Gezondheid alle pijlers

Afscheiding, buikpijn, rugpijn en misselijk

12-11-2009 18:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds twee weken ongeveer heb ik heel erg last van mijn onderbuik. Vooral links en soms straalt het uit naar mijn onderrug.

Ik had ook opeens witte afscheiding, best veel, had ik eerst nooit en één keer was het een klein beetje roze.

Had ook last van misselijkheid af en toe, maar nooit overgegeven.

Dacht dus: misschien ben ik zwanger.

Heb toen 1 keer een test gedaan, negatief, tweede ook en derde ook. Waren allemaal verspreid over ongeveer een week. Kon het me ook niet voorstellen want ben aan de pil, heb seks gehad met condoom en ben daarna nog 2 keer ongesteld geweest.

De huisarts had inwending onderzoek gedaan, niks bijzonders, soa test, ook negatief. Dus toen een echo van de onderbuik, was ook niks bijzonders.

Nu vraag ik me af, stel, ik ben +/- 8 of 9 weken zwanger, dan zouden ze dat toch sowieso zien op een echo van de onderbuik? Ik ben 22 en zou dit natuurlijk willen weten. Of zouden ze daar extra op moeten letten?

En vandaag, na de echo, had ik opeens oranje-achtige afscheiding. Enig idee wat dit kan zijn?

Heb dit bericht ook op een ander forum 'kinderen' gezet maar het lijkt me zo raar dat ik zwanger ben na 2 keer ongesteld, 3 negatieve testen en pil + condoom.

Groeten,

Linda
ok, here we go, again. Linda, sterkte
Je bent niet zwanger. Of was dat niet je vraag? Ga gewoon naar de huisarts en leg hem/haar je klachten voor.
Lijkt me verstandig dat je niet op iedere pijler dezelfde vragen gaat stellen.
Ik denk niet dat je zwanger bent.
Dat was geen ander forum hoor, moppie, dat was gewoon hier.
Forum. Topic. Moeilijk hoor Aletta
Wat wil je weten???

Je bent al naar huisarts geweest....

Ga der nog es heen.

Wij hebben geen glazenbol

sterkte iig
Pijler is ook moeilijk geloof ik.

En nee, je bent niet zwanger.
Ga nog een keer terug als je het niet vertrouwd. Klinkt niet fijn.
Oranje afscheiding? Zal wel iets geraakt zijn tijdens die inwendige echo en dan heb je dus bloed in je afscheiding.

En verder, je bent geen seconde zwanger anders had je allang ander bericht gehad!

De pil en condooms zorgen voor dubbele bescherming. En dan ook nog eens 2 keer ongesteld zijn betekent dat je ook daardoor niet zwanger bent geraakt.

Tot zover mijn glazenbol! Vraag het na bij je huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven