Gezondheid alle pijlers

alcohol probleem

09-06-2014 16:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik drink erg veel alcohol ik krijg er een klein beetje een probleem mee ik zit al in behandeling ben al bijna klaar daar maar ik drink meer en meer maar ik heb voor mij zelf besloten om te stoppen wil daar niet nog langer zitten maar hoe kom ik er van weet iemand daar raat mee
Weten je begeleiders dat je stiekem drinkt? Hoef je geen controles? Lijkt me erg goed dat je er nog wel even blijft zitten als je echt wilt stoppen met drinken en het eerlijk opbiecht. Sterkte!
quote:Doreia schreef op 09 juni 2014 @ 16:10:

Weten je begeleiders dat je stiekem drinkt? Hoef je geen controles? Lijkt me erg goed dat je er nog wel even blijft zitten als je echt wilt stoppen met drinken en het eerlijk opbiecht. Sterkte!ja dat weten min of meer maar ik kom er altijd goed onder de testen vandaan
Tijd voor eerlijkheid. Als je er echt, werkelijk, totaal een punt achter wilt zetten, zeg dan dat je de tests manipuleert.

Ze kunnen je alleen helpen jezelf te helpen. Maar JIJ staat aan het roer en JIJ moet het willen. Niemand anders op de planeet kan je helpen als jij de testen manipuleert en een toneelstukje opvoert.
Eens met Doreia! Het is al heel goed dat je in behandeling bent.

Nu het laatste stukje nog eerlijk opbiechten, ook dat kun je.

Mag ik vragen waarom/ wanneer je drinkt?
.
Je houdt alleen jezelf voor de gek door de testen te manipuleren. Jouw hulpverleners heb je er echt niet mee hoor, alleen jezelf. Want jij drinkt na de zogenaamde succesvolle behandeling nog steeds en je zal steeds verder wegzakken in je put van ellende. Dus, nu tegen de eerste de beste zeggen dat je nog steeds zuipt als je er echt vanaf wil tenminste.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:pb13061993 schreef op 09 juni 2014 @ 16:07:

ik drink erg veel alcohol ik krijg er een klein beetje een probleem mee ik zit al in behandeling ben al bijna klaar daar maar ik drink meer en meer maar ik heb voor mij zelf besloten om te stoppen wil daar niet nog langer zitten maar hoe kom ik er van weet iemand daar raat mee

Als je echt, zoals je schrijft, er mee zit en er vanaf wil.. Kun je eens beginnen met erkennen dat het een groot probleem is in plaats van het te bagatelliseren...

En gezien het feit dat je nog drinkt terwijl je in behandeling zit, sterker nog, zelfs meer gaat drinken, denk ik dat je het niet af komt door op een forum om hulp te gaan roepen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Mah als het maar een klein probleempje is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je bent bijna klaar met een behandeling die dus niet werkt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven