Gezondheid alle pijlers

Afvallen d.m.v. operatie (maagband, GBP of sleeve) deel 4!

09-04-2012 16:49 2237 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dit is deel 4 over maagverkleinende operaties zoals een maagband, Gastric Bypass, Gastric Sleeve of een Duodenal Switch.

Zoek je informatie, ben je nieuwsgierig naar het leven na een operatie, zit je zelf in het traject, twijfel je over wel of niet naar de huisarts gaan voor de eventuele stap. Of ben je inmiddels al een 'oudje' en wil je gezellig mee komen praten?

Kom er bij en laat van je horen

Ook een link om te zien waar je goed geholpen word, een lijst opgesteld door CZ :

http://www.cz.nl/consumen ... jken/beste-zorg-bariatrie

Overzicht (overgenomen uit het 3e deel)

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2013 12:16
Reden: lijst verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Pffff bollie het was druk vandaag ben der helemaal moe van hahaha.

Balen brenda dat je een wat mindere ervaring zag.

KOM OP MEID :hug:
smorreges, jammer idd brenda, maar je weet toch dat niet iedereen er even gemakkelijk doorheen rolt. alleen moet je dat maar even ver weg stoppen, dat stukje heb je pas nodig als het jou zou overkomen, maar die kans is zooo klein. bij jou gaat het vast helemaal goed, want je hebt het verdiend !! en nu maar even proberen een beetje afstand te nemen, anders maak je jezelf helemaal gek. en ga je horen bij de club die huilend de OK binnenkomt !!! goed dat je een dagje naar zoetermeer gaat, ook lekker naast de deur.

bollie ik heb nog wel eventjes geslapen, maar heb al zover mijn gebruik van die pillen teruggebracht dat ik er nu de hele dag dizzy en wollig van ben geweest.maar wel aardig pijnvrij.

nu gauw boodschappen doen, krijg 2 kids om te bbq-en vanavond, en ik wil ook graag de engelse queen zien, en er zit een virus in mn laptop, dus ms toch eindelijk een nieuwe/??? kortom genoeg om me bezig te houden vandaag.......

fijne dag allemaal
Druk dagje edele hoogheid. Geniet van bbq en kids.

Zoetermeer is voor ons 180km enkele reis :-p

Ga je wijze woorden opvolgen. Het komt niet vaak voor. Tranen is niet erg. Hoe ging dat bij jullie?
Kom even langs om Brenda en Justaname heel erg veel succes te wensen!

Laat het lekker over je heen komen.. en met die tranen is niks mis. Het is en blijft echt super spannend! Een nieuw leven tegemoet! Op naar heel veel positiviteit (met af en toe een down momentje maar die horen erbij).

Zelf sta ik al een hele maand stil in kilo's, maar niet in centimeters.. gelukkig! En langzaamaan beginnen de vochtkilo's er ook weer vanaf te gaan. Helaas nog elke dag overgeven, elke dag weer van iets anders.. en elke dag weer super goed gekauwd en rustig gegeten. Lichaam houd gewoon heel erg van protesteren! hihi

Wens ik iedereen een fijn weekend! Groetjes!
Holadio,

Dank je wel!!

Balen van overgeven :-(

Hoop dat het snel over is.

Hoe bevalt je job?

Ga even mijn 2 broodjes lunchen :-d
Zo ben ik weer even.

Holadio fijn dat je wel cm ziet verdwijnen.

brendah en justaname voor jullie schiet het ook al op :-)

Gisteren naar kabouter plop wordt kabouterkoning geweest hahaha was best grappig, dochtertje vond het geweldig natuurlijk popcorn erbij en genieten maar.

Mijn zoontje was heel de dag op pad met opa : Dort in stoom

Ook geweldig naturlijk.

Zeker leuk om eens een keer wat alleen met dochter te doen.

Fijne zondag iedereen

groetjes

dita
Goedemiddag,

Wat een petweer

Zouden nog keer naar sauna maar toch maar afgebeld. Geen plannen nu. Baal als stekker. Meer dan 2 jaar niet ongi en nu wel. Rugpijn tot en met.
Dat zijn de spanningen Brendah, je zet je lijf zoiezo op de kop met dat pre dieet en dan die spanning en hop je krijgt een verrassing.
hihi wat je dan een verrassing noemt, maar brenda, lijkt me toch een goed teken gezien de kinderwens die je nog hebt?? kom ik je nog even heel veel succes wensen, moet morgen weer naar de obesitas club voor weer een bijeenkomst (en geen klap zin eigenlijk!!) maar mocht ik je niet meer spreken, zet''m op, blijf vooral stil liggen, anders halen ze een stuk van je blindedarm af en dat schiet niet op natuurlijk.

dikke knuffel, en go for it !!!

dita enig zoals jij je tijd doorbrengt, zo leuk die kabouter plop (nou ja!!)

as het hier vandaag de hele dag prutweer en koud, dus wat dat betreft brenda, goed uitgezocht. kun je weer lekker thuis inhet zonnetje liggen als je thuis bent !!!

fijne dagen meiden....lees net dat het vandaag net zo warm was als de laatste eerste kerstdag !!!! lekker dan
Duvelke

Daar zeg je wat qua lichaam op de schop en dat zou maar zo kunnen. Of het is weer eenmalig. We zullen het gaan ondervinden.

Het 1e jaar hebben ze liever geen zwangerschap dus maar eens kijken, 20 juni heb ik ook een afspraak bij gyn hier in Heerenveen

Majesteit

Ojee geen zin in bijeenkomst. Hoewel het wel goed is en je er ook wel wat aan hebt is het op een gegeven moment klaar.

Misschien komt de zin nog.

Dank je wel voor sterkte!! Ze leggen je goed vast hier dus moet gaan lukken, spannend is het wel!!

Dan het mooie weer als ik weer thuis ben (hoop en ga uit van donderdag aan het einde van de middag)

Kom morgen nog wel even sneupen. Eerst uitslapen en dan nog een paar kleine dingetjes halen zoals kam en tandpasta.
Hey Brenda,

Als ik je niet meer "spreek" heel veel succes. Laat het maar beetje over je heen komen.

Neem ook wat verwen dingen mee, lekker bodylotionnetje. handcreme oid. Misschien nog een leuk blad.

Boek kon ik niet lezen maar blaadje wel.

smeren was ook fijn. voel je je weer meer mens.

Hele dikke knuffel!!!!!
Heel veel succes brenda je kan het :-)

groetjes

dita
GO BRENDA GO !!!!!

ik ga keurig naar de bijeenkomst, mag van lief de auto en dat scheelt me toch een tijd !!!! dus dat maakt het al prettiger

Prettige dag nog zolang je thuis bent, je kunt het. je neemt toch wel je foon mee he?? app ik je even.....

rest fijne dag gewenst !!!!
Ha Goede morgen allen...

Brenda heel veel sterkte toegewenst.

Als het bij jouw erop zit mag ik ....

ben eerlijk gezegt al een paar dagen zenuwachtig .

morgen nog een leverecho en bloed prikken en dan ga ik er donderdag voor !!!

fijne dag allemaal .
Justaname

Leverecho? Waarom doen ze dat?

Als ik jou niet meer spreek: HEEL VEEL SUCCES!!
quote:majesteit schreef op 04 juni 2012 @ 08:07:

GO BRENDA GO !!!!!

ik ga keurig naar de bijeenkomst, mag van lief de auto en dat scheelt me toch een tijd !!!! dus dat maakt het al prettiger

Prettige dag nog zolang je thuis bent, je kunt het. je neemt toch wel je foon mee he?? app ik je even.....

rest fijne dag gewenst !!!!

Dat is fijn dat je de auto mee mag. Veel plezier met bijeenkomst.

Ben tot ongeveer 16:15 thuis en dan op naar ziekenhuis.

Neem mijn foon mee, dat mag daar wel op die afdeling. Als ze er maar geen last van hebben qua geluiden e.d

Baal zo giga het maandelijkse probleem lijkt alsmaar erger te worden

Nou ze zijn wel wat gewend.

Ga ik de laatste dingetjes even scoren.
Brenda heel veel succes!!!!

Vanmorgen heb ik het verlossende telefoontje gehad van het ziekenhuis, woensdag om half acht mag ik me melden. Nu begonnen met de antibiotica kuur, ben toch wel heel zenuwachtig weer. Maar eerst mag brenda, het komt goed meid!! Je kan jet!!!
@tine2804

Dank je wel!

Fijn dat jij ook een tijd hebt. Waar word je geopereerd?

Ohhhh de zenuwen komen er al aardig ppppppfffff
Brenda, Tine is mijn andere nickname, dat was ik dus.. Ik word in Purmerend geopereerd woensdag. Hoe staat het bij jou?

Justaname jij ook heel veel succes donderdag!!

Majesteit, hoe was de bijeenkomst? Lekker dat je de auto mee kon krijgen!!

Binic, hi!! Hoe is het met jou?

Holadio, lekker hoor dat je cmters er af vliegen! Wel jammer dat je lichaam zo protesteert.

Dita, wat fijn dat je kindjes het zo naar de zin hebben gehad!! Plopperdeplopperdeplop!

Voor nu iedereen een fijne avond!
Woensdag al! Super!

Ben gesetteld! Nog geen zenuwen. Morgen 1e

Succes woensdag!
go brenda go brenda
Hey Bollie,

Fijn dat je nu ook een dag en tijd hebt. Het is al heftig genoeg.

Hier gaat het goed, ben nu 45 kilo kwijt. Ben ik superblij mee maar zou graag nog 5 kg er af willen.

(maar niet graag genoeg om 4x per week te gaan sporten hahahah)

De reden zit vooral in de marge, omdat je uiteindelijk vaak toch weer iets aankomt als je stabaliseert.

tja het nieuwe shoppen is geweldig, heb nu broekmaat 40! Jurkjes maat L, nieuwe bra's in een ongelofelijke maat.

Heerlijk!!!!!!!

Brenda, vraag eventueel iets om te kunnen inslapen, vaak mag je dat hebben. Als je tenminste bang bent om lang wakker te liggen. Heel veel succes en ik denk aan je!!!!
Wat een nacht! Hazeslaapjes! Behalve van 4 tot 06.15 doorgeslapen. Net gedoucht, ok-kleding/kousen aan en verneveld. Nu wachten tot ongeveer 07.15
Denk dat je al van de zaal af bed

toi toi toi zet hem op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven