Gezondheid alle pijlers

Alcohol / spierpijn

19-12-2010 13:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste tijd steeds vaker spierpijn nadat ik heb gedronken! Gister de stad in geweest, en echt, ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!

M'n nek, m'n schouders, m'n polsen, m'n borstkas, m'n rug, m'n buik...echt alles doet pijn!

Lees op internet dat dit optreedt in combinatie met veel bewegen, iets met melkzuur dat pas na de alcohol wordt afgebroken.

Ik had dit eerder nooit! Word ik toch oud... Meer mensen last van?
niet meer zoveel zuipen
Nee geen last van maar ja ben ook nog maar een broekie
Het gras aan de overkant is niet groen.
Het wordt duidelijk tijd voor een grote schoonmaak.

Je kan dit doen door veel brandnetelthee te drinken, veel vers fruit te eten, drink ook veel water

Geen varkensvlees en melkproducten consumeren en rek en strek oefeningen doen.

Als je dat een weekje volhoudt, dan ben je er waarschijnlijk van af.

Sterkte.
Denk je dat het niet door één avond komt Cateautje? Zou best kunnen hoor want ik eet lang niet altijd even gezond. Ben er nu wel echt op aan het letten.

Thanks!
quote:meds schreef op 19 december 2010 @ 14:03:

niet meer zoveel zuipenik weet het
Of niet zo gek doen als je gedronken hebt. Ik heb zelf een keer enorme pijn in mijn nek gehad. Iemand vertelde me later die dag dat ik de avond ervoor enorm had staan headbangen op de muziek van een rockcoverband. Vandaar dus de nekpijn.
Home is where your wifi connects automatically.
Kan heel goed. Als ik heb gedronken krijg ik snel last van kramp, in mijn voeten of benen. Heel irritant, maar natuurlijk wel een teken....
quote:Watchamacallit schreef op 19 december 2010 @ 14:06:

Denk je dat het niet door één avond komt Cateautje? Zou best kunnen hoor want ik eet lang niet altijd even gezond. Ben er nu wel echt op aan het letten.

Thanks!Volgens mij kan het ook echt wel door één avondje komen hoor. Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. En ik eet vrij gezond verder.
quote:Watchamacallit schreef op 19 december 2010 @ 14:06:

Thanks!Nope, je bloed is vervuild en die troep komt in je spieren terecht en zorgt voor dat ongemak.
Hm, nou tot de kerst ga ik in ieder geval gezond eten, dus dat komt goed.

Hehe Welpie ja maar denk daar de avond zelf maar aan. Wij hebben gister nog een gigantisch sneeuwballengevecht gehad...vermoedelijk komt het daardoor. Heb ook een zeer pijnlijk staartbotje :-D
quote:Watchamacallit schreef op 19 december 2010 @ 14:21:

Hm, nou tot de kerst ga ik in ieder geval gezond eten, dus dat komt goed.

Hehe Welpie ja maar denk daar de avond zelf maar aan. Wij hebben gister nog een gigantisch sneeuwballengevecht gehad...vermoedelijk komt het daardoor. Heb ook een zeer pijnlijk staartbotje :-D

Zo zo, zomaar bijna 1 hele week gezond eten ??? Nee zonder gekkigheid, ik kan me voorstellen dat gezond eten zeker wat gaat doen voor je, maar of je dat binnen 1 week al bereikt, dat denk ik niet.

Ik zou het sneeuwballen gevecht eerder op de kop geven. Niet erg, maar misschien is het wel een teken dat je niet genoeg beweegt en kun je daar samen met het gezonder eten wat aan doen.
quote:Draakje29 schreef op 19 december 2010 @ 14:31:

[...]

Zo zo, zomaar bijna 1 hele week gezond eten ???

Afgelopen week ook
ik had dat ook, al tijdens het drinken en dat vooral in mijn schouders. de oplossing voor mij ? doorzuipen totdat ik het niet meer voel en smorgens heb ík meer last van mijn hoofdpijn dan van mijn schouders haha.
quote:Welpie schreef op 19 december 2010 @ 14:09:

Of niet zo gek doen als je gedronken hebt. Ik heb zelf een keer enorme pijn in mijn nek gehad. Iemand vertelde me later die dag dat ik de avond ervoor enorm had staan headbangen op de muziek van een rockcoverband. Vandaar dus de nekpijn.
Haha cateautje, je vergeet nog te vertellen dat ze elkaar een half uur moet hardlopen zichzelf met dennentakken op de rug moet slaan
quote:meds schreef op 20 december 2010 @ 01:05:

Haha cateautje, je vergeet nog te vertellen dat ze elkaar een half uur moet hardlopen zichzelf met dennentakken op de rug moet slaanOke oke, ik zal de zelfkastijding niet vergeten!
Heb ik ook wel eens. Het komt idd door dat verhaal van melkzuur en alcohol.. Ga maar eens na je sportwedstrijd ietste veel drinken, heb je de volgende geheid meer spierpijn dan anders.

Ik denk zelf altijd dat het ook komt doordat ik heel vast slaap als ik dronken ben en dan de hele nacht in een (rare) houding lig, tot ik uit mijn coma ontwaak. Maar dit is eigenlijk alleen als ik echt heel erg ben doorgezakt, en crash..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven