? En nog tips om op te letten bij het zoeken van een goede therapeut? (Iemand waarschuwde me voor "wildgroei" op het gebied van therapeuten).
maandag 30 oktober 2017 om 10:39
maandag 30 oktober 2017 om 10:44
maandag 30 oktober 2017 om 10:50
maandag 30 oktober 2017 om 11:21
maandag 30 oktober 2017 om 12:28
Ik denk eerlijk gezegd dat haptonomie teveel raakvlakken heeft met mijn gesprekken bij de psycholoog.
Dat was bij Cesar ook een beetje, en dat maakte me in de war als er net anders op iets gereageerd werd.
Van dixhoorn ga ik eens Googlen, ik had zelf nooit aan een logopedist gedacht voor zoiets. Bedankt voor de tip allebei!
Dat was bij Cesar ook een beetje, en dat maakte me in de war als er net anders op iets gereageerd werd.
Van dixhoorn ga ik eens Googlen, ik had zelf nooit aan een logopedist gedacht voor zoiets. Bedankt voor de tip allebei!
maandag 30 oktober 2017 om 13:11
maandag 30 oktober 2017 om 17:38
Ik heb goede ervaringen met http://www.maatkracht.com/
maandag 30 oktober 2017 om 18:33
Ik heb je een link gestuurd.
Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!