Beginnen met EGA
dinsdag 5 juni 2018 om 10:07
Eindelijk ga ik de stap nemen.. al vaak geprobeerd om af te vallen, soms gelukt, maar kwam weer aan omdat ik zo blij was dat ik was afgevallen.. Ik ben een regelrechte jojo-dieeter! In mijn woonplaats is er EGA, hier ga je elke week naar toe, moet je op de weegschaal staan. Hopelijk is dit voor mij een stok achter de deur om de kilo's eraf te krijgen en ook te houden door verandering van eetgewoontes.
Heeft er iemand ervaring hiermee? Of is er iemand die in Nieuwegein hieraan deelneemt?
Heeft er iemand ervaring hiermee? Of is er iemand die in Nieuwegein hieraan deelneemt?
dinsdag 5 juni 2018 om 10:39
dinsdag 5 juni 2018 om 11:26
Een stok achter de deur en motivatie zijn goede hulpmiddelen bij het afvallen.
Dit soort organisaties hebben als businessmodel dat je redelijk snel afvalt, maar dat het dit vaak niet blijvend is. Dat het dus niet voldoende werkt, zodat je weer terug komt.
Mocht je motivatie nodig hebben, dan zijn er ook genoeg Facebook groepen of andere online groepen waar je elkaar kunt motiveren en aanmoedigen. Dat is een stuk goedkoper. En daar zitten ook goede groepen tussen die je vooral een gezonde en makkelijke manier van leven levensstijl aanmoedigen.
Dit soort organisaties hebben als businessmodel dat je redelijk snel afvalt, maar dat het dit vaak niet blijvend is. Dat het dus niet voldoende werkt, zodat je weer terug komt.
Mocht je motivatie nodig hebben, dan zijn er ook genoeg Facebook groepen of andere online groepen waar je elkaar kunt motiveren en aanmoedigen. Dat is een stuk goedkoper. En daar zitten ook goede groepen tussen die je vooral een gezonde en makkelijke manier van leven levensstijl aanmoedigen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 5 juni 2018 om 12:01
in mijn naaste omgeving zijn er mensen die het hebben gedaan. Zijn veel afgevallen maar ook weer veel aangekomen. na stoppen met EGA oude eetgewoontes weer aangenomen. dan kom je dus weer aan.
Echt duurzaam afvallen lukt niet met een dieet. Alleen door veranderen van je levensstijl en eetpatroon. en dan voor altijd. niet voor even.
Echt duurzaam afvallen lukt niet met een dieet. Alleen door veranderen van je levensstijl en eetpatroon. en dan voor altijd. niet voor even.
Don't cry, buy a bag and move on.