Al meer dan twee weken niet fit!
zaterdag 16 juli 2011 om 19:26
Hallo allemaal,
Al meer dan twee weken ben ik niet fit, het begon met het kwijtraken van mijn stem, hoesten en verkoudheid. En ik slaap wel 12 uur per nacht.. Ik heb al van alles geprobeerd, hoestdrankjes, pillen, thee drinken, dropjes, maar de hoest blijft. Ik woon in het buitenland en ben nog nooit hier naar een dokter geweest, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.. Als het nog langer duurt ga ik er zeker eentje bezoeken, maar misschien hebben jullie nog ideeen?
groetjes
Al meer dan twee weken ben ik niet fit, het begon met het kwijtraken van mijn stem, hoesten en verkoudheid. En ik slaap wel 12 uur per nacht.. Ik heb al van alles geprobeerd, hoestdrankjes, pillen, thee drinken, dropjes, maar de hoest blijft. Ik woon in het buitenland en ben nog nooit hier naar een dokter geweest, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.. Als het nog langer duurt ga ik er zeker eentje bezoeken, maar misschien hebben jullie nog ideeen?
groetjes
zaterdag 16 juli 2011 om 19:38
Zo ver ik weet heb ik geen allergien, nooit gehad ook.. Ik heb koorts gehad in het begin, toen ik mijn stem kwijtraakte, maar dat is nu over. Mijn stem heb ik inmiddels weer bijna helemaal terug. Alleen ik kan geen gesprek voeren zonder dat ik hoest, en door de verkoudheid voel ik me ellendig.
Bedankt voor het meedenken..
Bedankt voor het meedenken..
zaterdag 16 juli 2011 om 19:44
Hoe lang zit je nu in het buitenland? Allergieen kunnen in andere omgeving ineens opspelen. Niet dat ik meteeen denk dat je een allergie hebt hoor.
Als ik zo iets heb, Zeker verkouden en keelpijn en het houdt 14 dagen aan, dan neem ik een dag of 2 de voorgeschreven dosering pijnstillers en gaat ht een stuk beter. Goed fruit eten (in welk land zit je?), goed slapen en bij mij gaat ht dan altijd met een paar dagen over.
Als ik zo iets heb, Zeker verkouden en keelpijn en het houdt 14 dagen aan, dan neem ik een dag of 2 de voorgeschreven dosering pijnstillers en gaat ht een stuk beter. Goed fruit eten (in welk land zit je?), goed slapen en bij mij gaat ht dan altijd met een paar dagen over.
zaterdag 16 juli 2011 om 20:15
Lenny, ik vraag het omdat ik het vorig jaar ook heb gehad. Was 7 weken lang erg verkouden, zere keel, hoesten, niet fit. Paar weken later zat ik thuis met een burn-out en dat duurt nu al zo'n 10 maanden. Ik had het toen ook erg druk maar als iemand me had gezegd dat ik op het randje van een burnout zat had ik dat nooit geloofd...
zaterdag 16 juli 2011 om 22:28
Ja hoor Lenny, het gaat weer beter, dank je. Ben inmiddels aan het re-integreren.
Maar als ik jou was zou ik het nog even aankijken. Goed voor jezelf zorgen, veeeeel vers fruit, groenten, aangevuld met vit.pillen oid. Matig met suiker en vet. Vroeg naar bed enzo... Als je je dan over 1,5 á 2 weken nog niet beter voelt, alsnog naar de dokter.
Maar als ik jou was zou ik het nog even aankijken. Goed voor jezelf zorgen, veeeeel vers fruit, groenten, aangevuld met vit.pillen oid. Matig met suiker en vet. Vroeg naar bed enzo... Als je je dan over 1,5 á 2 weken nog niet beter voelt, alsnog naar de dokter.
zaterdag 16 juli 2011 om 23:07
@ Bahco, ik voel me niet echt zielig, het wordt irritant nu zeg maar..ik wil gewoon mijn dingen kunnen doen, maar doordat ik me niet fit voel ben ik sneller moe.. Ziekte van Pfeiffer is het denk ik niet, tenminste zou niet weten hoe ik daar dan aan ben gekomen.
@ lilalinda, als het bij jou 6 weken + 3 weken duurde heb ik nog even te gaan, waar maak ik me druk om
@ _maris_ Fijn dat het weer beter gaat met je, ik ga gewoon goed voor mezelf zorgen en kijk wel even wat er gebeurt de komende week..
Bedankt allemaal
@ lilalinda, als het bij jou 6 weken + 3 weken duurde heb ik nog even te gaan, waar maak ik me druk om
@ _maris_ Fijn dat het weer beter gaat met je, ik ga gewoon goed voor mezelf zorgen en kijk wel even wat er gebeurt de komende week..
Bedankt allemaal