Gezondheid alle pijlers

auwie, teennagel helemaal los

30-06-2011 09:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

zit hier nog bibberig want van eigen bloed word ik altijd heel eng

op mn grote teen zit al tijden een klein beetje een kalk ( schimmel??) nagel. vanmorgen knal ik met mn hiel van mn andere voet tegen de nagel aan en pats, zo goed als de hele nagel los. volgens mij zit hij nog wel vast aan de nagelriem, maar weet t niet zeker omdat ik er echt niet aan durfde te komen want godsamme wat deed en doet dit pijn. Dokter net gebeld voor de zekerheid, die raad me aan even langs te komen, dus heb afspraak gemaakt voor morgen ( vandaag kan ff niet ivm werk).

wat kan ik verwachten? hoor allemaal enge verhalen dat de dokter de nagel er evt vanaf gaat halen. klopt dit? en hoe gaat dat dan in zn werk?

krijg er helemaal de kriebels van, ben echt geen watje maar dit vind ik echt helemaal niks ;-(

Bedankt alvast
De nagel word eraf gehaald, of hij valt er vanzelf af. Dan groeit er vanzelf weer een nieuwe no worries

Doet idd alleen even zeer
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nagel groeit heel langzaam weer aan. Zal wel ff tijdje gevoelig blijven, dus hoop op mooi weer zodat je slippers kan dragen ;)

Succes morgen.
Bij mij zat ooit de nagel van m'n kleine teen helemaal los - zonder schimmel, zonder stoten, zonder pijn. Het flupseltje viel eraf en als hypochonder dacht ik toch echt HIV te hebben en dat het verval was begonnen. Ik ben serieus

Sorry, ben aan het dwalen...

Maar idd wat Mali zegt: het duurt even, maar je krijgt er een nagel voor terug. Volgens mij moet je wel zo vaak mogelijk op blote voeten lopen (cq open schoenen, gelukkig is het min of meer zomer ;) ).
Oh oke, dus nagel kan er dus ook evt vanzelf afvallen. zal er lekker uit gaan zien dan allemaal

gelukkig nu slippers aan, op mn werk wel dus beetje apart is t, maar ze snappen t wel hier hahaha

zou het dan ook kunnen zijn dat ik dan gelijk de schimmel cq kalknagel kwijt ben? dat zou het "leed" zeker kunnen verzachten hoor
Pleister erover doen, want anders stoot je honderd keer op een dag die loshangende wiebelnagel en dat is een rotgevoel.
Als het echt een kalknagel is geef ik je weinig kans dat hij normaal terugkomt. Bij mij is hij er ook af gegaan en het blijft gewoon een

bobbelige toestand. Niet veel om nagel te noemen.
odi et amo
Dat heb ik als kind ook gehad. Het nagelbed is uiterst gevoelig. Maar bij mij ging het verhoornen en werd het minder gevoelig. Het begon als een nagel te groeien en ik merkte dat ik het gewoon kon bijknippen. Bij mij viel de nagel af kort na een teenoperatie. Ik had een ingegroeide nagel.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven