Gezondheid alle pijlers

Altijd moe

16-02-2013 16:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een afspraak staan bij de dokter, maar ik vraag me af of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

Ik ben een jonge meid van 20 en ik ben altijd maar moe. Dit is op zich al heel vervelend, niet alleen voor mij, maar ook voor mijn omgeving. Ik heb al 2 keer pfeiffer gehad, de eerste keer toen ik 15 was en de tweede keer toen ik 17 was. Dus ik ga er van uit dat de kans erg klein is dat ik het nog een keer heb. Hieronder even een situatie schets:

Afgelopen weekend beide dagen weg geweest, maandag was ik gebroken, ik wilde alleen maar op de bank hangen. De rest van de week heb ik gewoon gewerkt en ging ik om 9 uur / half 10 naar bed. Iedere ochtend werd ik wakker van de wekker (om 6 uur) en wilden ik zo graag verder slapen. Hierdoor ga ik eigenlijk 's avonds nooit weg en ben ik altijd zo blij als ik een weekend niks heb. Ik kan dan ook rustig tot 3 uur op bed liggen en 's avonds om 10 uur ben ik dan weer moe.

Het liefste lig ik af en toe gewoon de hele dag in mijn bed, maar dat gaat ook weer niet natuurlijk.

Dit alles heb ik al eens aangekaart bij de dokter, maar er is nooit iets gevonden. Ik loop hier inmiddels al 5 jaar mee. Dus eigenlijk sinds de eerste keer dat ik pfeiffer had. Omdat ik zelf vaak denk: kom op je kan alles gewoon doen. Blijf ik wel gewoon werken en alle andere dagelijkse dingen doen.

Mijn vriend heeft een heel ander ritme, dus doordeweeks zien we elkaar af en toe 's avonds een halfuurtje of minder en dan moet ik alweer naar bed, dat vind ik ook niet gezellig voor hem (we wonen samen). Gelukkig begrijpt hij het wel en vind het niet erg, maar ik voel me er heel bezwaard door.

Om het lange verhaal kort te maken: ik voel me af en toe een 'oud wijf' terwijl dat niet normaal is met mijn leeftijd (lijkt me).
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je een te eenzijdige belasting? Te veel zitten b.v.? Ook dat kan vermoeidheid geven op een bepaald moment. Je kunt misschien proberen om eens iedere dag een stukje te gaan wandelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven