Ben ik overspannen?
vrijdag 30 november 2018 om 22:17
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik ben 18 jaar en zit in mijn laatste schooljaar wat best wat stress geeft en mijn thuissituatie is ook niet echt als een normale thuissituatie.
Ik voel me de laatste week erg rot en niet mijzelf. Ik heb o.a last van: nekpijn, spierpijn, maagpijn en misselijk, duizelig en ontzettende hoofdpijn, moe, slapeloosheid, verminderde eetlust en ga zo maar door.
Zou ik tegen een overspannenheid aanlopen of zou dit gewoon tijdelijk iets zijn? Iemamd die dit herkent?
Ik heb al een afspraak bij de dokter staan maar ik wil graag horen of iemand dit herkent en hoe ik me voor het gesprek op de been houdt.
Groetjes
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik ben 18 jaar en zit in mijn laatste schooljaar wat best wat stress geeft en mijn thuissituatie is ook niet echt als een normale thuissituatie.
Ik voel me de laatste week erg rot en niet mijzelf. Ik heb o.a last van: nekpijn, spierpijn, maagpijn en misselijk, duizelig en ontzettende hoofdpijn, moe, slapeloosheid, verminderde eetlust en ga zo maar door.
Zou ik tegen een overspannenheid aanlopen of zou dit gewoon tijdelijk iets zijn? Iemamd die dit herkent?
Ik heb al een afspraak bij de dokter staan maar ik wil graag horen of iemand dit herkent en hoe ik me voor het gesprek op de been houdt.
Groetjes
vrijdag 30 november 2018 om 22:38
https://www.mijnkwartier.nl/burn-out/ov ... nd-gevoel/
Als er oranje of rood uitkomt, naar de huisarts gaan.
Als er oranje of rood uitkomt, naar de huisarts gaan.
vrijdag 30 november 2018 om 22:40
zondag 30 december 2018 om 00:05
En jij bent niet verplicht om oude niet lopende topics uit de sloot te vissen.Caitriona* schreef: ↑29-12-2018 21:47TO vindt dat ze niet verplicht is
om te komen reageren in haar eigen topics.
Been there, done that, got the T-shirt.